Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei kiinnosta raha ja status vaan...

Vierailija
18.09.2020 |

...ominaisuudet kuten älykkyys, kunnianhimo ja määrätietoisuus. Eli ominaisuudet joita tarvitaan rahan ja statuksen hankkimiseen.

Raha ja status todistavat että miehellä on nämä ominaisuudet ja motivaatiota käyttää niitä rahan ja statuksen hankkimiseen.

Mutta raha ja status ei naisia kiinnosta.

Tämä selvä :D

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. mulla kk-palkka 6000e ja olen todella epäsuosittu naisten keskuudessa. Tietenkään en sano sitä, mutta kyllä sen älyää kun käy ilmi mitä työkseni teen. Lisäksi olen vielä lihaksikas. Mutta lyhyys ja kai sitten ruma naamakin tiputtaa minut pudotuspeleistä.

Vierailija
42/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen akka on rahanahne. se nyt vain on fakta

Perustele.

työtön ei kelpaa akoille. jotkut meistä elävät ihan hyvää elämää tuilla. akoille ei kelpaa

No onpa ihme, ettei tuollainen akattelija kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, no… Mie kuvittelen, et saattaisin olla ihan hyvä poikaystävä, mut koska oon työtön, nii se voisi olla ongelma joillekin. :o Ei ehkä kaikille. :) Mut jos käy nii pahasti, et olisi koko elämänsä työtön, nii vähä luulen, et sellaista naista ei oo joka jaksaisi katsoa sellaista. Ei voi ostaa omaa taloa, eikä autoa, ei voi matkustaa tai ostaa kalliita lahjoja. Kyl se itteeki surettaisi, ku ei voisi hemmotella toista. :/ Kuinka monelle kelpaisi omatekoiset villasukat joululahjaksi tyyliin joka joulu? M25

Vierailija
44/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys nyt vaan vetoaa naisiin näitä ulinaviestejä paremmin.

Siksi kai rikolliset ja kaksoisvirranmaan miehet ovat niin suosittuja.

Joo, kaikki kaverit on parisuhteessa näiden kanssa. Ei kun hetkinen ei yksikään.

Vierailija
45/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei oikeasti hirveesti eroo apinasta. Siksi se isokokoisin uros, joka pystyy suojelemaan jälkeläisiään kiinnostaa. Toisena tulevat älyköt, jotka pärjäävät fiksuudellaan. Siksi heikot juntit ja nyhveröt jäävät ilman naista.

Vierailija
46/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisettomat miehet ei edes pysty kuvittemaan parisuhteen arkea. Heidän fokus on kokonaan siinä hetkessä kun onnistuvat sanomaan jotain josta ei seuraa kehotus painua veehen vaan nainen sanoo kyllä ja siitä suoraan seuraava parisuhde. Miettikää edes joskus sitä kaurapuuron syömistä aamulla. Että miten erilaista se on hauskan ja fiksun ja ideoita omaavan miehen kanssa verrattuna tyhmään passiiviseen ankeuttajaaan.

Moni nainen puukottaa heti jos koittaa hassutella aamupalalla eli on turvallisempaa syödä puuroa ja vain vastailla jos nainen sanoo jotain.

Kyllä, jos sulla ei ole sellaisia ominaisuuksia kuin tilannetaju ja äly. Siksi sä istut nyt täällä ruikuttamassa ja se älykäs ja tilannetajuinen toimari on naisen kanssa vaahtokylvyssä. Ja voit ruikuttaa js sheimata vaikka tuhat vuotta eikä se nainen silti vaihda toimariaan sinun kiusalliseen "hassutteluun".

Eli tiedätkö siis paria jolla on oikeasti hauskaa aamupalalla aamuisin??   (hotelliaamiaisia ei lasketa) 

itsekkin olen naimisissa ja on hauskaa paitsi aamupalalla olen tosi varovainen ettei vaimo tapa

Minulla on hauskaa mieheni kanssa joka aterialla. Aina nauretaan jollekin. Se on yksi meidän parisuhteen liimoja.

Vierailija
47/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijamiehet ovat esimerkiksi suosittuja, vaikkei heillä ole paljon rahaa.

...ai niin ja miehiä tämä keskimäärin harmittaa enemmän, kuin se että joku rikas saa naisia. Eli miehet itse ovat niitä rahahulluja.

