Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäerkyttävää puhetta miehen exältä!!

Vierailija
14.11.2013 |

Olen niin järkyttynyt etten oikein pysty enää edes ajattelemaan. Minulle ja miehelleni on tulossa lapsi (rv 27), miehellä 2 aikaisempaa lasta jotka tulivat eilen luoksemme. Katselimme telkkaria kun miehen poika käpertyi kainalooni ja silitteli vatsaani ja sanoi " äiti sanoi että kannattaa hypätä aina sinun mahan päälle, mutta eikös vauvaan sillon tule mustelma". Siis oikeasti, onko lasten äiti käskenyt lapsia hyppäämään minun mahani päälle niin että vauva vahingoittuisi tai kuolisi??? Voiko oikeasti olla totta?? Miehen lapset ovat hellyyttäviä ja ihania ja todella ajattelevaisia joten en voi kuvitellakkaan että omasta päästään tuollaista keksisi. Mutta miten joku voi sanoa LAPSELLE jotain tuollaista?? Jostain syystä olen nyt lasten lähellä varuillani, selitimme kuitenkin lapsille että vauvaa pitää vähän varoa ettei vauvaan satu ja lapset tämän oli ymmärtänyt itsekin.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ex sanoin kun miehesi keskusteli hänen kanssaan asioista. Lapset, kun muistavan kuintekin vain puolet heille sanotuista asioista vielä alakouluikäisenäkin.

Vierailija
22/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla asiaa vielä otettu esille eksän kanssa, puhumme kasvotusten kun lapset menevät äidilleen. Lähinnä olimme vaan niin järkyttyneitä että voiko asia edes olla totta? Vai onko lapsi kuullut tosiaan jotain väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukilla on jo siis uusi perhe vaikka pienin lapsi vasta 3v? Sanaton!

Vierailija
24/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 09:44"]

[/quote]

Jo olemassa olevat lapset pitäisi osata ottaa myös huomioon, että he ovat henkisesti valmiita pikkusisaruksiin. Eihän ydinperheesäkään tälläistä vaan heitetä lasten silmille, vaan heti alusta asti otetaan mukaan odotukseen jne.

Vierailija
25/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen suustahan tuo tuli, eikä äidin. Tärkeintä on nyt, että lasten kanssa on puhuttu ja he ymmärtävät, missä mennään.

Ei kaikista lasten sanomista tarvitse numeroa tehdä, he ovat LAPSIA. Oman lapsesi myötä tulet oppimaan, että se oma pikkukultamussukkasi tulee sanomaan jotakin äkkiväärää ja ne tulee ottaa oppimistilanteina.

Vierailija
26/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, jos lapsi on kuullut oikein. Ihan sairasta tuollainen olisi.

Vierailija
27/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 09:51"]

[/quote]

Jo olemassa olevat lapset pitäisi osata ottaa myös huomioon, että he ovat henkisesti valmiita pikkusisaruksiin. Eihän ydinperheesäkään tälläistä vaan heitetä lasten silmille, vaan heti alusta asti otetaan mukaan odotukseen jne.

[/quote]

Ja mistä oletat ettei meidän perheessä niin ole tehty?

Vierailija
28/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:00"]

ap, rikoit noiden ensimmäisten lasten perheen, ja lapsesi menettäminen olisi sinulle aivan oikein. pientä vertauskuvaa siihen, miltä tuntuu kun veit lapsilta isän.

[/quote]

Olen todella pahoillani mutta minä tapasin miehen vuosi heidän eron jälkeen, todella ikävä huomata miten sairaita ihmisiä tämä maa päällään kantaa. Kuka tervejärkinen aikuinen ihminen voi TOIVOA toiselle LAPSEN menettämistä? EI KUKAAN!!

Vierailija
29/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:02"]

ap, rikoit noiden ensimmäisten lasten perheen, ja lapsesi menettäminen olisi sinulle aivan oikein. pientä vertauskuvaa siihen, miltä tuntuu kun veit lapsilta isän.

[/quote]

Olen todella pahoillani mutta minä tapasin miehen vuosi heidän eron jälkeen, todella ikävä huomata miten sairaita ihmisiä tämä maa päällään kantaa. Kuka tervejärkinen aikuinen ihminen voi TOIVOA toiselle LAPSEN menettämistä? EI KUKAAN!!

[/quote]

Eikö? Juurihan se tuli todistettua, että voi.

Ja ei tuossa puhuttu, miten sen lapsesi menettäisit, voihan se olla onnettuus tms--kysymys oli vain siitä verrannollisesta mielikuvasta.

Vierailija
30/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertoman perusteella kukaan ei voi tuomita ap:ta perheenrikkojaksi. Hän ei ole kertonut perhekuviosta tai miehen erosta tai mistään. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää toisen perheen tilannetta, syitä edellisen perheen hajoamiseen yms.

12: todella törkeästi sanottu! Miten joku voi olla noin vittumainen?

Ap:lle, hyvä että olette keskustelleet lasten kanssa. Vaikuttavat fiksuilta ja kivoilta lapsilta. Minä keskustelisin exän kanssa vielä asiasta, että onko lapsi ymmärtänyt väärin vai onko ex näin oikeasti sanonut.

Vierailija
31/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 09:51"]

[/quote]

[/quote]

Ja mistä oletat ettei meidän perheessä niin ole tehty?

[/quote]

Olet viikolla 27 ja lapsi puhuu vatsan päällä hyppimisestä ja te kerrotte, että vauvaa pitää vähän varoa ettei vauvaan satu...

Vierailija
32/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ryypillinen katkeran exän puhe. Yleensä, kuten tässäkin, lapsilta ei ole viety isää. Sinulta on viety mies. Turha yrittää lapsille omaa katkeruuttasi väittää että isä teidät hylkäsi.

Vierailija
33/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

Eikö? Juurihan se tuli todistettua, että voi.

Ja ei tuossa puhuttu, miten sen lapsesi menettäisit, voihan se olla onnettuus tms--kysymys oli vain siitä verrannollisesta mielikuvasta.

[/quote]

Minä puolestaan toivon ettei kaltaisenne ihmiset koskaan saa lasta. Se että mieheni perhe hajosi vuosi ennen minua ei kuulu kenellekkään muulle kun miehelleni ja hänen eksälleen. Edes minä en aiheesta kysele joten turha kai sitä täälläkään puida. Se että joku toivoo toiselle ihmiselle lapsen menettämistä tavalla tai toisella kannattaisi hakeutua jonnekkin ammattiauttajalle jossa voisi käydä läpi omaa sisintään. Ihminen joka tietoisesti toivoo toiselle pahaa ei ole henkisesti terve eikä emotionaalisesti normaalilla tasolla.

Vierailija
34/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 10:10"]

Ap:n kertoman perusteella kukaan ei voi tuomita ap:ta perheenrikkojaksi. Hän ei ole kertonut perhekuviosta tai miehen erosta tai mistään. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää toisen perheen tilannetta, syitä edellisen perheen hajoamiseen yms.

12: todella törkeästi sanottu! Miten joku voi olla noin vittumainen?

Ap:lle, hyvä että olette keskustelleet lasten kanssa. Vaikuttavat fiksuilta ja kivoilta lapsilta. Minä keskustelisin exän kanssa vielä asiasta, että onko lapsi ymmärtänyt väärin vai onko ex näin oikeasti sanonut.

[/quote]

Ja ex rehellisenä ihmisenä tunnustaa sanoneensa lapsilleen, että hyppikää sen vosun vatsan päällä ja tappakaa se pirun penikka. Miten joku voi edes kuvitella jonkun sanovan jotakin tuollaista omille lapsilleen!

Ap. hormoonimyskyissään nyt kuvittelee vähän liikoja. Mutta mikäs siinä, jos riitaa haluaa haastaa niin kysymään vaan.

Vierailija
35/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 08:02"]

Miehen lapset on 3 ja 6 vuotiaita. Ei ex aikaisemmin ole ollut mitenkään vee mäinen, tosin ei kylläkään siedä minua mutta on ollut aina hyvin asiallinen. On toivonut että minä ja mieheni erottaisiin.

[/quote]

No kuules, tyhmempikin pystyy laskemaan kuinka tuossa kuviossa on käynyt. Exällä todella pienet lapset, hyvä että hormonimylläkät synnytysten jälkeen ovat asettuneet kun miehellä uusi akka paksuna. Syntyvä lapsesi on viaton, mutta vaikka asetelmaa miten katsoisi, raskautesi on törkeä teko sekä lapsia että heidän äitiään kohtaan.  Miehen vikahan se on että tekee perheelleen noin, mutta en yhtään ihmettele että äiti tuntee niin suuria vihantunteita että toivoisi sinun ja lapsen kuolevan. SEhän ei ole sama asia kuin että hän tulisi teidän tappamaan. Se viha mikä syntyy kun tulee hylätyksi noin pienten lasten kanssa ja siihen päälle vielä uusi akka ja samantien paksuksi niin kyllä on kuule äidillä tekemistä tunteidensa kanssa.  NOin pinten lasten kanssa on  vaikeaa niitä tunteita edes käsitellä. oletkos koskaan miettinyt kuinka paljon voimia tuo teidän perheviritelmänne vie tältä exältä? Erosta toipumiseen menee vuosi, kaksi vähintään ihan ilman kolmansia osapuoliakin. Kannattaisis unkin katsoa peiliin ja nähdä vähän suurempi kokonaisuus kuin oma napasi. Toiviottavasti ex saa jostain edes hyvää tukea.

Vierailija
36/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis mutta aika nopeeta touhua on joillain. nuorin on kolme, uusi on tavattu "vuosi eron" jälkeen ja nyt jo vauva tulossa eli ehkä vuosi seurustelua? tai jos on pitempään niin mikä mies jättää ihan vauvaikäisen äidin?

huh minä en kyllä rupeaisi vauvoja lykkäämään kenenkään (varsinkaan tuollaisen miehen) kanssa ilman että on tuntenut ainakin kolmisen vuotta..dah, toiset ne on nopeita ja varmoja tunteissaan mutta minä olenkin hämäläisiä..

ainiin se eksä on ihan karmee. no sehän ratkaisi.

Vierailija
37/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ero oli ihan tuon eksän oma idea ja on hyvinkin sujut asian kanssa että on mihen kanssa eronnut. Miehelle on joskus sanonut että häntä harmittaa että meidän juttu toimii kun hänen oma juttunsa uuden miehensä kanssa on hieman myrskyisä. Se että heidän perhe on hajonnut ja että kummallakin osapuolella on uusi puoliso (naisella 2kk eron jälkeen, miehellä minut vuosi eron jälkeen) ei varmaan vie siltä eksältä yhtään sen enempää voimia kuin mieheltänikään? Ihme oletuksia täällä. Jos te olette itse katkeria eksiä jotka jätetty uuden takia niin se ei viellä sano että kaikilla asiat niin olisi? Joskus ihmiset eroavat siksi etteivät enää halua olla yhdessä, uskomatonta mutta totta. Kaikkiin eroihin ei liity kolmatta osapuolta eikä tässäkään aloituksessa ollut kyse riidasta vaan siitä järkytyksestä että voisiko oikeasti joku noin sanoa?

Vierailija
38/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään riidan haastamista ole, jos puhuu tapahtuneesta. Hyvinkin voi olla väärinkäsitys, ja minusta olisi tärkeää että ex puhuisi asiasta lapsen kanssa ja selittäisi hänelle että ei ole tarkoittanut asiaa niin tms. Oli ex sanonut niin tai näin, lapsella on se käsitys että oma äiti on käskenyt hyppimään raskaana olevan naisen mahan päällä. En minä haluaisi että oma lapsi ajattelisi näin! Mieti, jos lapsi menee tälläistä möläyttämään tarhassa tai isovanhemmille tms. Fiksua on käsitellä vaikeatkin asiat, eikä vain lakaista niitä maton alle, koska ei uskalla puuttua.

Vierailija
39/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet siis tavannut miehesi MUUTAMA VUOSI HÄNEN ERONSA JÄLKEEN ja sen lisäksi olette seurustelleet jo varmaankin yli vuoden ja olet myös raskaana. Miten siis on käytännössä mahdollista että miehesi nuorin lapsi hänen ex-vaimolleen on 3 vuotta????? 

Vierailija
40/81 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kolme, olet tavannut miehesi vuosi eron jälkeen ja teillä on jo vauva tulossa? Onko se mies hylännyt juuri raskaaksi saattamansa naisen kenties? Vai oletko ehkä ekatreffeillä pamahtanut paksuksi? Huhuh.