Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34

Vierailija
18.09.2020 |

Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.

Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.

Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?

Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?

Kommentit (222)

Vierailija
21/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on juuri siinä, että puhut monikossa. Haluat että moni osoittaa kiinnostusta, kun taas nainen haluaa, että sinulle riittää yksi oikea. Pienellä puhetavan muutoksella, sanomalla siis että oikeaa ei ole tullut vastaan, teet heti itsestäsi kiinnostavamman.

Olet vähän saapas. Eikun siis .. paljon.

Sehän ei ole tässä ENÄÄ ongelman ydin, eikä teidän vdduilunne toimi, kun ap:sta ollaan kiinnostuttu JO.

Zinc

Nyt ap voi valikoida, mutta itse en valikoisi ainakaan noista kurpista ketään, vaan siirtyisin nuorempiin ..

Vierailija
22/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olit itse epäkypsä ja kohtelit naisia huonosti, ja nyt olet kehittynyt ihmisenä ja naiset pitävät sinua suuremmassa arvossa? 15 vuotta on pitkä aika ja sinä aikana ehtii ihminen aikuistua paljonkin.

Toisaalta voisit kysyä itseltäsi, millaisista naisista olet itse kiinnostunut. Monelle miehelle tuntuu olevan vaikeaa myöntää oma pinnallisuus, vaikka sen tuomitsisi naisessa. Kumpi kiinnostaisi enemmän: korviaan myöten veloissa oleva ihminen, vai sellainen jolla on varallisuutta ja asiat kunnossa?

Katkeruus tuollaisesta asiasta on vähän hölmöä, nythän asiat ovat hyvin, miksi vanhoja muistelet? Voisin minäkin katkeroitua siitä että en ole kelvannut miehille, enkä kelpaa vieläkään useimmille. Mutta en ota sellaista asennetta, koska se vain myrkyttäisi mieleni. Kelpaan omalle poikaystävälle ja muutamille muillekin, ja olen siihen tyytyväinen. En katsele elämää taaksepäin, että kukaan ei halunnut lukiossa seurustella kanssani jne. Elämä on tässä ja nyt, eikä 15 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole sitten ikuisesti yksinäinen ja katkera sen sijaan että voisit löytää rakkauden. Joo, olisi kiva jos kaikki löytäisivät rakkauden jo nuorena mutta niin ei aina käy ja nyt sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: 

1. Ole tässä asiassa "ns. oikeassa" (että on ikävää kun naiset eivät aiemmin huomioneet) ja jäät ilman rakkautta

2. Päästä irti katkeruudesta ja ole onnellinen kun löydät sen rakkauden.

Eli haluatko nyt olla oikeassa vai olla onnellinen?

Vierailija
24/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksvitosista löytyy fiksuja naisia, jotka arvostaa asiansa hyvin hoitanutta siistiä miestä.

Zinc

Sieltä kannattaa etsiä ..

Nyt kun nämä änmät ovat jo pilanneet itsensä, niin ei sellaiseen pazkaan kannata näppejään enää laskea ..

Joo kyllä sun ja ap:n kaltaiset laatumiehet kannattaa jättää nuoremmille ja nätemmille. Voi voi meitä kurppaparkoja 😄

Vierailija
25/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi seurustelusuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolle en kelvannut 10 vuotta sitten, etenkin jos vielä antoi pakit tylysti. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikille naisille kannattaa olla katkera. Jos vasta nyt naiset ovat alkaneet kiinnittää sinuun huomiota, se voi johtua monesta asiasta. Esimerkiksi saatat olla nyt itsevarmempi kun tiedät että elämäsi on kunnossa. Itsevarmuus on seksikästä. Ei ole olemassa mitään naisten kollektiivista salaliittoa, joka on jatkuvasti kohdellut sua kuin ilmaa. Naiset on kaikki yksilöitä ja kaikilla on omat henkilökohtaiset syyt. Nyt vaan rohkeasti ihmisten ilmoille, kyllä se siitä! 

Vierailija
27/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olit itse epäkypsä ja kohtelit naisia huonosti, ja nyt olet kehittynyt ihmisenä ja naiset pitävät sinua suuremmassa arvossa? 15 vuotta on pitkä aika ja sinä aikana ehtii ihminen aikuistua paljonkin.

Toisaalta voisit kysyä itseltäsi, millaisista naisista olet itse kiinnostunut. Monelle miehelle tuntuu olevan vaikeaa myöntää oma pinnallisuus, vaikka sen tuomitsisi naisessa. Kumpi kiinnostaisi enemmän: korviaan myöten veloissa oleva ihminen, vai sellainen jolla on varallisuutta ja asiat kunnossa?

Katkeruus tuollaisesta asiasta on vähän hölmöä, nythän asiat ovat hyvin, miksi vanhoja muistelet? Voisin minäkin katkeroitua siitä että en ole kelvannut miehille, enkä kelpaa vieläkään useimmille. Mutta en ota sellaista asennetta, koska se vain myrkyttäisi mieleni. Kelpaan omalle poikaystävälle ja muutamille muillekin, ja olen siihen tyytyväinen. En katsele elämää taaksepäin, että kukaan ei halunnut lukiossa seurustella kanssani jne. Elämä on tässä ja nyt, eikä 15 vuotta sitten.

Liirum Laarum

Zinc

Ei ne naiset kollektiivisesti voi tietää minkälainen ap on.

Sehän olisi jo salaliitto.

Vierailija
28/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko pyörinyt niiden samojen naisten kanssa 20 vuotta? Etsi nyt ainakin joku uusi nainen itsellesi, joku jolle sinun ei tarvitse olla katkera siitä että hän katsoi vinoon vuosia sitten. Vai oletko ihan yleisesti katkera koko naissukukunnalle siitä että joku joskus antoi pakit?

Facebookin kautta tulee suuri osa yhteydenotoista...Sinnehän jää helposti melkein kaikki ihmiset joiden kanssa on ollut tekemissä ja pyörinyt samoissa porukoissa. Toki muitakin erilaisia kanavia pitkin tätä tapahtuu.

Kyllä minulla on paljon ihmisiä 10 vuodenkin takaa facekavereina, vaikka emme nykyään niin kauheasti ole tekemisissä.

Samoin sieltä on voinut seurata minun elämääni, ja millaista se nykyään on.

ap

Vierailija
29/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on asiat kunnossa. Varmasti löytyy kiinnostuneita kaksvitosiakin. Jätä nuo vanhat kurpat kuin nalli kalliolle. 

Jos ei silloin kelvannut, niin nyt kun rahaa on niin se on voi voi .. ;)

Zinc

Miksi nuori nainen ottaisi vanhan miehen? Sitähän 35v mies on ja esim penis on jo menettänyt terhakkuutensa.

Vierailija
30/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi seurustelusuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolle en kelvannut 10 vuotta sitten, etenkin jos vielä antoi pakit tylysti. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikille naisille kannattaa olla katkera. Jos vasta nyt naiset ovat alkaneet kiinnittää sinuun huomiota, se voi johtua monesta asiasta. Esimerkiksi saatat olla nyt itsevarmempi kun tiedät että elämäsi on kunnossa. Itsevarmuus on seksikästä. Ei ole olemassa mitään naisten kollektiivista salaliittoa, joka on jatkuvasti kohdellut sua kuin ilmaa. Naiset on kaikki yksilöitä ja kaikilla on omat henkilökohtaiset syyt. Nyt vaan rohkeasti ihmisten ilmoille, kyllä se siitä! 

eh... eipä ..

Zinc

matrix

Vierailija
31/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaahan tähän ruikutukseen on reagoida, mutta tuskin kukaan järkevä ihminen ryhtyisi suhteeseen, jolta on kerran saanut pakit. Mutta sellainen ihminen joka on uusi tuttavuus on eri asia. Et voi syyttää ihmistä joka vaikka asui koko aiemman elämänsä eri paikkakunnalla kuin sinä yhtään mistään. Kollektiivinen viha/katkeruus koko ihmisryhmää vastaan ei ole tervettä.

Vierailija
32/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on asiat kunnossa. Varmasti löytyy kiinnostuneita kaksvitosiakin. Jätä nuo vanhat kurpat kuin nalli kalliolle. 

Jos ei silloin kelvannut, niin nyt kun rahaa on niin se on voi voi .. ;)

Zinc

Miksi nuori nainen ottaisi vanhan miehen? Sitähän 35v mies on ja esim penis on jo menettänyt terhakkuutensa.

Kun on viisaampi kuin sinä.

Zinc

Tämähän on nähty .. ei tämä ole mikään jos kysymys, vaan fakta. Voit lisäksi vähän kysyä Dannyltä lisää ;)

Vierailija
33/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ole sitten ikuisesti yksinäinen ja katkera sen sijaan että voisit löytää rakkauden. Joo, olisi kiva jos kaikki löytäisivät rakkauden jo nuorena mutta niin ei aina käy ja nyt sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: 

1. Ole tässä asiassa "ns. oikeassa" (että on ikävää kun naiset eivät aiemmin huomioneet) ja jäät ilman rakkautta

Tämän viestin takana taitaa olla joku Y H joka vimmatusti metsästää varakasta elättäjää "uusperheelle" :D

Vierailija
34/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaahan tähän ruikutukseen on reagoida, mutta tuskin kukaan järkevä ihminen ryhtyisi suhteeseen, jolta on kerran saanut pakit. Mutta sellainen ihminen joka on uusi tuttavuus on eri asia. Et voi syyttää ihmistä joka vaikka asui koko aiemman elämänsä eri paikkakunnalla kuin sinä yhtään mistään. Kollektiivinen viha/katkeruus koko ihmisryhmää vastaan ei ole tervettä.

Se kuule vähän riippuu. Se on vähän kuin vihervassari ei pitäisi persusta. 

Voi olla, että arvomaailmat ei jostain syystä kohtaa ..

Zinc

Vierailija
35/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän viestin takana taitaa olla joku Y H joka vimmatusti metsästää varakasta elättäjää "uusperheelle" :D

Huwittawinta näissä on se, että jos ei toimi hänen tavallaan ja tee mitä HÄN sanoo, niin on onneton ;)

vain tekemällä mitä hän haluaa tulee onnelliseksi ;)

Zinc

Mahtava guru tämä !

Vierailija
36/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä katkeraa siinä on että kehoittaa hyväksymään ja unohtamaan huonot kokemukset ja etsimään rakkautta? Ei tuossa mielestäni sanottu että pitäisi ottaa just se nainen joka torjui ap:n vuonna nakki.

Vierailija
37/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko pyörinyt niiden samojen naisten kanssa 20 vuotta? Etsi nyt ainakin joku uusi nainen itsellesi, joku jolle sinun ei tarvitse olla katkera siitä että hän katsoi vinoon vuosia sitten. Vai oletko ihan yleisesti katkera koko naissukukunnalle siitä että joku joskus antoi pakit?

Facebookin kautta tulee suuri osa yhteydenotoista...Sinnehän jää helposti melkein kaikki ihmiset joiden kanssa on ollut tekemissä ja pyörinyt samoissa porukoissa. Toki muitakin erilaisia kanavia pitkin tätä tapahtuu.

Kyllä minulla on paljon ihmisiä 10 vuodenkin takaa facekavereina, vaikka emme nykyään niin kauheasti ole tekemisissä.

Samoin sieltä on voinut seurata minun elämääni, ja millaista se nykyään on.

ap

Sen takia mä en facebookissa ole, enkä mene. 

Zinc

Vierailija
38/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on tämä asenne, että katkeroidutaan jos naisia ei kiinnosta?

Kummasti tämmöiset aloitukset ovat aina miehiltä, eikä kukaan nainen valita siitä että miehet eivät kiinnostu hänestä. Naiselta odotetaan sitä, että ymmärtää oman "tasonsa" eikä tavoittele kuuta taivaalta. Miehillä on oikeus loukkaantua, jos hänen mielestään viehättävä nainen ei suostukaan treffeille. Epäreilu asetelma.

Vierailija
39/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas esteenä on se, että naiset takuulla pitäisivät tapaani elää täytenä turn-offina enkä elä kuin aikuisen 40v miehen "pitäisi" elää. Minulla ei ole kuin pari kaveria netissä, enkä harrasta mitään meneviä. Lisäksi sisaruksien kanssa en ole juurikaan tekemisissä. Päällisin puolin kyllä tulee kiinnostuneita katseita, kun eivät tunne minua senkummemmin ja pyörittelevät mitä lie kuvitelmiaan päänsä sisällä.

Vierailija
40/222 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että jotkut miehet suorastaan loukkaantuvat, jos omasta mielestä ei-viehättävä nainen yrittää iskeä. Naisten puolestaan pitäisi aina suostua, ettei miehelle tule paha mieli.

AP, mieti asennettasi naisia kohtaan ja yritä olla nöyrä. Et ole Jumalan lahja naisväelle, vaan tavallinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi