Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salminen meni hetkeä myöhemmin makaamaan asianomistajan kanssa samaan sänkyyn, otti pois päällys- ja alushousunsa sekä käski ja avusti asianomistajaa riisumaan päällys- ja alushousunsa.

Vierailija
18.09.2020 |

Tuomittiin rikoksesta. TV-Uran loppu?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaisesta typerästä jutusta piti oikein tehdä oikeusjuttu?

Eli sinunkin vierees saa kuka tahansa tulla nukkumaan alasti ja riisua sinutkin alasti vaikket haluaisi? Se on sinusta ihan ok.

Jos olen niin ympäripäissäni, että tajuan mitä tapahtuu, mutta jostain syystä en pysty sanomaan tai tekemään mitään, niin tuo on mielestäni juuri sopiva muistutus kohtuullisen alkoholinkäytön omaksumiseksi. Onneksi mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Olisi ikävää tulla rais katuksi tajuttomana, vaikkakin varmaan mukavampaa kuin tajuissaan.

Tämä on mielestäni käsittämätöntä: jos ihminen on tarpeeksi päissään, niin onko se lupa koskea toiseen? Tai jos on pukeutunut vaikka minihameeseen, onko sekin lupa koskea toiseen?

Jokaisella ihmisellä on oikeus koskemattomuuteen, sillä ei ole väliä onko ihminen kauheassa kännissä, sammunut taikka alasti! Ihmisellä on oikeus olla siis vaikka alasti, mutta se ei tarkoita sitä, että saa käyttää hyväkseen ja koskea ilman toisen tahtoa! Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää?!

Kehenkään ei kosketa ellei tämä halua! Ikinä, koskaan, missään tilanteessa! Jokaisella on oikeus omaan ruumiiseensa, se ei ole kenenkään leikkikalu! Ihmettelen miksi tämä ei mene joidenkin ihmisten ymmärrykseen. Koskemattomuus on (ainakin pitäisi olla) täysin luonnollinen ja itsestäänselvä asia. Mutta ei vissiin ole?

Vierailija
42/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä enn ymmärrä näisssä sitä logiikkaaa että jos lähdetään kuitenkin samaaan asuntoon ja vielä nukkkumaan mutta seksiä ei kuitenkaaan harrasteta.

Miiksi ihminen ei lähde omaaan kotiinsa nukkumaan.

Tarinahan ei kerro kumpi tässä oli kodissaan vai oliko kumpikaan. Uhrihan saattoi olla omassa kodissaan. Ehkä oli luvannut Roopelle yösijan sohvalle.

Viestittely selvensi, että oltiin naisen asunnolla ja nainen viesteissä sanoi, että tule käymään, mutta älä yöksi, johon Roope, että "miksei".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua tässä ärsyttää se, että tällaiset tapaukset etenevät syyttäjälle, mutta moni raakaa väkivaltaa sisältänyt raiskausjuttu jätetään viemättä syyttäjälle kun ei ole näyttöä,

vaikka uhrilla olisi jäänyt tapauksesta vakavat vammat. Olisi mielenkiintoista tietää miten tästä saatiin näyttö aikaiseksi. Suomessa ei kohdella tasavertaisesti raiskauksen uhreja. Ja tässä ei käsittääkseni edes mitään raiskausta tapahtunut.

Vierailija
44/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi, että piti Roopea veljenä. No Roopea alkoi panettaa ja yritti saada ja melkein saikin. Tyttö ei sitten uskaltanut laittaa Roopea tilille, koska Roopen suku. Sai sitten oireita ja oli pakko saada Roope tilille.

Vierailija
45/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että Suomessa tapahtuu päivittäin satoja sellaisia tapauksia, missä mies ja nainen lähtevät humalassa paneskelemaan, mutta miehellä ei humalatilan vuoksi seisokkaan ja jäädään alasti nukkumaan lusikassa. Miksi juuri tämä tapaus nousi tapetille? Johtuisikohan kuitenkin siitä, että Roope on julkisuuden henkilö ja kyseinen nainen mahdollisesti haluaa pilata syystä tai toisesta Roopen maineen.

Usein tilanteissa on kuitenkin molempien osapuolten suostumus seksuaaliseen toimintaan ja alasti riisumiseen. Kuvailemaasi ei voi verrata tähän tapaukseen.

Vierailija
46/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua tässä ärsyttää se, että tällaiset tapaukset etenevät syyttäjälle, mutta moni raakaa väkivaltaa sisältänyt raiskausjuttu jätetään viemättä syyttäjälle kun ei ole näyttöä,

vaikka uhrilla olisi jäänyt tapauksesta vakavat vammat. Olisi mielenkiintoista tietää miten tästä saatiin näyttö aikaiseksi. Suomessa ei kohdella tasavertaisesti raiskauksen uhreja. Ja tässä ei käsittääkseni edes mitään raiskausta tapahtunut.

Ei kukaan ole väittänytkään, että tapahtui raiskaus. Rikosnimike on pakottaminen seksuaaliseen toimintaan.

Vierailija
47/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ei olekaan ma*u.

Vierailija
48/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa nukkuessa kanki luiskahtaa helposti sisään.

Vierailija
49/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää saa edes nukkua lusikassa!? On mennyt ihan sairaaksi meetoot ja muut!

Vierailija
50/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69lusikka.

Vierailija
51/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beibi tule rokkaamaan

Kun jytämusa pelaa

Minä suoraan vien sinut nirvanaan

Muut kun seksioppaita selaa

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Beibi, beibi, sinut haluan!

Kuin mä tahdon sinun koskeen!

Minä housut nilkkoihin pudotan

ja panen sitten sinua poskeen

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Beibi, beibi, vielä ootko mun?

Eihän äskeinen mennyt pieleen?

Minä karvoista sun aivan hullaannun

Sua tahdon panna mieleen!

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Beibi, kaiken kysyä saat

joko pääsit hyvään oloon?

jos et niin otetaan uudestaan

minä panen sua hampaankoloon

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Beibi, vielä tahdot kai?

Siksi osoitteesi anna

Minä saavun kun saapuu lauantai

Korvan taakse sua tahdon panna

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Beibi, miksi riehut noin?

Miksi kiinni tartut palloon?

Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin

Sua painaa voin mä kalloon

Minä olen panomies

Panomies hommat ties

Poissa on arjen ies

Kun saapuu panopanomies!

Vierailija
52/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko katsoneet sen Housut pois elokuvan?

Vierailija
53/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä Roopelle!

Vierailija
54/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paha mennä sanomaan rikosilmoituksen tekijän motiiveja. Kolme vuotta kesti tehdä ilmoitus. Jokainen ottaa asiat eri tavalla. Jotkut haluaa vaan rahaa ja joitakin oikeasti painaa teko. Sitä voi arvuutella kumpi tässä tapauksessa oli. Itse en ehkä heittäisi läpändeerusta missään muodossa ihmisen kanssa jonka kokisin käyttäneeni mua seksuaalisesti hyväksi omasta mielestäni ja vieläpä niin että olisin siitä ahdistunut/masentunut. Ihmisiä on niin paljon erilaisia.