Mies valittaa että nainen haluaa statusmiehen. Mutta jos nainen ei halua statusmiestä vaan taiteilijarentun, sitten vasta paha onkin. Pohjimmiltaan mies hyväksyy sen että alfa statusmies vie naiset. Jos joku nössö taiteilija vie, siitä ei haluta edes puhua.

Näiden mielestä taitelijasielukin on statusmies. Koska nainen valitsee kuulemma miehensä aina vain statuksen perusteella, mikä tahansa tähän johtava ominaisuus täten voidaan tulkita jonkinlaiseksi statukseksi. Mutta siis vain naisten kohdalla, miehiä ei tietenkään tämä koske.

Vierailija
48/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin aiheeseen voidaan soveltaa Richard Dawkinsin vammaiskulliteoriaa.

115 ÄO mies kykenee järjestämään itselleen statuksen ja rahaa, koska hän voi mm. työskennellä minkä tahansa ammatin parissa kognitioltaan.

75 ÄO mies ei kykene kuin ojankaivuuseen, mutta evoluutio kompensoi antamalla suuren peniksen joka houkuttelee naisia ja antaa yhtä korkean itsetunnon kuin toiselle miehelle tulee vasta saatuaan esimiesaseman keskisuuressa yrityksessä.

Kukaan ei ole onnistunut todistamaan vammaiskulliteoriaa epätodeksi, katsokaa eri maiden ÄO-käyriä ja mulkkujen pituuksia - ura ja status on vieras käsite Afrikassa ja siellä vasta lisäännytään

Vierailija
49/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää. "miehellä pitää olla tavoitteita ja kunnianhimoa" =D

Ai rahan ja statuksen suhteen.

Niinpä niin.

Vierailija
50/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei oikeasti hirveesti eroo apinasta. Siksi se isokokoisin uros, joka pystyy suojelemaan jälkeläisiään kiinnostaa. Toisena tulevat älyköt, jotka pärjäävät fiksuudellaan. Siksi heikot juntit ja nyhveröt jäävät ilman naista.

Tämä on niin no brainer. Silti istutaan perse homeessa työttömänä ja työhaluttomana yksiössä pizzalaatikkojen ja kaljatölkkien keskellä miettimässä miksi näin hieno mies ei kelpaa.

Vierailija
51/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Status, status, status.

Status ja raha kulkevat pääasiallisesti käsi kädessä.

Eli jos olet työtön muusikko, sinulla ei ole kumpaakaan.

Siitä huolimatta, kun otat kitaran esille ja soitat sillä samalla pehmeästi laulaen naiselle rakkauslaulun, on suosio aika lailla taattu.

Eli voit olla ihan rauhassa pennitön, jos sinusta löytyy edes jokin piirre jota kyseinen nainen arvostaa. 

Toisaalta taas kaikkiin naisiin ei taiteellisuus vetoa. 

Vierailija
52/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statusmiehen lisäksi suosittuja miestyyppejä ovat myös

"puolensa pitävä herkkismies", "haavoittunut lintu joka tarvitsee huolenpitoa", "strong and silent", ja suosituimpana kaikista "rakastunut mies", joka on se mitä oikeasti etsitään miehestä kuin miehestä.

Epäsuosittuja miestyyppejä

"kylmä&itsekäs", "kontrollinhaluinen", "vässykkä", "epävarma joten puran sen sinuun".

Vierailija
53/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, no… Mie kuvittelen, et saattaisin olla ihan hyvä poikaystävä, mut koska oon työtön, nii se voisi olla ongelma joillekin. :o Ei ehkä kaikille. :) Mut jos käy nii pahasti, et olisi koko elämänsä työtön, nii vähä luulen, et sellaista naista ei oo joka jaksaisi katsoa sellaista. Ei voi ostaa omaa taloa, eikä autoa, ei voi matkustaa tai ostaa kalliita lahjoja. Kyl se itteeki surettaisi, ku ei voisi hemmotella toista. :/ Kuinka monelle kelpaisi omatekoiset villasukat joululahjaksi tyyliin joka joulu? M25

Minulle. Olen jo hippitäti, aikanaan olin hippityttö, arvostan käsityöläisyyttä ja kädentaitoja. (Puoliso on puuseppä.) Tuskin olen ainoa lajissani. Villasukkia neulova mies olisi taatusti arvossaan, omissa käsissä eivät puikot pysy, mutta kauhat ja kapustat sitäkin paremmin.

Ottaen huomioon nuoren ikäsi, harkitse lähtöä pois sieltä pohjois-Karjalasta, sinne eivät naiset löydä eikä siellä töitäkään ole. Saat ihan erilaiset elämän eväät siksi ajaksi, kun on vielä rakenteluvaihe, perhe suunnitteilla jne. Me ollaan se jo tehty, ja toivottavasti häivytään lähivuosina maaseudun rauhaan täältä isolta kirkolta, eihän täällä viihdy, mutta joskus on joustettava, jotta saa haluamansa. Vaikutat mukavalta, onnea tiellesi. - se kunnianhimoton

Vierailija
54/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin aiheeseen voidaan soveltaa Richard Dawkinsin vammaiskulliteoriaa.

115 ÄO mies kykenee järjestämään itselleen statuksen ja rahaa, koska hän voi mm. työskennellä minkä tahansa ammatin parissa kognitioltaan.

75 ÄO mies ei kykene kuin ojankaivuuseen, mutta evoluutio kompensoi antamalla suuren peniksen joka houkuttelee naisia ja antaa yhtä korkean itsetunnon kuin toiselle miehelle tulee vasta saatuaan esimiesaseman keskisuuressa yrityksessä.

Kukaan ei ole onnistunut todistamaan vammaiskulliteoriaa epätodeksi, katsokaa eri maiden ÄO-käyriä ja mulkkujen pituuksia - ura ja status on vieras käsite Afrikassa ja siellä vasta lisäännytään

Joo ei ole Dawkinsin teoria varmastikaan, eikä luoja edes ymmärrä perinnöllisyydestä mitään. Epätosihan se on jo näillä tiedoilla mitä todennäköisemmin, koska ominaisuudet eivät ehdollisesti.

Vierailija
55/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä tämänkin aloituksen tekijä ymmärtää että kun kemiat kohtaavat, loppu on sen jälkeen kosmetiikkaa. Et sinä lakkaa haluamasta olla ihmisen kanssa jota ymmärrät ja joka ymmärtää sinua vain siksi että hänellä ei ole rahaa tai asemaa tai jotain ulkoista symbolia menestyksestään.

Etkä oikein mistään muustakaan syystä.

Onneksi kuitenkin aloittajan kaltaiset miehet tekevät itseensä rakastumisen hyvin vaikeaksi joten eipä heidän tarvitsekaan koskaan saada sitä selville. 

Vierailija
56/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Status, status, status.

Siitä huolimatta, kun otat kitaran esille ja soitat sillä samalla pehmeästi laulaen naiselle rakkauslaulun, on suosio aika lailla taattu.

Eli voit olla ihan rauhassa pennitön, jos sinusta löytyy edes jokin piirre jota kyseinen nainen arvostaa. 

Ei, vaan statusta voi myös feikata, mihin monen taiteilijan ammatti perustuu, ääriesimerkki abstrakti moderni taide. 

Vierailija
57/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen akka on rahanahne. se nyt vain on fakta

Perustele.

työtön ei kelpaa akoille. jotkut meistä elävät ihan hyvää elämää tuilla. akoille ei kelpaa

No onpa ihme, ettei tuollainen akattelija kelpaa.

No just niin 😂

Vierailija
58/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä.

Vierailija
59/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Status, status, status.

Ei, vaan statusta voi myös feikata, mihin monen taiteilijan ammatti perustuu, ääriesimerkki abstrakti moderni taide. 

Tuota noin....naiset näkevät tällaisen käytöksen läpi :) mies on niin tohkeissaan ettei huomaa kun nainen kohottelee kulmiaan. 

Vierailija
60/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja kaipaan ensisijassa henkistä läheisyyttä mutta eipä sitä ole ollut juurikaan tarjolla miesten suunnalta. Mulle riittäisi että mies tulee suunnilleen omillaan toimeen, jos olisi ihmisenä tasapainoinen. Mutta sitten on just tällaisia törppömiehiä jotka kuvittelee että kaikki naiset haluaa asiaa X.