Tajusin vasta nyt miten pihi mieheni on
Pistää ihan vihaksi. Oltiin yhdessä sovittu että hankitaan joitain uusia juttuja olkkariin kun veronpalautukset tulevat. Tein jo valmiiksi laskelmia että laitetaan sivuun parin kuukauden vuokrat ja hoidetaan isoja laskuja ja hankintoja ensin ja vasta sitten uusitaan sisustusta (esim. uusi matto ja lipasto). No nyt sitten sanoikin että älähän innostu kun ikinä ei tiedä jos vaikka pesukone menee rikki. Olin ihan ihmeissäni kun oltiin jo kuitenkin sovittu milloin lähdetään kauppoihin kiertelemään.
Toinen oli että sovittiin myös budjetti lasten lahjoihin ja sen mukaan jokainen (kolme lasta) saisi ainakin 2-3 pakettia meiltä vanhemmilta. Nyt sitten sanoi että yksi paketti per lapsi eikä ne saa maksaa montaa kymppiä edes yhteensä.
Ihan v*****ttaa miten pihi mies voi olla. Yhdessä vielä katsottiin lasten kanssa mitä he toivovat ja mieskin tiesi asiasta ja antoi "lupauksen" niille. Tulee aika paska joulu kun jokainen saa yhden paketin eteensä kun sukulaisetkaan eivät meidän lapsia muista.
Kommentit (43)
Pidä puolesi älä Anna itseäsi alistaa, valitettavasti tälläisiä miehiä on, minä olen kokenut vastaavaa ja pääsin siitä helvetistä vaikka se vaatii paljon mutta nyt on kaikki hyvin. Tsemppiä sinulle
Onko teillä tilanne muuttunut siten. Että jompi kumpi on jäänyt työttömäksi tai muuten vaan tulot tippuneet?
Entä jos miehen työpaikalla on Ytnneuvottelut eikä hän ole uskaltanut kertoa niistä ap:lle?
Ei tuo ole vakavaa. Sitten kun mies ryöstää puolikkaan kuivan ruisleivän työpaikan ruokalasta
ja järsii sitä pelkiltään; se on pihiyttä.
Tuossa pihalla on lava ja siinä huonekaluja, olkaa hyvä.
Samoin kierrätyskeskuksen vieressä olis ollu komea
lipasto-ilmaisosastolla.