Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valinnut miehesi jos sinulla olisi voinut valita miljardöörin?

Vierailija
20.09.2013 |

Siis tarkoitan kirjaimellisesti miljardööri, ei mikään pikkuporho vaan mies jolla olisi omaisuutta vähintään 1 miljardi. Olettaen siis että hän olisi edes jollain tavalla miellyttävä eikä mikään psykopaatti ym.

Vastatkaa rehellisesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että otsikossa kirjoitusvirhe.

Mutta jokainen varmaan ymmärtää mitä tarkoitin.

ap

Vierailija
2/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valinnut.

Tuskin se rikas heppu kykenisi töidensä ansiosta olemaan yhtä ihana mies kuin nykyiseni. Miehelläni on aikaa minulle ja lapsille. Vaikka ei rikas olekaan.

En todellakaan vaihtaisi nykyistä elämääni rahaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni veti minulta jalat alta jo tavatessa. :)

t.3

Vierailija
4/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että olisin epäröinyt jo seurustelun aloittamista mieheni kanssa jos hän olisi ollut sattumalta kauhean rikas, olisin ajatellut että olemme täysin eri planeetalta, eikä meillä ole mitään yhteistä minkä varaan rakentaa parisuhdetta. Rahalla ei saa rakkautta, niin se vaan on. Mielummin otan köyhän miehen joka rakastaa minua, kuin rikkaan miehen jonka rakkaudesta en olisi varma. En käsitä ihmisiä jotka voivat olla jonkun ihmisen kanssa rahan takia, kyllähän elämä varmaan on sitten taloudelliselta kannalta helppoa ja kivaa, mutta kyllä mulla ainakin menisi mielenterveys.

Vierailija
5/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin.

Vierailija
6/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että en olisi valinnut miestäni. Miljardi on mieletön määrä rahaa

Vierailija
7/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan miehestä. Rahalla ei ole minulle mitään merkitystä joten siitä ei olisi edes puhuttu.

Vierailija
8/8 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, sillä harva 17-vuotias tapaa miljardöörejä ja jos tapaakin, olisi sellainen suhde hieman arveluttava (oletettavasti miljardööri ei ole ihan samaa ikäluokkaa).

Olen siis alkanut seurustella mieheni kanssa 17-vuotiaana, yli 20 vuotta oltu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi