Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi antibioottikuuria ei saa syödä

Vierailija
07.04.2026 |

jos virtsatietulehdus ei selvästikään parane ns. kotikonstein, vaikka olisi yrittänyt parin viikon ajan hoitaa sitä ilman antibiootteja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt, palstan "asiantuntijat" !

Vierailija
2/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten pilluvärkki on keskeneräinen kapistus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kovin kummoinen perustelu.

Vierailija
4/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut ettei saa

Vierailija
5/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo karpalovalmisteita kokeillut? Kyllä se ab- kuurin vaatii jos ei kotikonstein parane. Viljelyn pissanäytteestä tarvii ensin.

Vierailija
6/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö, jos uskoo salaliittoihin, syö ja tarkasti ohjeen mukaan, jos uskoo lääkäriä. 

Kukin valitkoon itse, kipeänä kituminen vai lääkkeellä hoito

Vierailija
7/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kolme kuuria syönyt tulehdukseen vaikka näytteestä on tehty viljely ja lääke pitäisi olla oikea.

Karpalot ym. kotihoito on myös käytössä. 

Vierailija
8/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvin yleinen vanhojen naisten kuolinsyy sitten on virtsatulehdus?

Vierailija
9/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oli, sain syödä kun oli pakko. Jos on virusperäinen siihen on turha antibiootteja syödä, mutta jos on bakteeriperäinen silloin tehoaa antibiootti

Vierailija
10/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa syödä ja pitääkin syödä. Jos taas antibiootti ei tehoa, ei sitä samaa ainakaan kannata syödä. 

Vierailija
11/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo karpalovalmisteita kokeillut? Kyllä se ab- kuurin vaatii jos ei kotikonstein parane. Viljelyn pissanäytteestä tarvii ensin.

Kun nimenomaan olen. Ja olen juonut paljon, mm. c-vitamiiniporetablettien kappaleita liuotettuna puoleen litraan vettä, niin, että vuorokauden c-vitamiinin kokonaismäärä on yhteensä n. 1000 mg. Tähän sisältyy vielä muutenkin joka päivä ottamani Friggs B-active -poretabletti, joka sisältää mm. c-vitamiinia 500 mg. 

Vierailija
12/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ab-kuurin ilman mitään viljelyjä, koska olen jo 60+ ja mulla ollut virtsiksiä sen verran että tunnistan kyllä oireet heti. Tietysti jos antibiootti ei tehoaisi, niin sitten pitäisi mennä antamaan pissanäyte. Ja mulla on viimeksi ollut virtsis noin kaksi vuotta sitten, voi olla jopa pitempikin aika.

Vierailija
13/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa syödä ja pitääkin syödä. Jos taas antibiootti ei tehoa, ei sitä samaa ainakaan kannata syödä. 

No ei tietenkään. Mulla on tähän ikään asti aina tehonnut se ensimmäinen lääkekuuri. 

Vierailija
14/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entä kanelia vessapaperiin ennen pyyhkimistä tai kanelia pikkareihin,  luin sellaisen ohjeen jostain keskustelupalstalta.

Vierailija
15/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entä kanelia vessapaperiin ennen pyyhkimistä tai kanelia pikkareihin,  luin sellaisen ohjeen jostain keskustelupalstalta.

Hyvä vinkki, mutta mitä loitsua suosittelist tuohon lisäksi? 

xD

t. ap

Vierailija
16/16 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvin yleinen vanhojen naisten kuolinsyy sitten on virtsatulehdus?

Ainakin osasyy voi olla se, että vanhukset (siis tässä tapauksessa naiset) makaavat likaisissa vaipoissa jossain "hoiva"kodeissa, joissa eri välitetä vanhusten terveydestä pätkän vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan