Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää, että isovarpaan kynsi kasvaa uudestaan?

Vierailija
18.09.2020 |

Oikean jalan isovarpaani kynsi lähti irti, koska siinä oli niin paha sienitulehdus. Kynsi oli jo pitkään ollut ihan keltainen ja sen alta alkoi tulla mätää. Nyt se sitten irtosi.

Varvas on aika kipeä. Kauanko uuden kynnen kasvaminen kestää?

Zinccis

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden

Vierailija
2/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun litistyi varvas tammikuun lopulla ja isovarpaan kynsi mustui, oli se kasvanut pois joskus loka- marraskuulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun se tulehdus hoidattaa pois.  Pari päivää on kynnen irtoamisen jälkeen kipeä, sitten kipu häviää.

Vierailija
4/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hankasi uusi lenkkari isovarpaan kynttä niin pahasti että se vaurioitui. Tapahtui jo syystalvella ja nyt vasta olen siinä pisteessä että kohta on kokonaan uusiutunut. Uskomattoman hidasta ollut. Luulin että olisi kesään mennessä jo parantunut.

Vierailija
5/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kestää uuden kynnen kasvu isovarpaaseen. Sieni-infektioon on lääkkeitä, mutta lääkärit ei kovin mielekkään niitä määrää, kun ottavat niin kovasti maksan päälle. Kuukauden kuurin jälkeen pitää mitata maksa-arvot. Kuukaudessa kyllä lähtee tulehdus, jos ei kovin pahaksi ole päässyt.

Itselläni myös kengät hankasivat isovarpaan kynnen melkein irti ja se on aika ajoin ollut kipeä. Tästä on jo kolme vuotta. aloitin pätkäpaaston keväällä, ja sen jälkeen on vasta alkanut kasvaa kaunista kynttä juuresta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme