Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisia ei kiinnosta raha ja status vaan...

Vierailija
18.09.2020 |

...ominaisuudet kuten älykkyys, kunnianhimo ja määrätietoisuus. Eli ominaisuudet joita tarvitaan rahan ja statuksen hankkimiseen.

Raha ja status todistavat että miehellä on nämä ominaisuudet ja motivaatiota käyttää niitä rahan ja statuksen hankkimiseen.

Mutta raha ja status ei naisia kiinnosta.

Tämä selvä :D

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijamiehet ovat esimerkiksi suosittuja, vaikkei heillä ole paljon rahaa.

...ai niin ja miehiä tämä keskimäärin harmittaa enemmän, kuin se että joku rikas saa naisia. Eli miehet itse ovat niitä rahahulluja.

Taiteilijat ovat usein älykkäitä, sivistyneitä ja kultturelleja sekä rodultaan/raameiltaan eurooppalaisia. Siperialaiset ts. kyvyttömät kähmärit löytyvät usein politiikan parista, koska helppo raha, vrt. Soini, Lindström, Kaikkonen, Vartiainen jne.

Vierailija
22/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka nainen haluaa itselleen shrekin, joka sujauttaa a naaliin ilman liukastetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten afrikka? Eihän heillä ole mitään.

Vierailija
24/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokainen akka on rahanahne. se nyt vain on fakta

Perustele.

työtön ei kelpaa akoille. jotkut meistä elävät ihan hyvää elämää tuilla. akoille ei kelpaa

Miten voi elää hyvää elämää tuilla? Sivukeikkaa vaan jättämällä piikki auki kaikille kavereille??

Vierailija
25/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Mun bruttopalkka on 2000 ja miehellä on alle 2000.

Vierailija
26/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun nää lähi idän ja afrikan paskat kiinnostaa suominaisia niin on turha sanoa mitään.

Hädin tuskin osaavat kirjoittaa, kunnianhimoo on korkeintaan harkinnanvaraisen hakuun, pettävät minkä kerkeevät jne. Ihan sama, kyllä kelpaavat paremmin kuin työssä käyvä tavis suomimies.

Vierailija
27/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

työtön ei kelpaa akoille. jotkut meistä elävät ihan hyvää elämää tuilla. akoille ei kelpaa

Miten voi elää hyvää elämää tuilla? Sivukeikkaa vaan jättämällä piikki auki kaikille kavereille??

kaikkien menojen jälkeen jää noin 300 € säästöön. en tarvitse enempää. akat tarvitsevat, kun ovat rahanahneita

Vierailija
28/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisettomat miehet ei edes pysty kuvittemaan parisuhteen arkea. Heidän fokus on kokonaan siinä hetkessä kun onnistuvat sanomaan jotain josta ei seuraa kehotus painua veehen vaan nainen sanoo kyllä ja siitä suoraan seuraava parisuhde. Miettikää edes joskus sitä kaurapuuron syömistä aamulla. Että miten erilaista se on hauskan ja fiksun ja ideoita omaavan miehen kanssa verrattuna tyhmään passiiviseen ankeuttajaaan.

Moni nainen puukottaa heti jos koittaa hassutella aamupalalla eli on turvallisempaa syödä puuroa ja vain vastailla jos nainen sanoo jotain.

Kyllä, jos sulla ei ole sellaisia ominaisuuksia kuin tilannetaju ja äly. Siksi sä istut nyt täällä ruikuttamassa ja se älykäs ja tilannetajuinen toimari on naisen kanssa vaahtokylvyssä. Ja voit ruikuttaa js sheimata vaikka tuhat vuotta eikä se nainen silti vaihda toimariaan sinun kiusalliseen "hassutteluun".

Vierailija
29/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ukot EIVÄT ole :) :) :)

Vierailija
30/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

kaikkien menojen jälkeen jää noin 300 € säästöön. en tarvitse enempää. akat tarvitsevat, kun ovat rahanahneita

Eipä tolla mitään hyvää elämää elä.

Vierailija
31/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka nainen haluaa itselleen shrekin, joka sujauttaa a naaliin ilman liukastetta.

Naalit ovat uhanalaisia. Ilmastonmuutos, nääs.

Vierailija
32/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan biologinen fakta, että jos edessäsi on urpo ja turpo, niin ei niitä lapsia sen urpon kanssa kannata tehdä, vaan sen fiksumman kaverin kanssa. Todennäköisempää, että lapsistakin tulee fiksuja.

Vierailija
33/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisettomat miehet ei edes pysty kuvittemaan parisuhteen arkea. Heidän fokus on kokonaan siinä hetkessä kun onnistuvat sanomaan jotain josta ei seuraa kehotus painua veehen vaan nainen sanoo kyllä ja siitä suoraan seuraava parisuhde. Miettikää edes joskus sitä kaurapuuron syömistä aamulla. Että miten erilaista se on hauskan ja fiksun ja ideoita omaavan miehen kanssa verrattuna tyhmään passiiviseen ankeuttajaaan.

Moni nainen puukottaa heti jos koittaa hassutella aamupalalla eli on turvallisempaa syödä puuroa ja vain vastailla jos nainen sanoo jotain.

Kyllä, jos sulla ei ole sellaisia ominaisuuksia kuin tilannetaju ja äly. Siksi sä istut nyt täällä ruikuttamassa ja se älykäs ja tilannetajuinen toimari on naisen kanssa vaahtokylvyssä. Ja voit ruikuttaa js sheimata vaikka tuhat vuotta eikä se nainen silti vaihda toimariaan sinun kiusalliseen "hassutteluun".

Eli tiedätkö siis paria jolla on oikeasti hauskaa aamupalalla aamuisin??   (hotelliaamiaisia ei lasketa) 

itsekkin olen naimisissa ja on hauskaa paitsi aamupalalla olen tosi varovainen ettei vaimo tapa

Vierailija
34/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin että mua kiinnostaa miehessä kaikenlainen, kunnes sit tapasin miehiä joita oikeasti halusin ensisilmäykseltä. Parhaat kokemukset miesten kanssa niin. 

Yleensä miehistä pidemmän päälle tulee enemmän stressiä kuin mitään hyvää. Poikkeuksena miehet jotka oikeasti haluavat olla vain kaveri ja on jotain yhteistä tekemistä/projektia tehtävänä.

Mutta vois sanoa että seksuaalisesti olen enempi miesmäinen varmaan. Ei mua äijän ajatusmaailma kiinnosta, kunhan minun Ei sanaa tottelee jos tarpeen. Miesten ajatusmaailma: seksi, raha, status yhteisössään/äijäkaverit, tekniikka. Älyköt erikseen mut kuten joku sanoi, nettideiteissä viestit menee näin:

Viesti 1: Moi

Viesti 2: Mitä kuuluu

Viesti 3:  jännämieheltä kuvien kysely tai seksiehdotus / kilttimieheltä jaarittelua työstä, ongelmista, tyhjänpäiväisyyksistä, itsesääliä, epävarmuutta jne

Eli teen hommasta yksinkertaista:

Jos haluan miestä heti ensinäkemältä, ehdotan itse. Tai sit odotan ne pari viestiä niin saa äijä saalistaa.

Jos haluan miehestä projektiin/tiettyyn harrastukseen seuraa, ehdotan sitä itse, jos mies siis vaikuttaa itsevarmalta eikä ala valittamaan jostain mitä teen. 

Vierailija
35/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys nyt vaan vetoaa naisiin näitä ulinaviestejä paremmin.

Siksi kai rikolliset ja kaksoisvirranmaan miehet ovat niin suosittuja.

Vierailija
36/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilijamiehet ovat esimerkiksi suosittuja, vaikkei heillä ole paljon rahaa.

Status, status, status.

Vierailija
37/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun nää lähi idän ja afrikan paskat kiinnostaa suominaisia niin on turha sanoa mitään.

Hädin tuskin osaavat kirjoittaa, kunnianhimoo on korkeintaan harkinnanvaraisen hakuun, pettävät minkä kerkeevät jne. Ihan sama, kyllä kelpaavat paremmin kuin työssä käyvä tavis suomimies.

No tämä..

Vierailija
38/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys nyt vaan vetoaa naisiin näitä ulinaviestejä paremmin.

Silti myös älykkäät ulinat saavat mammojen sapen kiehumaan.

Vierailija
39/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihan jokainen ole pakotettu olemaan rahanahne tässä maailmassa.

Vierailija
40/73 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä naisena täysin kunnianhimoton, enkä sopisi lainkaan yhteen minkään kunnianhimoisen statusmiehen kanssa, joista täällä aina jankataan. En jaksaisi mitään uraihmistä. Parisuhde- ja perhekeskeinen sen olla pitää, ihan sama mikä on ammatti tai status. Pöh.