Jäerkyttävää puhetta miehen exältä!!
Olen niin järkyttynyt etten oikein pysty enää edes ajattelemaan. Minulle ja miehelleni on tulossa lapsi (rv 27), miehellä 2 aikaisempaa lasta jotka tulivat eilen luoksemme. Katselimme telkkaria kun miehen poika käpertyi kainalooni ja silitteli vatsaani ja sanoi " äiti sanoi että kannattaa hypätä aina sinun mahan päälle, mutta eikös vauvaan sillon tule mustelma". Siis oikeasti, onko lasten äiti käskenyt lapsia hyppäämään minun mahani päälle niin että vauva vahingoittuisi tai kuolisi??? Voiko oikeasti olla totta?? Miehen lapset ovat hellyyttäviä ja ihania ja todella ajattelevaisia joten en voi kuvitellakkaan että omasta päästään tuollaista keksisi. Mutta miten joku voi sanoa LAPSELLE jotain tuollaista?? Jostain syystä olen nyt lasten lähellä varuillani, selitimme kuitenkin lapsille että vauvaa pitää vähän varoa ettei vauvaan satu ja lapset tämän oli ymmärtänyt itsekin.
Voi olla että lapsi puhuu omiaan tai sitten ei. Itse tarkkailisin tilannetta ja jos toistuu, niin sitten toimenpiteitä. Mulla oli sellanen tilanne että itse olin lapseton ja miehellä lapsi, enkä koe, että olisin ollut perheen hajottaja. Lapsi syntyi avioliiton ulkopuolella lyhyeen suhteeseen, mies oli selvästi naiselle asian ilmoittanut että paluuta ei ole, olimme keskustelleet asiasta miehen kanssa,asiasta oli jo aikaa ja lisäksi aina rohkaisin miestä tapaamaan lastaan (jonka hän epäili syntyneen naisen jätettyä salaa e-pillerit pois) sille ei tietysti mitään voi että joku on katkera, kaikkia ei aina voi miellyttää, tärkeää on että itse tietää ettei ole mennyt mitään sotkemaan, vaikka joku muuta väittäisikin.