Raskauden aikainen tupakointi
Itse poltin esikoisen aikana pari tupakkaa päivässä. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa jo lähes 10vuotta.. Sairastunut paniikkihäiriöön tämän vuoksi. Voinkohan koskaan lakata syyttämästä itseäni.. Vai joudunkohan pelkäämään lopun ikäni että lapsi sairastuu syöpään.. Ja vain minun takiani.
Kommentit (5)
Nää puolustelijat vois kattoo yhen dokumentin jossa kerrotaan tupakan kaikidta haitoista syntymättömään lapseen.. Esim. Että vauva kärsii joka henkäyksestä jonka vedät röökistä, kivulla ja vastasyntyneet voi olla nikotiinikoukussa. Joisitko 5-7 snapsia vodkaa raskautesi aikana, joka päivä?! Ihmettelen sitä itsekkyyden määrää kun oma lapsi kyseessä..
ja ap, asialle et voi enään tehdä mitään, joten älä syyttele itseäsi, vaan anna itsellesi jo anteeksi.
Hmm, yhdenkään tuntemani syöpää sairastavan lapsen äiti ei ole koskaan tupakoinut (tunnen heitä 3), eikä ainakaan raskausaikana.
Niin. Äitinä olo on yhtä syyllisyyden tunnetta. Koita kuitenkin nauttia myös.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 09:38"]
Nää puolustelijat vois kattoo yhen dokumentin jossa kerrotaan tupakan kaikidta haitoista syntymättömään lapseen.. Esim. Että vauva kärsii joka henkäyksestä jonka vedät röökistä, kivulla ja vastasyntyneet voi olla nikotiinikoukussa. Joisitko 5-7 snapsia vodkaa raskautesi aikana, joka päivä?! Ihmettelen sitä itsekkyyden määrää kun oma lapsi kyseessä..
ja ap, asialle et voi enään tehdä mitään, joten älä syyttele itseäsi, vaan anna itsellesi jo anteeksi.
[/quote]
Onko se nyt jumalauta sun ongelma, jos joku toinen polttaa raskausaikana? En mä itsekään siitä pidä, mutta EI OLE mun ongelma tyrkyttää toisille dokkareita, ei mun napaa polta mutta näköjään sä haluat puuttua muiden asioihin. Hankippa vaikka elämä, ihan oma sellainen!
Ei vittu... :D Ai, paniikkihäiriön saanu sen takia!