Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut kauniit kestätte jatkuvaa

Vierailija
14.11.2013 |

pälyilyä ja tuijotusta? Useimmat ihmiset vaan katsovat muka salaa, toiset tuijottavat avoimesti. Enkä ole edes mikään miss universum, keskivertoa kauniimpi vaan. Odotan mielenkiinnolla vastauksia. Luultavasti ensimmäisten joukossa mainitaan minun kuvittelevan tai olevan vainoharhainen, mutta ei, siitä ei ole kyse. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele siitä mitään. Tuijotan varmaan itsekin mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä.

Vierailija
2/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki AV-mammat ollaan keskivertoa kauniimpia <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kauniina mutta en liian kauniina. Semmosena tavis-/peruskauniina. En ole antanut kumppaneilleni aihetta mustasukkaisuuteen, mutta he väkisin ovat olleet mustasukkaisia koska toiset miehet kaupungilla ollessa tuijottelee minua.

Nykyisin kun olen mieheni seurassa niin tuijottelua silti tapahtuu.

Olen melko rintava näinkin nuoreksi naiseksi ja kehoni on kurvikas.

Nykyinen mieheni onneksi ei ole yhtä mustis kuin edelliset.

Baareissa jos hetkeksikin jään yksin niin olen kuin syötti hailaumalle. 18-45v miehet aina iskemässä....huoh.

En pukeudu todellakaan paljastelevasti tai vihjailevasti ikinä, mutta silti miehet toisinaan huutelee perään kun olen ohi kävellyt.

Junassa jos olen, niin aika useasti sielläkin on tullut miehiä iskemään!

Kohteliaasti aina kieltäydyn ja sanon että olen varattu. Nykyään helpompaa kun on kihloissakin. Sormus on onneksi vähän rajoittanut sitä miesten liehittelyä.

En kaipaa muiden huomiota eikä se nostata itsetuntoa. Oma mieheni kehuu aina maasta taivaisiin ja elämämme on täydellistä<3 ;)

Välillä se ottaa ankarasti päähän kun tuntuu että en voi rauhassa yksin olla missään ilman että joku tulee lähes iholle tyrkyttämään puhelinnumeroa.

Vierailija
4/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma et sulla ei oo

tullut kuukautiset housujen läpi,

jäänyt viikset ajamatta,

räkää poskella tai

huulipunaa hampaissa

kun niin innokkaasti tuijottelevat?

Vierailija
5/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse susiruma suohirviö, joka aloituksellaan provosoi muita keskustelijoita irvimään kauniille ihmisille saaden siitä mielihyvää.

Vierailija
6/41 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ihan mukavalta,ei mitään kestämistä!(: 

Vierailija
7/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kestää kun sen ymmärtää loppuvan nopeammin kuin arvaakaan. Mä huomasin 30 vuotiaana olevani jo väsynyt jatkuvaan tuijotteluun ja joskus jopa tuntemattomien ihmisten (esim. kaupankassat) kommentteihin "pakko sanoa mut sulla on aivan IHANA IHO!" tai "upea luusto" ja tuntemattomilta miehiltä "valaiset päiväni"  ja sellasta, välillä tuntui kuin olisi joku julkkis jota kukaan kuitenkaan ei tunne :D

MUTTA sitten kun lähestyin neljääkymmentä niin kommentit vähenivät ja voi sanoa että loppuivat kun täytin 45, vaikka ruma en ole edelleenkään ja painokin tasan sama kuin silloin kun olin 20 vuotias. 

Kasvot ei enää näytä nuorelta ja siihen ne kommentit on loppuneet, ehkä joskus mua paljon vanhemmat tuntemattomat naiset kehuu joskus tai sitten tosivanhat miehet.. Että nauti aikasi, olo on kuin pahimmassa krapulassa sit kun se loppuu ja tavallaan menetät itsesi tietäen että et enää koskaan uudelleen tule olemaan kaunis.

Vierailija
8/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on sanottu, että olen näyttävä ja kaunis. Ja näyttävä ei nyt tarkoita mitään uhkeaa povea tai muuta. Ilmeisesti kannan 170 senttisen varteni kauniisti ja kasvoni on ihan sievät, mutta ei mielestäni mitkään epänormaalin kauniit. 

Olen kuitenkin saanut ulkonäköni vuoksi niin paljon kuraa niskaani toisilta naisilta, että useasti on itku tullut. Se on surullista, mutta kateus on mitä on. 

