Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XENIAN VAUVA ON....

Vierailija
14.11.2013 |

TYTTÖ!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa ihmiset elämä,voi luoja :D

Vierailija
22/34 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSKUVAUVA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois että xenian vauva ON tyttö, kun puetaan jatkuvasti aivan pojaksi. Nyt synttärilahjatkin kääritty poikaväreihin. Kyllä mua pojan äitinä ihmetyttäis jos saisin pojalle synttäripaketin vaaleanpunaisilla nauhoilla.. Tais xänttyä harmittaa kun ei saanutkaan poikaa.

Vierailija
24/34 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!! Olen huomannut, että täällä keskustelupalstoilla pyörii niin säälittävää porukkaa valittamassa ja arvostelemassa xenian elämää ja valintoja, mutta että nyt sua ihan oikeesti häiritsee millaseen lahjapaperiin (eli asiaan jolla ei ole mitään väliä) xenian lapsen synttärilahja on paketoitu! Ihan oikeesti? Ja se että tyttövauvalla ei ole jatkuvasti päällä joku jättimäinen röyhelönekko tarkoittaa että tämä näyttää pojalta...mukavuushan se on tärkeintä ja kaikki legginsit ja paidat ovat tytön asuissa olleet tosi söpöjä ja tyttömäisiä!!

Vierailija
25/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSEN NIMI KUULUU TIETÄÄ? MAKSAMME SENTÄÄN XENIALLE PALKAN. JOTEN LAPSEN ASIAT KUULUU MEILLE! !!

Vierailija
26/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:37"]Voi luoja!! Olen huomannut, että täällä keskustelupalstoilla pyörii niin säälittävää porukkaa valittamassa ja arvostelemassa xenian elämää ja valintoja, mutta että nyt sua ihan oikeesti häiritsee millaseen lahjapaperiin (eli asiaan jolla ei ole mitään väliä) xenian lapsen synttärilahja on paketoitu! Ihan oikeesti? Ja se että tyttövauvalla ei ole jatkuvasti päällä joku jättimäinen röyhelönekko tarkoittaa että tämä näyttää pojalta...mukavuushan se on tärkeintä ja kaikki legginsit ja paidat ovat tytön asuissa olleet tosi söpöjä ja tyttömäisiä!!
[/quote]

Pidä pää kiinni

Vierailija
27/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennella kuulla hän on nyt? Tulisipa poika tyttären seuraksi? :)

Vierailija
28/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:54"]LAPSEN NIMI KUULUU TIETÄÄ? MAKSAMME SENTÄÄN XENIALLE PALKAN. JOTEN LAPSEN ASIAT KUULUU MEILLE! !!
[/quote]

Niin. Maksamme palkan,joka käytetään tähän skidiin.

Vierailija
29/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 15:57"]Monennella kuulla hän on nyt? Tulisipa poika tyttären seuraksi? :)
[/quote]

Niinpä :)

Vierailija
30/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tulossako?

Vierailija
31/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
32/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 01:06"]

kauniit ihmiset saavat tyttöjä :D

[/quote]

eipä se kauneus vauvan sukupuolta määritä, mutta kauniit ihmiset saavat kauniita lapsia :)

Vierailija
33/34 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä kateellisia ihmisiä vaivaa? Kehtaatte valittaa lahjapaperista, hampaista ja leuasta, voiko pikkumaisempaa olla? Vaikka itsellänne ei ole hienoja tavaroita tai rahaa törsätä niin älkää purkako sitä muihin. Hävettäisi kyllä itseäni, jos oma äitini kirjoittelis tällästä turhaa keskustelupalstoille. Jos teitä ei kiinnosta blogi, niin miksi luette sitä. Älkää antako sille sitten ajatustakaan, jos pitää elämäänsäkyllästyneiden ihmisten valittaa. Naurettavaa touhua ja vielä aikuisiltä ihmisiltä.

Vierailija
34/34 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 23:53"]Ihmetyttää kyllä vähän tuo kun moneen otteeseen kirjoitti blogissaan että odottavat että poika tulisi... Mun mielestä on vaan jotenkin vähän yksinkertaista ajatella tietävänsä kumpaa sukupuolta se lapsi tulee olemaan, kun se voi olla kumpaa vain. Tuntisin vaan itseni aika tyhmäksi jos mulla olisi blogi jossa kirjoittaisin moneen otteeseen odottavani toista sukupuolta ja sitten kävisikin toisin. Itse kun taas veikkasin tyttöä mutta jos olisi oma tapaus niin ei olisi tullut mieleen kailottaa sitä kellekään:D

No mutta hyvä juttu heille, onnelliselle Xenia vaikuttaa ja niinhän kuuluukin.

Harmi että pitää näköjään lopettaa blogin lukeminen, ei mielestäni sovi kovinkaan Costumen imagoon ja kun on noita raskausjuttuja joka paikassa, jotain kohdun asentoa ja vatsakuvia... Muuttui sitten mammablogiksi, harmi. Hyvä tosin Xenialle ja niille jotka saivat nyt uuden mammablogin luettavakseen.
[/quote]

Ehkä sitten yksinkertaista, mutta olen molemmista tiennyt kumpi tulee. Kysymättä ultrassa siis. Ekasta tiesin pojaksi.

Tokasta olin varma, että on tyttö. Ostin jopa muutaman vaaleanpunaisen vaatteen ja tyttöhän sieltä tuli. Olin vaan niin varma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan