Miksi antibioottikuuria ei saa syödä
jos virtsatietulehdus ei selvästikään parane ns. kotikonstein, vaikka olisi yrittänyt parin viikon ajan hoitaa sitä ilman antibiootteja?
Kommentit (16)
Koska naisten pilluvärkki on keskeneräinen kapistus.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kovin kummoinen perustelu.
Oletko jo karpalovalmisteita kokeillut? Kyllä se ab- kuurin vaatii jos ei kotikonstein parane. Viljelyn pissanäytteestä tarvii ensin.
Ei syö, jos uskoo salaliittoihin, syö ja tarkasti ohjeen mukaan, jos uskoo lääkäriä.
Kukin valitkoon itse, kipeänä kituminen vai lääkkeellä hoito
Olen jo kolme kuuria syönyt tulehdukseen vaikka näytteestä on tehty viljely ja lääke pitäisi olla oikea.
Karpalot ym. kotihoito on myös käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin yleinen vanhojen naisten kuolinsyy sitten on virtsatulehdus?
Viimeksi kun oli, sain syödä kun oli pakko. Jos on virusperäinen siihen on turha antibiootteja syödä, mutta jos on bakteeriperäinen silloin tehoaa antibiootti
Tottakai saa syödä ja pitääkin syödä. Jos taas antibiootti ei tehoa, ei sitä samaa ainakaan kannata syödä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo karpalovalmisteita kokeillut? Kyllä se ab- kuurin vaatii jos ei kotikonstein parane. Viljelyn pissanäytteestä tarvii ensin.
Kun nimenomaan olen. Ja olen juonut paljon, mm. c-vitamiiniporetablettien kappaleita liuotettuna puoleen litraan vettä, niin, että vuorokauden c-vitamiinin kokonaismäärä on yhteensä n. 1000 mg. Tähän sisältyy vielä muutenkin joka päivä ottamani Friggs B-active -poretabletti, joka sisältää mm. c-vitamiinia 500 mg.
Vierailija kirjoitti:
Sain ab-kuurin ilman mitään viljelyjä, koska olen jo 60+ ja mulla ollut virtsiksiä sen verran että tunnistan kyllä oireet heti. Tietysti jos antibiootti ei tehoaisi, niin sitten pitäisi mennä antamaan pissanäyte. Ja mulla on viimeksi ollut virtsis noin kaksi vuotta sitten, voi olla jopa pitempikin aika.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa syödä ja pitääkin syödä. Jos taas antibiootti ei tehoa, ei sitä samaa ainakaan kannata syödä.
No ei tietenkään. Mulla on tähän ikään asti aina tehonnut se ensimmäinen lääkekuuri.
Vierailija kirjoitti:
entä kanelia vessapaperiin ennen pyyhkimistä tai kanelia pikkareihin, luin sellaisen ohjeen jostain keskustelupalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entä kanelia vessapaperiin ennen pyyhkimistä tai kanelia pikkareihin, luin sellaisen ohjeen jostain keskustelupalstalta.
Hyvä vinkki, mutta mitä loitsua suosittelist tuohon lisäksi?
xD
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvin yleinen vanhojen naisten kuolinsyy sitten on virtsatulehdus?
Ainakin osasyy voi olla se, että vanhukset (siis tässä tapauksessa naiset) makaavat likaisissa vaipoissa jossain "hoiva"kodeissa, joissa eri välitetä vanhusten terveydestä pätkän vertaa.
Kertokaa nyt, palstan "asiantuntijat" !