Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut kauniit kestätte jatkuvaa

Vierailija
14.11.2013 |

pälyilyä ja tuijotusta? Useimmat ihmiset vaan katsovat muka salaa, toiset tuijottavat avoimesti. Enkä ole edes mikään miss universum, keskivertoa kauniimpi vaan. Odotan mielenkiinnolla vastauksia. Luultavasti ensimmäisten joukossa mainitaan minun kuvittelevan tai olevan vainoharhainen, mutta ei, siitä ei ole kyse. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kommentti ei varmaan koske ap:ta. Mutta joskus tuollainen 'ihmiset tuijottaa kun olen niin kaunis' onkin todellisuudessa sitä, että ihmiset tuijottaa, kun tyyppi on ylilaittautunut ja tulee mieleen joku barbie tai bratz tai vastaava.

Vierailija
22/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan jo liian vanha (37v) mutta mun mielestä moni parikymppinen kauniina pidetty on liian laitettu, tekorusketusta, rakennekynttä, ripset, hiuslisäkkeet.. kaikkea liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan paljon katseita. En itse juurikaan huomaa niitä, mutta mieheni/siskoni/kaverini muistavat aina raportoida kuinka tuo ja tuokin katsoi minua sillä tavalla. Tiedostan olevani aika eksoottisen näköinen suomalaiseksi; vaaleat pitkät hiukset ja syvänruskeat, lähes mustat, silmät. Ihokin on tavallista tummempi. Olen aika sisäänpäin suuntautunut ja kaupungilla liikkuessa en paljoa kiinnitä huomiota kanssakulkijoihin, enkä rekisteröi heidän katseluaan mitenkään. No aika paljon yksin liikkuessa on näitä jotka pyrkivät iholle juttelemaan. Rasittavaa.

Vierailija
24/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä kaikki voivat olla kauniita. Ihanaa.

Vierailija
25/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en ole kaunis, minulla on kasvonpiirteitä joista en edes pidä. Mutta muut ihmiset vouhkaavat aina ulkonäöstäni, miten olen niin "valokuvauksellinen", "maailman kaunein nainen", "kaupungin paras vartalo" ym. ym. Itse en kyllä ole huomannut näyttäväni milloin miltäkin filmitähdeltä, mutta tuossa kommenteja joita olen kuullut. Suurin ongelma tässä on muiden naisten kateus, niin olen päätellyt siitä kaikesta paskanpuhumisesta, valheista ja sanallisista hyökkäyksistä, joita olen osakseni saanut, vaikka en ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN sen ansaitakseni. Epäreilua olla joku ihmeen silmätikku, josta kaikki saavat juoruilla selän takana.

Vierailija
26/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, kyllä se sullakin loppuu nopeammin ku uskotkaan. Sano mun sanoneen.

Vielä muutama vuosi takaperin mä ajattelin pysyväni ikuisesti huippunuorekkaana ja kauniina. Miehet kääntyi katsomaan perään ja naiset katsoi pahasti, kun niiden miehet tuijotti mua avoimesti.

Nyt oon 34 ja aivan samoissa mitoissa kuin parikymppisenä. Näytän kai aika nuorelta, ainakin joskus kysellään papereita ja ihmiset SANOVAT että oon nuorennäköinen (ihmiset SANOO kaikenlaista). Pidän itseäni edelleen kauniina, mutta tiettyyn ikään kun tulee, niin pikkuhiljaa ne tuijottelijat vain katoaa johonkin. Silloin tällöin joku 40-50v. ukkomies katselee ja hymyilee. Parikymppisille oon ilmaa.

Tuossa aiemmin yksi kuvaili hyvin, että se tuijottelun loppuminen tuntuu kuin karmeimmalta krapulalta vaikka se joskus aikanaan olevinaan ärsytti. Ilmeisesti siitä kuitenkin nautti, koska sen loppuminen vituttaa.

Jos liikaa perustaa oman olemassaolon ulkoisiin seikkoihin, niin sen tajuaminen, että kauneus on katoavaista, tuntuu siltä kuin koko itsetunto murenisi. Sen jälkeen se on vaan rakennettava uudestaan perustuen johonkin muuhun kuin tiukkaan perseeseen ja pystytisseihin.

Vierailija
27/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se aivan hurjaa kun ihminen katsoo minua. Vaikea on asiaa käsitellä ja harmittaa oikein, kun olen niin kaunis. Tässä eräänä kauniina päivänä keksin kuitenkin, että katselenkin itse maisemia puita, lintuja, roskapönttöjä, pyöriä, autoja, oravia, kaupassa tuotteita hyllyissä...en katso enää vastaantulevan kasvoihin ja näe sitä hurjaa kateellisuutta tai mitä se nyt onkaan pahaa mieltä. Näin on taas helppoa tampata elämän kaduilla!

Vierailija
28/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina nauttinut siitä huomiosta mitä saan ulkonäköni ansiosta. Arkioloissa olen tosi perus suomalainen blondi nätteine piirteineni mutta kun laittaudun, niin laitan itteni näyttävän näköiseksi ja nautin täysillä kun minut huomataan. Luonteelleni toisaalta ei sopisikaan olla mikään seinäruusu. Nauttikaa kaikki kauniit ihmiset kun huomiota saatte, joskus sekin hauskuus loppuu! Toivottavasti ei ihan vielä kuitenkaan :)

Vierailija
29/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ihan sievä, mutta muiden mielestä "ylimaallisen kaunis", "maailaman kauneinen nainen". Aina kun nousen bussiin useampi mies sanoo jotain tyylin "mikä enkeli", "valaiset päiväni" tai "vau". Viheltelyä kuuluu aina kaupungilla puumattakaan katseista, niitä kyllä saa. Kassajonossa aina yritetään iskeä jne. Samoin 12-vuotias tyttäreni saa aina ihailua ja kehuja ulkonästää aina opettajaia myöten, eilen kun haettiin pizzaa naispuolinen työntekijä sanoi, että olemma kaunein näkemänsä äiti ja tytär ja olemme ihan samannäköisiä:)

Vierailija
30/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 09:50"]

Omasta mielestäni olen ihan sievä, mutta muiden mielestä "ylimaallisen kaunis", "maailaman kauneinen nainen". Aina kun nousen bussiin useampi mies sanoo jotain tyylin "mikä enkeli", "valaiset päiväni" tai "vau". Viheltelyä kuuluu aina kaupungilla puumattakaan katseista, niitä kyllä saa. Kassajonossa aina yritetään iskeä jne. Samoin 12-vuotias tyttäreni saa aina ihailua ja kehuja ulkonästää aina opettajaia myöten, eilen kun haettiin pizzaa naispuolinen työntekijä sanoi, että olemma kaunein näkemänsä äiti ja tytär ja olemme ihan samannäköisiä:)

[/quote]

*tirsk*

Vierailija
31/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän. Ei haittaa. Jos haittaisi, osaisin kyllä rumentaa itseäni. Ja ikääntyminen luultaavasti helpottaa tuota vaivaa:D

Vierailija
32/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30!

"Aina kun nousen bussiin useampi mies sanoo jotain tyylin "mikä enkeli", "valaiset päiväni" tai "vau".??? Oikeestiko? Aina? Useampi? :D 

Vierailija
33/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 09:26"]Minä olen aina nauttinut siitä huomiosta mitä saan ulkonäköni ansiosta. Arkioloissa olen tosi perus suomalainen blondi nätteine piirteineni mutta kun laittaudun, niin laitan itteni näyttävän näköiseksi ja nautin täysillä kun minut huomataan. Luonteelleni toisaalta ei sopisikaan olla mikään seinäruusu. Nauttikaa kaikki kauniit ihmiset kun huomiota saatte, joskus sekin hauskuus loppuu! Toivottavasti ei ihan vielä kuitenkaan :)

[/quote]

Mä voin NIIN kuvitella sut :D onko sulla varsisaappaat piikkikoroilla, guessin laukku, pitkät (luonnottoman väriset) hiukset ja "cool" takki esim. nahkarotsi?

Vierailija
34/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:15"]

Mä olen pian 60-vuotias ja yhä hot, yhä timmi ja yhtä seksikäs kuin 25-vuotiaana. En pysty edelleenkään käymään uimahallissa tai kesäisin uimarannalla ilman että miehet viheltelevät tai flirttailevat tai tarjoavat drinkkejä ja puhelinnumeroita. Viime kesänä yritin käydä Hietsun uimarannalla uimassa kuuden aikaan aamulla että saisin uida rauhassa, mutta lauma 20-30-vuotiaita kolleja huomasi minut ja ui ympärilläni, allani ja päälläni kuin silliparvi, meinasin siihen hukkua!

[/quote]

Joo, sama juttu. Plus vaikeutena myös erektioihin törmäily. Aiheutan erektioita minne menenkin.

[/quote]

Ai että, nää on parhaat :D Piristi päivää hieman harmaan vauva-arjen keskellä, kiitos siitä! 

Vierailija
35/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa, ilmeisesti se on ihan hyvä koska kaipa tämä nykyinen tilanne, missä en herätä minkäänlaista huomiota, tuntuisi ihan hirveältä jos olisi ensin parikymmentä vuotta kuullut kehuja ulkonäöstään. Oon ihan varma, että kauneudestaan "valittavat" oikeasti iloitsevat noista kehuista ja tuijottelusta (kukapa ei iloitsisi??), joten olen sitä mieltä että kannattaa lopettaa näennäinenkin valitus ja nauttia tilanteesta, koska se ei kestä ikuisesti. Varmasti esim. päälle kolmekymppisenä ja siitä eteenpäin näytätte edelleen paremmalta kuin muut samanikäiset, mutta miehet ja kassaneidit on siirtyneet ihastelemaan niitä nuorempia kauniita.

Vierailija
36/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 10:59"]

Mulla ei ole koskaan ollut tuota ongelmaa, ilmeisesti se on ihan hyvä koska kaipa tämä nykyinen tilanne, missä en herätä minkäänlaista huomiota, tuntuisi ihan hirveältä jos olisi ensin parikymmentä vuotta kuullut kehuja ulkonäöstään. Oon ihan varma, että kauneudestaan "valittavat" oikeasti iloitsevat noista kehuista ja tuijottelusta (kukapa ei iloitsisi??), joten olen sitä mieltä että kannattaa lopettaa näennäinenkin valitus ja nauttia tilanteesta, koska se ei kestä ikuisesti. Varmasti esim. päälle kolmekymppisenä ja siitä eteenpäin näytätte edelleen paremmalta kuin muut samanikäiset, mutta miehet ja kassaneidit on siirtyneet ihastelemaan niitä nuorempia kauniita.

[/quote]

Komppaan. Vaikka olisi todella, todella kaunis 37-vuotias, niin kyllä sellanen söpö 23-vuotias ne katseet kerää.

Vierailija
37/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:09"]

[/quote]

Komppaan. Vaikka olisi todella, todella kaunis 37-vuotias, niin kyllä sellanen söpö 23-vuotias ne katseet kerää.

[/quote]

Mä en ihan allekirjoita tätä. Olen suht nuori, 24 vuotias nainen. Katselen n. 40v naisia kadehtien. Miten jotkut heistä ovatkaan niin elinvoimaisen ja upean näköisiä? Oma tyyli on löytynyt, on rahaa panostaa vaatteisiin, matkustella, syödä terveellisesti.. en malta odottaa, että itse olen tuossa elämän tilanteessa. Ei kauneus minusta ole sileää ihoa. Itsevarmuus on kaunista, ja sitä löytyy erityisesti vanhemmilta naisilta.

Vierailija
38/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että tällainen ongelma ratkeaa iän myötä erittäin helposti

t nimim. has-been

Vierailija
39/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:14"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ihan allekirjoita tätä. Olen suht nuori, 24 vuotias nainen. Katselen n. 40v naisia kadehtien. Miten jotkut heistä ovatkaan niin elinvoimaisen ja upean näköisiä? Oma tyyli on löytynyt, on rahaa panostaa vaatteisiin, matkustella, syödä terveellisesti.. en malta odottaa, että itse olen tuossa elämän tilanteessa. Ei kauneus minusta ole sileää ihoa. Itsevarmuus on kaunista, ja sitä löytyy erityisesti vanhemmilta naisilta.

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat ja ajattelen ite ehkä samoin, mutta tarkoitin lähinnä mitä miehet ennemmin katselee. Miehet katselee YLEENSÄ niitä 23-vuotiaita eikä 40-vuotiaita vaikka ne 40-vuotiaat kuinka uhkuisi itsevarmuutta.

Vierailija
40/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat ja ajattelen ite ehkä samoin, mutta tarkoitin lähinnä mitä miehet ennemmin katselee. Miehet katselee YLEENSÄ niitä 23-vuotiaita eikä 40-vuotiaita vaikka ne 40-vuotiaat kuinka uhkuisi itsevarmuutta.

[/quote]

Jatkan vielä, että ite olin 23-veenä aika epävarma ja ujohko elovena-tyttö. Nyt oon miljoona kertaa itsevarmempi, mutta kyllä sen huomaa että miehet kyttää nuorempia.