Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34
Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.
Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.
Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?
Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ole sitten ikuisesti yksinäinen ja katkera sen sijaan että voisit löytää rakkauden. Joo, olisi kiva jos kaikki löytäisivät rakkauden jo nuorena mutta niin ei aina käy ja nyt sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:
1. Ole tässä asiassa "ns. oikeassa" (että on ikävää kun naiset eivät aiemmin huomioneet) ja jäät ilman rakkautta
2. Päästä irti katkeruudesta ja ole onnellinen kun löydät sen rakkauden.
Eli haluatko nyt olla oikeassa vai olla onnellinen?
Tämän viestin takana taitaa olla joku Y H joka vimmatusti metsästää varakasta elättäjää "uusperheelle" :D
Mitä katkeraa siinä on että kehoittaa hyväksymään ja unohtamaan huonot kokemukset ja etsimään rakkautta? Ei tuossa mielestäni sanottu että pitäisi ottaa just se nainen joka torjui ap:n vuonna nakki.
Pitäisikö juutalaistenkin vain antaa se vuosikausien kidutus, pilkka, häiriköinti anteeksi 30-luvun saksalaisille?
Ei tietenkään, vaan kuten Wiesenthal-säätiö tekee, heille kostetaan viimeiseen saakka. Eivät ne vanhat vääryydet unohdu, ja jos satunnaisotannalla vaikka 120 naista on tuolla tavoin naureskellut ja käskenyt painumaan helvettiin kun tehnyt kohteliaan aloitteen, silloin oikeutus kostoon on olemassa.
Totta helvetissä naisilla on ns. kollektiivinen "hivemind" kun yhtäkkiä se autistisin 160-senttinen kusinörttikin alkaa kelvata kun sillä on 200 tonnin vuositulot jossain ohjelmistotalossa. Lukiossa tälle vain naurettiin ja osoiteltiin sormella samojen naisten toimesta.
Kyllä tämä toimii toisinkin päin. Olen keski-ikäinen nainen ja tulin myös huonosti kohdelluksi nuorena ja ujona tyttönä. Nykyisin olen varakas, hyvännäköinen ja itsevarma nainen. Arvatkaapa tekisikö mieli levyttää se laulu « mä kolmatta linjaa takaisin kuljen kerran ja rahaa on takaan sen» uudestaan ja sipsutella korkeissa koroissa minihame päällä ja vippailla jotain euron kolikoita niille typerille luuserimiehille, joita silloin nuorena tapasin. Niille miehille jotka kohtelivat huonosti ja valittivat vielä rahanmenoa kun oli tarjonneet kahvin ja jäätelön ( joka vielä lihottaa ja jää kylkiin). Minä en missään nimessä halua jäädä mitään velkaa. En yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olit itse epäkypsä ja kohtelit naisia huonosti, ja nyt olet kehittynyt ihmisenä ja naiset pitävät sinua suuremmassa arvossa? 15 vuotta on pitkä aika ja sinä aikana ehtii ihminen aikuistua paljonkin.
Toisaalta voisit kysyä itseltäsi, millaisista naisista olet itse kiinnostunut. Monelle miehelle tuntuu olevan vaikeaa myöntää oma pinnallisuus, vaikka sen tuomitsisi naisessa. Kumpi kiinnostaisi enemmän: korviaan myöten veloissa oleva ihminen, vai sellainen jolla on varallisuutta ja asiat kunnossa?
Katkeruus tuollaisesta asiasta on vähän hölmöä, nythän asiat ovat hyvin, miksi vanhoja muistelet? Voisin minäkin katkeroitua siitä että en ole kelvannut miehille, enkä kelpaa vieläkään useimmille. Mutta en ota sellaista asennetta, koska se vain myrkyttäisi mieleni. Kelpaan omalle poikaystävälle ja muutamille muillekin, ja olen siihen tyytyväinen. En katsele elämää taaksepäin, että kukaan ei halunnut lukiossa seurustella kanssani jne. Elämä on tässä ja nyt, eikä 15 vuotta sitten.
Liirum Laarum
Zinc
Ei ne naiset kollektiivisesti voi tietää minkälainen ap on.
Sehän olisi jo salaliitto.
Ainakin kaikki av:n naiset tietävät, että sinä olet höyryävä läjä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.
Oletko noin tyh ... mä oikeasti ?
Ei minun kirjoitteluni vähennä toisten mahdollisuuksia kommentoida. Tähän ketjuun mahtuu vaikka 100 sivua kommentteja. Ei ne mun kommentit ole muilta pois.
Tämä ei ole kokoomuksen nollasummapeliä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoittaa 50-vuotiaana:
Olen nyt työstänyt katkeruuttani terapiassa yli vuosikymmenen ja lopulta tulosta tuli. Yllättäen katkeruuden puuttuminen viehättää naissukupuolta ja ilmeisesti viimeinen minulla olisi mahdollisuus parisuhteeseen. Mutta kuinka päästä eroon siitä ikävästä ajatuksesta, että näille naisille en kelvannut heikkouksineni silloin, kun vielä kamppailin katkeruuteni kanssa, vaan heille kelpasi vasta terapiassa tuunattu teräksisen mentaalisen terveyden omaava mies..?
Siis nyt ap pää pois pepusta ja treffeille!
Tarkoitat matrixin orjaksi.
Zinc
Tehdä asioita silloin kun se muille sopii. Vain tyhmä lankeaa ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.
Ei minun kirjoitteluni vähennä toisten mahdollisuuksia kommentoida. Tähän ketjuun mahtuu vaikka 100 sivua kommentteja. Ei ne mun kommentit ole muilta pois.
Zinc
Onko sinulla muuta elämää kuin spämmätä mukanokkelaa skeidaa av:lle päivästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ai oikeasti saat useilta (>2) naisilta oma-alotteisia yhteydenottoja facebookissa? Mitä sinne oikein postaat?
Olisitko sitten komistunut iän myötä, ja varmaan sitten varakkaan oloinen. Siltikin yllättävää. Yleensähän miehet valittavat että kukaan ei vastaa deittisivustoilla yms.
Tuo on ehkä vastaava ilmiö, kun jos joku laihtuu huomattavasta ylipainosta normaalipainoon. Ihmisten suhtautuminen muuttuu. Oletkin yhtäkkiä varteenotettava. Ehkä se on helpompi vain hyväksyä. Todennäköisesti itsekin jollain tapaa arvioit/luokittelet ihmisiä.
Ihan eri asia. On itse päästänyt itsensä huonoon kuntoon, ja pystyy omilla toimillaan korjaamaan asian.
Ei rapajuoppokaan kuvittele, että kaikkia naisia kiinnostaa. Ainoastaan niitä alkoholisoituneita.
Zinc
Juurin näin yksi päivä tukevahkon pariskunnan kaupungilla. Nauratti, että hyvin ovat löytäneet toisensa ;)
"Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut?"
Siksi, että ennen et ollut se ihminen joka olet nyt. Et voi mitenkään olla niin yksinkertainen että kuvittelisit olevasi tasan sama ihminen kuin 10 vuotta sitten, vain isommalla omaisuudella.
Siinä sivussa, kun olet luonut uraa ja kasvattanut omaisuutta, olet oppinut sosiaalisia taitoja, saanut lisää itseluottamusta, yleissivistystä, keskustelutaitoa jne.
Toisin sanoen, tylsästä avuttomasta nuoresta sällistä on tullut Aikuinen Mielenkiintoinen Mies.
Ei siinä mistään sen ihmeemmästä ole kyse. 90 % miehistä on aivan onnettomia tapauksia joskus parikymppisenä. Moni kasvaa ja kehittyy vasta nelikymppisenä sen verran, että alkaa olla kiinnostava ihminen. Naisilla on itse asiassa sama juttu: nuoret naiset ovat hyvin usein tyhjäpäisiä ääliöitä, mutta koska miehiä kiinnostaa vaan p*illu ja kaunis ulkonäkö, nuorten naisten markkina-arvo on korkea. Sitten kun naisella alkaa olla jotain ihan oikeasti annettavaa toiselle ihmiselle, miesten kiinnostus kuulemma lopahtaa kun ei ole enää niin nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksvitosista löytyy fiksuja naisia, jotka arvostaa asiansa hyvin hoitanutta siistiä miestä.
Zinc
Sieltä kannattaa etsiä ..
Nyt kun nämä änmät ovat jo pilanneet itsensä, niin ei sellaiseen pazkaan kannata näppejään enää laskea ..
Pilanneet itsensä? Nämä ”ämmät” ovat jonkun äitejä, siskoja, serkkuja, ystäviä ja lapsia. Eivät he ole mitään pilaantunutta tavaraa. Eivätkä pazkaa. Ei vaikka olisivat eronneita, ei vaikka olisivat synnyttäneet.
Sinunlaiset ihmiset, joille muut kuin 25 vuotiaat lapsettomat ovat pazkaa, eivät ansaitse ketään. Nostamalla itseäsi jotenkin paremmaksi, teet itsestäsi vain huonomman.
Liirum Laarum. Kun on tehnyt noita edellämainittuja toimia, niin ehkäpä ei kannata selata niiden asiansa kunnolla hoitaneiden sivuja enää.
Etsii niitä muita jotka ovat asiansa sössineet. Etkö näin yksinkertaista asiaa ymmärrä ?
Aina pitäisi kuoria kermat päältä. Ensi sössii asiansa, ja sitten pitää saada se, joka ei ole sössinyt asioitaan.
Kusta senkin asiat. Sellainen mies ansaitsee täysin lapsettoman nuoren/nuorekkaan sinkkunaisen, jonka kanssa voi perustaa vielä ihan OMAN perheen. Eikä mitään 4 kierroksella olevaa kyläluutaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksvitosista löytyy fiksuja naisia, jotka arvostaa asiansa hyvin hoitanutta siistiä miestä.
Zinc
Nyt kun nämä änmät ovat jo pilanneet itsensä, niin ei sellaiseen pazkaan kannata näppejään enää laskea ..
Pilanneet itsensä? Nämä ”ämmät” ovat jonkun äitejä, siskoja, serkkuja, ystäviä ja lapsia. Eivät he ole mitään pilaantunutta tavaraa. Eivätkä pazkaa. Ei vaikka olisivat eronneita, ei vaikka olisivat synnyttäneet.
Sinunlaiset ihmiset, joille muut kuin 25 vuotiaat lapsettomat ovat pazkaa, eivät ansaitse ketään. Nostamalla itseäsi jotenkin paremmaksi, teet itsestäsi vain huonomman.Liirum Laarum. Kun on tehnyt noita edellämainittuja toimia, niin ehkäpä ei kannata selata niiden asiansa kunnolla hoitaneiden sivuja enää.
Etsii niitä muita jotka ovat asiansa sössineet. Etkö näin yksinkertaista asiaa ymmärrä ?
Aina pitäisi kuoria kermat päältä. Ensi sössii asiansa, ja sitten pitää saada se, joka ei ole sössinyt asioitaan.
Kusta senkin asiat. Sellainen mies ansaitsee täysin lapsettoman nuoren/nuorekkaan sinkkunaisen, jonka kanssa voi perustaa vielä ihan OMAN perheen. Eikä mitään 4 kierroksella olevaa kyläluutaa.
Zinc
Korkki kiinni uuno.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP ajatellut, että olit ehkä joskus nuorena 23 vuotiaana liian nuoren näköinen? Ehkä kaikki ei ole rahasta ja omaisuudesta kiinni, vaan sinusta on tullut mies. On ehkä tullut myös lihaa luiden päälle, ja parta alkanut kasvamaan.
Nyt unohda katkeruudet, ja bylsi niitä kaikkia. ;)
Terveisin matrixin orja
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sinunlaiset ihmiset, joille muut kuin 25 vuotiaat lapsettomat ovat pazkaa, eivät ansaitse ketään. Nostamalla itseäsi jotenkin paremmaksi, teet itsestäsi vain huonomman.Liirum Laarum. Kun on tehnyt noita edellämainittuja toimia, niin ehkäpä ei kannata selata niiden asiansa kunnolla hoitaneiden sivuja enää.
Zinc
Korkki kiinni uuno.
Olet valehteleva saasta
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Onko sinulla muuta elämää kuin spämmätä mukanokkelaa skeidaa av:lle päivästä toiseen?
Onko sulla ?
Zinc
Jokainen ihminen yksinkertaisesti kukoistaa jossain tietyssä vaiheessa. Älä ruikuta. Ole aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olit itse epäkypsä ja kohtelit naisia huonosti, ja nyt olet kehittynyt ihmisenä ja naiset pitävät sinua suuremmassa arvossa? 15 vuotta on pitkä aika ja sinä aikana ehtii ihminen aikuistua paljonkin.
Toisaalta voisit kysyä itseltäsi, millaisista naisista olet itse kiinnostunut. Monelle miehelle tuntuu olevan vaikeaa myöntää oma pinnallisuus, vaikka sen tuomitsisi naisessa. Kumpi kiinnostaisi enemmän: korviaan myöten veloissa oleva ihminen, vai sellainen jolla on varallisuutta ja asiat kunnossa?
Katkeruus tuollaisesta asiasta on vähän hölmöä, nythän asiat ovat hyvin, miksi vanhoja muistelet? Voisin minäkin katkeroitua siitä että en ole kelvannut miehille, enkä kelpaa vieläkään useimmille. Mutta en ota sellaista asennetta, koska se vain myrkyttäisi mieleni. Kelpaan omalle poikaystävälle ja muutamille muillekin, ja olen siihen tyytyväinen. En katsele elämää taaksepäin, että kukaan ei halunnut lukiossa seurustella kanssani jne. Elämä on tässä ja nyt, eikä 15 vuotta sitten.
Liirum Laarum
Zinc
Ei ne naiset kollektiivisesti voi tietää minkälainen ap on.
Sehän olisi jo salaliitto.
Ainakin kaikki av:n naiset tietävät, että sinä olet höyryävä läjä paskaa.
Heh .. olet hassu ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kai se sitten on niin, että vauva-palstan traumatisoituneet F60-miehet tarvitsevat purjeveneen ja thaimaalaisen vaimon. Näin on Teuvo Hakkarainenkin ajatellut, terapia se ei vain kuulu miehuuteen. Ja on Teuvon maailmankuva jämpti
Kyllä se Vietnamilainenkin käy ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaina sinkkumarkkinoilla on pääasiassa jäljellä vain jämät. Jos ei onnistu nappaamaan kunnollista miestä suoraan tämän edellisen liiton päätyttyä, joutuu etsimään vaihtoehtoja siitä ikisinkkujen laarista. Siinä kastissa olet ap ihan hyvätasoinen, joten nauti kysynnästä. Nelikymppisenä niin moni lähtee ns. toiselle kierrokselle, joten ikisinkkujen kysyntä heikkenee. Toimi ajoissa!
Kannattaa toimia juuri päinvastoin ap !
Zinc
Näillä ei ole muuta kuin oma lehmä ojassa. Ehkä joku Thaimaa tosiaan voisi olla hyvä, tai Euroopastakin tapaa hyviä fiksuja naisia. Miksei Afrikastakin,. Itselläni ollut sellaisiakin ja etelä-amerikassa on hyviä myös ..
(on ollut)
Nyt dildoa omaan ryppyreikään niin helpottaa tämä kireys, aaaah....
Zinc
Mun miehellä on asperger-piirteitä ja hänellä ei nuorena ollut suurtakaan menestystä naisten suhteen. Hän edelleenkin vitsailee olevansa sitä tyyppiä että naiset karkaa treffeillä vessan ikkunasta. Tuossa noin 35 ikäisenä hänen sosiaaliset taidot alkoi olla sitä luokkaa että naiset voisivat kiinnostuakin. Johtuen varmaan elämäkokemuksesta ja työpaikalla 15 vuotta harjoitetuista sosiaalisista taidoista ja meidän parisuhteesta jossa ollaan molemmat kasvettu. Jos tällaisen kypsymisen nyt sitten ottaa niin että mies ei ole 15 vuodessa muuttunut tippaakaan ja kaikki riippuu vain naisista, niin ansaitseekin lentää ulos geenipoolista.
Sinulla ei ollut nuorena parisuhdetta ja odotat nyt hyvää parisuhdemenestystä koska oma talo, auto ja kesämökki.
Sanotaanko vaikka niin, että parisuhteen puuttumisen syyn selvittäminen ei näytä olevan vahvimpia taitojasi.