Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ongelma syötyäni kalaa haisen itsekin kalalta

Vierailija
01.10.2025 |

Taustaa; olin kasvissyöjä n. 20 vuotta, teinistä asti. Nyt olen vuosi sitten alkanut syödä kalaa. Ongelma on, että kalan haju erittyy virtsaan ja ulkosynnyttimien limakalvoille, kestää noin päivän. Ei ole tulehduksia, koska hajuongelma on läsnä vain, kun olen syönyt kalaa, enkä syö sitä alituiseen. En trollaa vaikka voi siltä vaikuttaa. Onko muilla tämmöistä? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellänikin. Eli taitaa olla normia. 

Vierailija
2/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu itsellänikin. Eli taitaa olla normia. 

Luojan kiitos. Tästä oli vaikeaa löytää mitään tietoa, on kai niin nolostuttava aihe tai jotain. Onko sinulla sama kuin minulla, eli ei ole väliä mitä kalaa syö, niin haju tarttuu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä syöt, tulee sinusta läpi. Vegaanina sen haistaa. Tuohon kuitenkin tottuu. Välillä voi kannattaa syödä jotain muutakin kuin rehuja että pystyy olemaan ihmisten seurassa. Lihaan en koskisi siltikään. Lihansyöjät ne vasta haisee, ei kalansyöjät ole niin pahoja.

Vierailija
4/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Välttelen kalan syöntiä jos on seksiä tiedossa mut eipä tuosta muuta haittaa ole.

Vierailija
5/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa kyllä haisee kalalle, muuten en. Olen kasvissyöjä, en vegaani ja syön satunnaisesti kalaa. Sama hajuhomma on tietty parsan, punajuuren ja joidenkin muidenkin ruoka-aineiden ja varsinkin hyvien mausteiden kanssa. Ilmeisesti kaikilla näin ei ole tai eivät vain sitä huomaa. Ei meilläkään muut sitä huomaa, itse kyllä. Et siis ole poikkeus - täysin terve ihminen. ;)

Vierailija
6/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä syöt, tulee sinusta läpi. Vegaanina sen haistaa. Tuohon kuitenkin tottuu. Välillä voi kannattaa syödä jotain muutakin kuin rehuja että pystyy olemaan ihmisten seurassa. Lihaan en koskisi siltikään. Lihansyöjät ne vasta haisee, ei kalansyöjät ole niin pahoja.

Ota ne lääkkeet

Vierailija
7/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita tätä, sillä olin tuossa välissä myös n. 7 vuoden ajan vegaani. En olisi voinut kenenkään hajusta päätellä ruokavaliota. Siksi tämä hajuongelma tulee itselleni ihan uutena, koska eivät muut ole haisseet mitenkään erikoiselta syötyään lihaa tai kalaa. Vahvat curryt ja vaikka parsa kyllä haisevat, mutta että jopa vaalea kala ja vieläpä limakalvoilla, ei kuitenkaan iholla.

ap 

Vierailija
8/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää kunnolla alapäänne ei pelkkä Vedellä huljuttelu riitä poistamaan sitä HAJUA.

Vierailija
9/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peskää kunnolla alapäänne ei pelkkä Vedellä huljuttelu riitä poistamaan sitä HAJUA.

Juuri näin. Sietää huljutella pimpukka kunnolla ettei haise sillille.

Vierailija
10/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita tätä, sillä olin tuossa välissä myös n. 7 vuoden ajan vegaani. En olisi voinut kenenkään hajusta päätellä ruokavaliota. Siksi tämä hajuongelma tulee itselleni ihan uutena, koska eivät muut ole haisseet mitenkään erikoiselta syötyään lihaa tai kalaa. Vahvat curryt ja vaikka parsa kyllä haisevat, mutta että jopa vaalea kala ja vieläpä limakalvoilla, ei kuitenkaan iholla.

ap 

Vegaanit haisee pierulle - eihän ne suolistokaasunsa hajuun tottuneet sitä löyhkää huomaa :( hyh, hyh! :(

Vierailija
11/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luet aloituksen, huomaat ettei haise jatkuvasti. Ja kun kalaa syötyäni peseydyn, menee muutama minuutti ja taas haisee, koska se haju erittyy. Ei sinne voi Wunderbaumiakaan laittaa. 

ap

Vierailija
12/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hy

Vierailija
13/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa haiskahtaa mulla myös kalalta jos olen sitä samana päivänä syönyt. Olen viime aikoina ketoillut ja siksi tuntuu että kaikki vahvat tuoksut ja hajut tulee joko virtsassa tai ihon läpi. 

Vierailija
14/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kalanmaksa öljyä. 

Vierailija
15/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva peuhata kanssasi ja haista yhdessä kalalle. :)

Vierailija
16/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee kainalot ihan lampaalle, jos syön lampaan lihaa. Olet mitä syöt.

Vierailija
17/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on alkujaan kala. Sanoi Lahtinen ja oli oikeassa.

Vierailija
18/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän erijuttu, söin lisäksi sorsapaistia niin sain siivet selkääni ja pyllyyni pitkän pyrstön

Vierailija
19/19 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sietää huljutella pimpukka kunnolla ettei haise sillille.

Ihmiset ovat aikoinaan ryömineet mereltä maalle. Siksi molempien sukupuolien sukupuolielimet tuoksahtaa fisulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi