Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34
Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.
Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.
Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?
Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee elämäänsä neljää eläintä: Jaguarin allensa, Minkin päällensä, Hevosen sänkyynsä ja aasin joka maksaa kaiken. Mikä näistä haluat olla?
Mies tarvitse neljä eläintä elämäänsä. Jäniksen sänkyynsä , Jaguarin allensa, kissan päällensä ja muurahaisen raatamaan ilmaiseksi. Nainen, mikä näistä haluat olla?
Kun miehellä on tarpeeksi rahaa, niin alkaa varatutkin naiset pyöriä ympärillä himoissaan
Vierailija kirjoitti:
Joo muistan kans kun päälle parikymppisenä tuli pari kertaa istuttua vähän kalliimmissa ravintoloissa muutamalla. Kummasti tuki ihan tasokasta naisseuraa juttelemaan. Ja ihan vain sen takia kun näkivät että tuolla on varaa istua täällä. Pthui!
Oli niin tai näin, niin aina mies valittaa. Olisitko ollut tyytyväisempi, kun kukaan ei olisi lähestynyt? Silloin olisit voinut kirjoittaa jonkun toisen tyyppisen haukkumistekstin.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehellä on tarpeeksi rahaa, niin alkaa varatutkin naiset pyöriä ympärillä himoissaan
Kun nainen on tarpeeksi kaunis, niin kaikki miehet alkavat pyöriä hänen ympärillään himoissaan. Varatut ja vapaat.
Naisten asenne tässä ketjussa on luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä on tämä asenne, että katkeroidutaan jos naisia ei kiinnosta?
Kummasti tämmöiset aloitukset ovat aina miehiltä, eikä kukaan nainen valita siitä että miehet eivät kiinnostu hänestä. Naiselta odotetaan sitä, että ymmärtää oman "tasonsa" eikä tavoittele kuuta taivaalta. Miehillä on oikeus loukkaantua, jos hänen mielestään viehättävä nainen ei suostukaan treffeille. Epäreilu asetelma.
Ai ei kukaan nainen valita?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3002274/kukaan-mies-ei-kiinnostu-minust…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3848727/miksi-en-saa-ketaan
https://www.vauva.fi/keskustelu/3802114/miksi-vain-vanhemmat-miehet-kii…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3780936/miksei-kukaan-kiinnostu-minusta
https://www.vauva.fi/keskustelu/2665309/miksi-kukaan-mies-ei-kiinnostu-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3671356/mista-se-johtuu-etta-kun-mina-i…
https://www.vauva.fi/keskustelu/2467058/mita_minussa_on_vialla_kukaan_m…
https://www.vauva.fi/keskustelu/3767949/mies-ei-ollut-aidosti-kiinnostu…
Oletko AP ajatellut, että olit ehkä joskus nuorena 23 vuotiaana liian nuoren näköinen? Ehkä kaikki ei ole rahasta ja omaisuudesta kiinni, vaan sinusta on tullut mies. On ehkä tullut myös lihaa luiden päälle, ja parta alkanut kasvamaan.
Nyt unohda katkeruudet, ja bylsi niitä kaikkia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen on tarpeeksi kaunis, niin kaikki miehet alkavat pyöriä hänen ympärillään himoissaan. Varatut ja vapaat.
miehet ovat sentään kiinnostuneita siitä naisesta, eikä pelkästään sen rahoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole sitten ikuisesti yksinäinen ja katkera sen sijaan että voisit löytää rakkauden. Joo, olisi kiva jos kaikki löytäisivät rakkauden jo nuorena mutta niin ei aina käy ja nyt sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:
1. Ole tässä asiassa "ns. oikeassa" (että on ikävää kun naiset eivät aiemmin huomioneet) ja jäät ilman rakkautta
2. Päästä irti katkeruudesta ja ole onnellinen kun löydät sen rakkauden.
Eli haluatko nyt olla oikeassa vai olla onnellinen?
Tämän viestin takana taitaa olla joku Y H joka vimmatusti metsästää varakasta elättäjää "uusperheelle" :D
Mitä katkeraa siinä on että kehoittaa hyväksymään ja unohtamaan huonot kokemukset ja etsimään rakkautta? Ei tuossa mielestäni sanottu että pitäisi ottaa just se nainen joka torjui ap:n vuonna nakki.
Pitäisikö juutalaistenkin vain antaa se vuosikausien kidutus, pilkka, häiriköinti anteeksi 30-luvun saksalaisille?
Ei tietenkään, vaan kuten Wiesenthal-säätiö tekee, heille kostetaan viimeiseen saakka. Eivät ne vanhat vääryydet unohdu, ja jos satunnaisotannalla vaikka 120 naista on tuolla tavoin naureskellut ja käskenyt painumaan helvettiin kun tehnyt kohteliaan aloitteen, silloin oikeutus kostoon on olemassa.
Totta helvetissä naisilla on ns. kollektiivinen "hivemind" kun yhtäkkiä se autistisin 160-senttinen kusinörttikin alkaa kelvata kun sillä on 200 tonnin vuositulot jossain ohjelmistotalossa. Lukiossa tälle vain naurettiin ja osoiteltiin sormella samojen naisten toimesta.
Puhutaanko välillä niistä rillipäisistä läskeistä tytöistä siellä lukiossa? Mitenkäs on, missä iässä he ovat alkaneet kiinnostaa miehiä? 150 tonnin tuloilla? Vai kauneusleikkauksen ja kovan dieetin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainostaan, jos hän suostuu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?"
Et mitenkään ja hyvä niin. Miksi sä tossa iässä enää edes haikailet suhdetta naiseen? Eikö heidän oikea luonne ole tullut jo esiin? Nainen näkee miehessä vain tämän resurssit, eikä miestä itseään. Pidä hauskaa nuorempien naisten kanssa jos mahdollista, mutta älä nyt enää tossa iässä ala sitoutua etenkään mihinkään äippäihmiseen :D
Mikä se mies itse on? Onko se jotenkin irrallinen hänen elinpiiristään, koulutuksestaan, omaisuudestaan tms? Eikö työ heijasta sitä miestä itseään?
Ai, nyt nuo materialistiset asiat heijastaa miestä itseään eli mielestäsi mies on yhtä kuin paksu lompakkonsa, autonsa ja hieno talonsa? Tämäkö on tosiaan ok näin päin? Sitten menee väärin, jos mies haluaa kauniin hoikan naisen, jolla kiva luonne ;D Tollanen mies haukutaan pinnalliseksi instabimboja kuolaavaksi luu seriksi.
Olet ap täysin oikeassa.
Kun nyt olet ymmärtänyt totuuden naisista ja näet myös näistä vastauksista, minkälaisia keskenkasvuisia lapsia naiset todellisuudessa ovat, niin jätä naiset kokonaan ja keskity oman elämäsi parantamiseen.
Se on ihan totta, mitä sanotkin: ne samat naiset jotka torjuivat sinut nuorena, ovat nyt kiinnostuneita sinusta omaisuutesi tähden. Ole mies äläkä alistu naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suusta, pillusta ja perseestä ne on kiinnostuneet. Ja jotkut äidinussijat sen rinnoista.
Ikäisesi naiset ovat pyörineet gulligarusellissa jänniksien panopatjoina. Nyt heillä alkaa jatkettu nuoruus olemaan katkolla ja biologinen kello tikittää. Kaltaisesti turvalallinne ja hyvin toimeentuleva mies vetää kuin hunaja näitä perheenperustamishaaveissa elättäjää hakevia pörriäisiä. He tekevät parhaansa jotta nautit heidän seurastaan. Sanoisin että anna palaa jakäytä tilaisuus hyväksesi mahdollisimman monen kanssa.
35-vuotiaina sinkkumarkkinoilla on pääasiassa jäljellä vain jämät. Jos ei onnistu nappaamaan kunnollista miestä suoraan tämän edellisen liiton päätyttyä, joutuu etsimään vaihtoehtoja siitä ikisinkkujen laarista. Siinä kastissa olet ap ihan hyvätasoinen, joten nauti kysynnästä. Nelikymppisenä niin moni lähtee ns. toiselle kierrokselle, joten ikisinkkujen kysyntä heikkenee. Toimi ajoissa!
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi naiset ovat pyörineet gulligarusellissa jänniksien panopatjoina. Nyt heillä alkaa jatkettu nuoruus olemaan katkolla ja biologinen kello tikittää. Kaltaisesti turvalallinne ja hyvin toimeentuleva mies vetää kuin hunaja näitä perheenperustamishaaveissa elättäjää hakevia pörriäisiä. He tekevät parhaansa jotta nautit heidän seurastaan. Sanoisin että anna palaa jakäytä tilaisuus hyväksesi mahdollisimman monen kanssa.
Kertoisitko viimein, missä tämä huvilaite sijaitsee? Tekisi mieli hurvitella, koska olen omillani toimeentuleva nainen ja kaipaan miehistä vain hupia. Yksittäisnumeroja en jaksaisi tinderistä metsästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suusta, pillusta ja perseestä ne on kiinnostuneet. Ja jotkut äidinussijat sen rinnoista.
Varpaista, navasta ja polvistako pitäisi olla kiinnostunut?
Ei AP ole ainut aiemmin väheksytty ja halveksittu. Naiset kun käyvät vuosikymmenen kasvamassa tapaavat muuttaa näkemystään miehistä.
Neuvoisin antamaan kohteliaat, mutta selkeät pakit näille.
Joo muistan kans kun päälle parikymppisenä tuli pari kertaa istuttua vähän kalliimmissa ravintoloissa muutamalla. Kummasti tuki ihan tasokasta naisseuraa juttelemaan. Ja ihan vain sen takia kun näkivät että tuolla on varaa istua täällä. Pthui!