Vierailija
9/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää muiden naisten kateus esim ravintolassa. Olen saanut kerran jopa apteekissa itseäni nuoremmalta naiselta todella tylyä kohtelua ja syy lienee se, että olin laittautunut ammattikuntani illanviettoa varten. Samalla reissulla ryntäsi baarista mies mukaani hissiin tarkistamaan, mihin kerrokseen ja huoneeseen menin. Pikku kauhuhetkiä koin hississä tuon humalaisen törkimyksen kanssa.

Baarissa miehet eivät uskalla tulla juttelemaan ennen kuin ovat umpikännissä. 

Ja nyt kun olen jo yli 40v, nuoret miehet viheltelevät perään ja tuppautuvat seuraan. Paras oli uimahallissa kun itseäni puolet nuorempi adonis alkoi sukellella altani kun uin, piti tehdä saunareissu kesken uinnin, että adonis häipyi ja sain jatkaa kuntoiluani.

Vierailija
10/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:06"]

Musta on sanottu, että olen näyttävä ja kaunis. Ja näyttävä ei nyt tarkoita mitään uhkeaa povea tai muuta. Ilmeisesti kannan 170 senttisen varteni kauniisti ja kasvoni on ihan sievät, mutta ei mielestäni mitkään epänormaalin kauniit. 

Olen kuitenkin saanut ulkonäköni vuoksi niin paljon kuraa niskaani toisilta naisilta, että useasti on itku tullut. Se on surullista, mutta kateus on mitä on. 

[/quote]

Aika korjaa senkin.

Jo 35-vuotiaana tajuaa että alkaa auttamatta jäädä nuorempien ja kauniimpien jalkoihin. Ei enää ärsytä ulkonäöllään kuin maripaitaisia suurperheen äitejä.

Vierailija
11/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta niin kuin joku toinekin sanoi, että katseista ja jopa ehdotuksista saa nauttia vain jonkin aikaa.. saatta tulla joskus jopa kommentti, että olet vanha.. samalta enkilöltä, joka sinun kauneuttasi joskus kehui.. näin on käynyt..eli nauti nyt!:)

Vierailija
12/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet. Ihmiset katsovat yleensä aina sellaista, joka on kaunis tai ruma tai jollain tavalla toisenlainen kuin muut. Monet kauniit ihmiset muuteneivt edes tiedä itse olevansa kauniita vaan kuvittelevat että heissä on varmaan jotain putoa, kun ihmiset katsovat heitä!

Voi tietenkin olla, että ihmiset katsovat sinun kauniita harmaita silmiäsi mutta yhtä lailla he saattavat katsoa silmiäsi siksi, että ne ovat ulkonevat ja joukossa on lääkäreitä, joiden tekisi mieli sanoa, että kipi-kipi kilpirauhastesteihin. tai sitten he ajattelevat, että onpa kaunis nainen, mutta voi kun sillä ei ole lainkaan niskaa pään ja olkapäiden välillä tai vyötärö puuttuu.

Mitä tulee katsojiin tottumiseen, niin jos on sinut itsensä kanssa, on ihan samantekevää, katsooko kukaan tai kaikki.

Silloin sitä katselemista nimittäin ei huomaakaan.

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 22:53"]

pälyilyä ja tuijotusta? Useimmat ihmiset vaan katsovat muka salaa, toiset tuijottavat avoimesti. Enkä ole edes mikään miss universum, keskivertoa kauniimpi vaan. Odotan mielenkiinnolla vastauksia. Luultavasti ensimmäisten joukossa mainitaan minun kuvittelevan tai olevan vainoharhainen, mutta ei, siitä ei ole kyse. 

[/quote]

Vierailija
13/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli edlliseen kirjoitusvirheitä.. myöhäinen ilta jo jmutta kuitenkin.. asia ehkä selvisi ..)

Vierailija
14/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pian 60-vuotias ja yhä hot, yhä timmi ja yhtä seksikäs kuin 25-vuotiaana. En pysty edelleenkään käymään uimahallissa tai kesäisin uimarannalla ilman että miehet viheltelevät tai flirttailevat tai tarjoavat drinkkejä ja puhelinnumeroita. Viime kesänä yritin käydä Hietsun uimarannalla uimassa kuuden aikaan aamulla että saisin uida rauhassa, mutta lauma 20-30-vuotiaita kolleja huomasi minut ja ui ympärilläni, allani ja päälläni kuin silliparvi, meinasin siihen hukkua!

Vierailija
15/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Porvoossakin on Hietsu?

Vierailija
16/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:15"]

Mä olen pian 60-vuotias ja yhä hot, yhä timmi ja yhtä seksikäs kuin 25-vuotiaana. En pysty edelleenkään käymään uimahallissa tai kesäisin uimarannalla ilman että miehet viheltelevät tai flirttailevat tai tarjoavat drinkkejä ja puhelinnumeroita. Viime kesänä yritin käydä Hietsun uimarannalla uimassa kuuden aikaan aamulla että saisin uida rauhassa, mutta lauma 20-30-vuotiaita kolleja huomasi minut ja ui ympärilläni, allani ja päälläni kuin silliparvi, meinasin siihen hukkua!

[/quote]

Joo, sama juttu. Plus vaikeutena myös erektioihin törmäily. Aiheutan erektioita minne menenkin.

Vierailija
17/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tästähän nyt tuli märkiä unia joillekin   ;-)

Vierailija
18/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:15"]

[/quote]

Joo, sama juttu. Plus vaikeutena myös erektioihin törmäily. Aiheutan erektioita minne menenkin.

[/quote]

:D erektioihin törmäily... kiitos nauruista! :D

Vierailija
19/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 00:00"]Kyllä sen kestää kun sen ymmärtää loppuvan nopeammin kuin arvaakaan. Mä huomasin 30 vuotiaana olevani jo väsynyt jatkuvaan tuijotteluun ja joskus jopa tuntemattomien ihmisten (esim. kaupankassat) kommentteihin "pakko sanoa mut sulla on aivan IHANA IHO!" tai "upea luusto" ja tuntemattomilta miehiltä "valaiset päiväni"  ja sellasta, välillä tuntui kuin olisi joku julkkis jota kukaan kuitenkaan ei tunne :D

MUTTA sitten kun lähestyin neljääkymmentä niin kommentit vähenivät ja voi sanoa että loppuivat kun täytin 45, vaikka ruma en ole edelleenkään ja painokin tasan sama kuin silloin kun olin 20 vuotias. 

Kasvot ei enää näytä nuorelta ja siihen ne kommentit on loppuneet, ehkä joskus mua paljon vanhemmat tuntemattomat naiset kehuu joskus tai sitten tosivanhat miehet.. Että nauti aikasi, olo on kuin pahimmassa krapulassa sit kun se loppuu ja tavallaan menetät itsesi tietäen että et enää koskaan uudelleen tule olemaan kaunis.

[/quote]

Vähän sama juttu, paitsi mulla loppui aika lailla heti kun täytin 30 v. Oli aika outoa mennä baariin ja istua yksin takanurkassa. Vuosi sen jälkeen tapasin mieheni, ollaan oltu yhdessä n 15 v. Joskus ajattelen jos oltais tavattu pari v aikaisemmin, ei varmaan oltais kauaa oltu. Mä kun aina etsin vihreämpää nurmea.

Vierailija
20/41 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliluonnollisiin juttuihin uskovana sanoisin, että aura vaikuttaa siihen, että joskus ihmiset kokee sut jotenkin kiehtovana katselunkohteena...ennenkun ite aloin uskoa tällasiin "hömpötyksiin" olin vähän kiusaantunu tästä kaikesta tuijottelusta. Jos itellä on tosi hyvä mieli sisäisesti, niin sillon jotenkin se kaikki positiivinen energia vetää ihmisiä puoleensa, vaikka olis naama peruslukemilla. Mut no, tämä aura-asia ei kyllä "toimi" kännispäissään vaan kyllä tarttee harmoniaa eikä mitään sekasortoa..

Tahi sitten realistisemmille vastauksena ehdottaisin; että porukka tuijottaa koska kannat itses itsevarmana tai sitten provosoit pukeutumisella, puhetyylillä tai muutoin käyttäytymisellä mikä sinun mielestä olis "normaalia" mutta valtaväestö kokee normista poikkeavana. Eikä tähän provosointiin tai itsevarmuuteen tarvitse olla "keskivertoa kauniimpi". Kokeiles lähtä vaikkapa pyörätuolin kanssa kaupungille, vaikka olisit ollu elämäs tuolissa ja se sulle normaalia niin kyllä porukka tuijottaa :D