Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34

Vierailija
18.09.2020 |

Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.

Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.

Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?

Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua kiinnostaa naisessa? Sinullakin lienee ns ehtoja, jotka naisen pitää täyttää jotta kiinnostut, esim ulkonäön ja iän suhteen?

Vierailija
42/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke on kun käytät naisia muutama vuosi mälliviemäreinä ilman aikeitakaan vakiintua. Katsot mihin kaikkeen naiset taipuvat jotta vaan kelpaisivat (aika paljoon, suom. huom.) Sitten muutaman vuoden päästä kun se puoli on nähty, voit alkaa katsella naisia vähän vakavammalla mielellä.

Vierailija
44/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies jäi ilman naisseuraa kunnes oli yli 30v. Oli äärimmäisen ujo, sosiaalisesti kömpelö ja masentunut. Iän myötä masennus alkoi helpottaa ja sai yliopistotutkinnosta itsevarmuutta ja pääsi muuttamaan pois vanhempien nurkista. Ja sai naisseuraa. Koska mies ei katkerana miettinyt mistä jäi ilman, hän pääsi myös naimisiin ja on parin lapsen onnellinen perheenisä.

Vierailija
45/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.

Senkun kirjoitatte, kyllä täällä tilaa riittää.

-Alcciz

Vierailija
46/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ole sitten ikuisesti yksinäinen ja katkera sen sijaan että voisit löytää rakkauden. Joo, olisi kiva jos kaikki löytäisivät rakkauden jo nuorena mutta niin ei aina käy ja nyt sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: 

1. Ole tässä asiassa "ns. oikeassa" (että on ikävää kun naiset eivät aiemmin huomioneet) ja jäät ilman rakkautta

2. Päästä irti katkeruudesta ja ole onnellinen kun löydät sen rakkauden.

Eli haluatko nyt olla oikeassa vai olla onnellinen?

Tämän viestin takana taitaa olla joku Y H joka vimmatusti metsästää varakasta elättäjää "uusperheelle" :D

Sinun neuvosi siis ap:lle: Ole lopun elämäsi yksin.

Vierailija
47/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoittaa 50-vuotiaana:

Olen nyt työstänyt katkeruuttani terapiassa yli vuosikymmenen ja lopulta tulosta tuli. Yllättäen katkeruuden puuttuminen viehättää naissukupuolta ja ilmeisesti viimeinen minulla olisi mahdollisuus parisuhteeseen. Mutta kuinka päästä eroon siitä ikävästä ajatuksesta, että näille naisille en kelvannut heikkouksineni silloin, kun vielä kamppailin katkeruuteni kanssa, vaan heille kelpasi vasta terapiassa tuunattu teräksisen mentaalisen terveyden omaava mies..?

Siis nyt ap pää pois pepusta ja treffeille!

Vierailija
48/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee elämäänsä neljää eläintä: Jaguarin allensa, Minkin päällensä, Hevosen sänkyynsä ja aasin joka maksaa kaiken. Mikä näistä haluat olla?

Koskaan ennen en ole kuullut tällaista sanontaa. Tosi osuva sanonta. Mahtavaa!

Mä muistan tämän olleen joskus t-paidassa.

Vierailija
49/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikeasti saat useilta (>2) naisilta oma-alotteisia yhteydenottoja facebookissa? Mitä sinne oikein postaat?

Olisitko sitten komistunut iän myötä, ja varmaan sitten varakkaan oloinen. Siltikin yllättävää. Yleensähän miehet valittavat että kukaan ei vastaa deittisivustoilla yms.

Tuo on ehkä vastaava ilmiö, kun jos joku laihtuu huomattavasta ylipainosta normaalipainoon. Ihmisten suhtautuminen muuttuu. Oletkin yhtäkkiä varteenotettava. Ehkä se on helpompi vain hyväksyä. Todennäköisesti itsekin jollain tapaa arvioit/luokittelet ihmisiä.

Vierailija
50/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksvitosista löytyy fiksuja naisia, jotka arvostaa asiansa hyvin hoitanutta siistiä miestä.

Zinc

Sieltä kannattaa etsiä ..

Nyt kun nämä änmät ovat jo pilanneet itsensä, niin ei sellaiseen pazkaan kannata näppejään enää laskea ..

Pilanneet itsensä? Nämä ”ämmät” ovat jonkun äitejä, siskoja, serkkuja, ystäviä ja lapsia. Eivät he ole mitään pilaantunutta tavaraa. Eivätkä pazkaa. Ei vaikka olisivat eronneita, ei vaikka olisivat synnyttäneet.

Sinunlaiset ihmiset, joille muut kuin 25 vuotiaat lapsettomat ovat pazkaa, eivät ansaitse ketään. Nostamalla itseäsi jotenkin paremmaksi, teet itsestäsi vain huonomman.

Vierailija
51/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus tuollaisesta asiasta on vähän hölmöä, nythän asiat ovat hyvin, miksi vanhoja muistelet? Voisin minäkin katkeroitua siitä että en ole kelvannut miehille, enkä kelpaa vieläkään useimmille. Mutta en ota sellaista asennetta, koska se vain myrkyttäisi mieleni. Kelpaan omalle poikaystävälle ja muutamille muillekin, ja olen siihen tyytyväinen. En katsele elämää taaksepäin, että kukaan ei halunnut lukiossa seurustella kanssani jne. Elämä on tässä ja nyt, eikä 15 vuotta sitten.

Juuri näin!

Vierailija
52/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?"

Et mitenkään ja hyvä niin. Miksi sä tossa iässä enää edes haikailet suhdetta naiseen? Eikö heidän oikea luonne ole tullut jo esiin? Nainen näkee miehessä vain tämän resurssit, eikä miestä itseään. Pidä hauskaa nuorempien naisten kanssa jos mahdollista, mutta älä nyt enää tossa iässä ala sitoutua etenkään mihinkään äippäihmiseen :D

Vierailija
53/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarvitsee elämäänsä neljää eläintä: Jaguarin allensa, Minkin päällensä, Hevosen sänkyynsä ja aasin joka maksaa kaiken. Mikä näistä haluat olla?

Kuka nainen? Äitisi? Vaimosi?

Vierailija
54/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?"

Et mitenkään ja hyvä niin. Miksi sä tossa iässä enää edes haikailet suhdetta naiseen? Eikö heidän oikea luonne ole tullut jo esiin? Nainen näkee miehessä vain tämän resurssit, eikä miestä itseään. Pidä hauskaa nuorempien naisten kanssa jos mahdollista, mutta älä nyt enää tossa iässä ala sitoutua etenkään mihinkään äippäihmiseen :D

Mikä se mies itse on? Onko se jotenkin irrallinen hänen elinpiiristään, koulutuksestaan, omaisuudestaan tms? Eikö työ heijasta sitä miestä itseään?

Vierailija
55/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on ok näinpäin? Mutta jos nainen nuorena pitää hauskaa mutta ei siinä iässä ala situoutua mihinkään, koska ne miehet eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita hänestä ihmisenä vaan vain hänen resursseistaan (joita miehistä ovat nuoruus ja kauneus), niin se on väärin ja nainen pilalla? Logiikan riemuvoitto siellä taas.

Mutta joo, luonnehäiriöisten pintapellejen nyt ei pidäkään saada sitoutua tai lisääntyä, joten naiset eivät ole menettäneet mitään, jos moinen sankari mätänee yksinäisyydessään ja katkeruudessaan.

Vierailija
56/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sama ketju poistettiin aikaisemmin. Ärsyttävää kun aina joutuu kirjoittamaan uudestaan ja lukemaan uudestaan.

Vierailija
57/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa paneskella ympäriinsä senkin edestä mitä nuoruudessa olet kokenut menettäneesi. Hyvin toimeentuleva ikäisesi mies on haluttua tavaraa 28+ ikäryhmässä.

Vierailija
58/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt kun sinulla on rahaa niin naiset näkevät sinut lähinnä elättäjänä heidän aiemmista suhteista tulleille kakaroille.

Vierailija
59/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sama ketju poistettiin aikaisemmin. Ärsyttävää kun aina joutuu kirjoittamaan uudestaan ja lukemaan uudestaan.

Täällä oikeusmurhataan ketjuja. Ilmeisesti monelle kalikka kalahtaa karusti.

Vierailija
60/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisia alkaa pyöriä ympärillä, kun ne näkevät, että sinulla on omaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi