Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roope sai tuomion

Vierailija
18.09.2020 |

Roope Salminen tuomittiin pakottamisesta seksuaaliseen tekoon https://www.is.fi/viihde/art-2000006640400.html

Kommentit (1969)

Vierailija
701/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv ottaa vakavasti kaikki työntekijöihinsä kohdistuvat rikos-syytteet ja tuomiot. Eli kenkää tulee ja hyvä niin.

Vierailija
702/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhri on mennyt tapauksen jälkeen lääkäriin, koska luultavasti halusi tarkistaa onko hänet raiskattu, kun toinen häärännyt koko yön puolialastomana hänen lähellään & yrittänyt riisua. Epämiellyttävää olla epätietoisuudessa, jos ovat esim. vaan keikkailleet yhdessä.

Juuri näin. Hirveää olla tuollaisessa epätietoisuudessa kun ei tiedä yhtään mitä kaikkea toinen on puuhannut. 

Ystäväni rskattiin sammumisen rajamailla ja hän ei ole pystynyt tämän tapauksen jälkeen lainkaan parisuhteeseen. Myös itse olen kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä kun mies on yhtäkkiä poistanut ehkäisyn kesken seksin. Ja näitähän sikamiehiä riittää. Kumpikaan meistä ei koskaan mennyt poliisin juttusille, itseämme vain syytettiin. Onneksi ajat muuttuvat. 

Sinä varmaan olet se joka sanoi muutama sivu taaksepäin miehelle joka valitti intistä että se rikkoo ihmisoikeuksia että kasvata pallit. Nyt on sinun vuorosi samalla logiikalla lopettaa ininä ja lakata aina syyttämästä miehiä ongelmistasi. Eivät petetyt ja isyyshuijatut miehetkään kaikkia naisia syyllistä sioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisiin höpöhommiin tuhlataan satoja tuhansia euroja yhteiskunnan varoja.

Vierailija
704/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä te pienimunaiset miehet syyllistätte uhria? Hävetkää perkele.

En tiedä onko munani pieni tai iso ja sillä ei ole mitään merkitystä.

Haen oikeutta molemmille osapuolille tässä tapauksessa.

Haluan kyseenalaistaa miten sammunut pystyy muistamaan teot ja sanat vuosien takaa kun on todettu olevan tiedottomassa tilassa. Itse kun olen tiedottomassa tilassa en tietenkään tiedä mitään.

Vierailija
705/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tyttö Ida? Ikäkin täsmäis..

Lähti välivuoden jälkeen (kun oli tehnyt warnerin kanssa diilin ja Kallen kanssa biisejä) Harvardin opiskelemaan mm.sukupuolentutkimusta.

Vierailija
706/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää elokuussa 2015? Oliko Roope jo silloin Siepin kanssa? Oliko tää syytejuttu jo vireillä Siepin kanssa ollessaan, tiesikö tästä? Ehkä ei, kun ainakin S julkisuudessa ja Ig:saa suri eroa

Vierailija
707/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä asiat tutkitaan kunnolla, eikä pakottaminen seksuaaliseen tekoon tarkoita mitään lusikassa nukkumista. Miettikää nyt järjellä, tutkinta on syystäkin salattua.

Mitä tarkoitat? Kyllä tuo on pakottaminen seksuaaliseen tekoon jos se toinen "tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan"

(Käytännössä esim. vahva humalatila.)

Vierailija
708/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus Iltalehdestä:

"Asianomistaja ja Salminen suunnittelevat tapaamista. Salminen pyytää asianomistajaa Tavastialle ja asianomistaja Salmista Töölöön.

– Tuun keikan jälkeen. Jos sun kämppis ei potki mua ulos TAAS, Salminen toteaa.

Asianomistaja vastaa, että kukaan muu ei ole kotona. Hän ehdottaa, että he tekisivät ruokaa ja menisivät katolle."

Selvästikään uhri ei kavahda Salmisen seuraa lusikkayön jäljiltä, kun itse ehdottaa, että he kahden kesken laittelisivat ruokaa ja sitten "menisivät katolle". Itse en ainakaan missään tapauksessa haluaisi olla kahden yksityisessä tilassa hyväksikäyttäjäni kanssa vaan mahdollinen asian selvittely tapahtuisi kahvilassa, baarissa tms. paikassa, jossa on muitakin läsnä.

Vaikutelmaksi tuleekin, että asianomistaja on pahoillaan ja loukkaantunut Salmisen käytöksestä, mutta luottaa kuitenkin häneen. Jos Salminen olisi tuolloin mahtunut pahoittelemaan edellisen yön toimintaansa, olisi tämäkin oikeuslaitoksen resurssien tuhlaus voitu välttää. Itsehän olen kyllä tyytyväinen, jos esiintyjänä täysin mitäänsanomaton ja karismaton Salminen pysyy tämän seurauksena nyt telkkarista poissa.

– Voit kuunnella puol tuntii mun vitutustilitystä, asianomistaja heittää.

Asia on pikkuisen eri, jos on yhteinen suuri projekti menossa. Ei sitä halua pahinta ajatella siitä jonka kanssa on tiiviisti tehnyt yhteistyötä, vaan halusi selvästi jutella asioita läpi. (Joita ei muistanut itse?) Sen sijaan Roope jatkaa seksiläpän heittämistä vaikka toinen torjuu viesteissä jatkuvasti.

Itselläni oli hyväksikäyttäjänä koulukaveri. Sellainen jonka kanssa näin joka koulupäivä. Kaikki vieläpä pitivät tuosta miehestä ja hän oli suosittu. En uskaltanut kenellekään kertoa mitä tapahtui ja syytin itseäni. Vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt että olisi pitänyt mennä poliisille. Ja kyllä, todisteita olisi lääkärin tutkimuksessa löytynyt, sen verran pitkälle meni... On tosi vaikeaa nousta vastaan ihmistä joka on suosittu, itseäsi vanhempi ja itsesi paremmassa asemassa. 

Vierailija
709/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta ihan oikein, että tuollainen setämies ei saa jatkossa vapaasti saalistaa ja nylkyttää sammuneita nuoria taiteilijanalkuja.

Vierailija
710/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko munani pieni tai iso ja sillä ei ole mitään merkitystä.

Haen oikeutta molemmille osapuolille tässä tapauksessa.

Haluan kyseenalaistaa miten sammunut pystyy muistamaan teot ja sanat vuosien takaa kun on todettu olevan tiedottomassa tilassa. Itse kun olen tiedottomassa tilassa en tietenkään tiedä mitään.

Siinähän oli todistajia paikalla. Ja jos nainen on vaikka herännyt housut riisuttuna? Haloo, lopeta tuo kiistäminen.

Vierailija
711/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tyttö Ida? Ikäkin täsmäis..

Lähti välivuoden jälkeen (kun oli tehnyt warnerin kanssa diilin ja Kallen kanssa biisejä) Harvardin opiskelemaan mm.sukupuolentutkimusta.

No niin... tämähän se selittääkin ihmeparantuneen muistin.

Vierailija
712/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida Paul

Mut en ymmärrä noita viestejä, nehän antaa ymmärtää että on muutakin kanssakäymistä ollut heillä jo, tapaamista sovittiin ym. Miten voi käris antaa tuomion kun jopa r aiskaustuomioita on kaatunut paljon pienemmistä syistä?? 

Vierailija
713/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ketju poistetaan ennen kuin Roopen lapsi oppii lukemaan

Vierailija
714/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää elokuussa 2015? Oliko Roope jo silloin Siepin kanssa? Oliko tää syytejuttu jo vireillä Siepin kanssa ollessaan, tiesikö tästä? Ehkä ei, kun ainakin S julkisuudessa ja Ig:saa suri eroa

Alkoivat seurustelemaan vasta lokakuussa 2015, käy ilmi S:n IG:stä.

Vierailija
715/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit itse vastata ensin miksi te väljäpilluiset naiset syyllistätte isyyshuijauksen kohteeksi joutuneita miehiä jos he eivät halua maksaa toisen miehen lapsesta elareita?

Mitä????????

Vierailija
716/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putouksesta saa potkut. Ei seksirikostuomioita saaneet saa juontaa perheohjelmia. Kansa on puhunut.

Vierailija
717/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ida Paul

Mut en ymmärrä noita viestejä, nehän antaa ymmärtää että on muutakin kanssakäymistä ollut heillä jo, tapaamista sovittiin ym. Miten voi käris antaa tuomion kun jopa r aiskaustuomioita on kaatunut paljon pienemmistä syistä?? 

Oli kanssakäymistä, koska olivat työkavereita.

Vierailija
718/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ketju poistetaan ennen kuin Roopen lapsi oppii lukemaan

Tämä! Jokaisella lapsella pitäisi olla oikeus arvostaa vanhempiaan

Vierailija
719/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta ihan oikein, että tuollainen setämies ei saa jatkossa vapaasti saalistaa ja nylkyttää sammuneita nuoria taiteilijanalkuja.

Ai nyt se jo nylkyttää...

Vierailija
720/1969 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus Iltalehdestä:

"Asianomistaja ja Salminen suunnittelevat tapaamista. Salminen pyytää asianomistajaa Tavastialle ja asianomistaja Salmista Töölöön.

– Tuun keikan jälkeen. Jos sun kämppis ei potki mua ulos TAAS, Salminen toteaa.

Asianomistaja vastaa, että kukaan muu ei ole kotona. Hän ehdottaa, että he tekisivät ruokaa ja menisivät katolle."

Selvästikään uhri ei kavahda Salmisen seuraa lusikkayön jäljiltä, kun itse ehdottaa, että he kahden kesken laittelisivat ruokaa ja sitten "menisivät katolle". Itse en ainakaan missään tapauksessa haluaisi olla kahden yksityisessä tilassa hyväksikäyttäjäni kanssa vaan mahdollinen asian selvittely tapahtuisi kahvilassa, baarissa tms. paikassa, jossa on muitakin läsnä.

Vaikutelmaksi tuleekin, että asianomistaja on pahoillaan ja loukkaantunut Salmisen käytöksestä, mutta luottaa kuitenkin häneen. Jos Salminen olisi tuolloin mahtunut pahoittelemaan edellisen yön toimintaansa, olisi tämäkin oikeuslaitoksen resurssien tuhlaus voitu välttää. Itsehän olen kyllä tyytyväinen, jos esiintyjänä täysin mitäänsanomaton ja karismaton Salminen pysyy tämän seurauksena nyt telkkarista poissa.

– Voit kuunnella puol tuntii mun vitutustilitystä, asianomistaja heittää.

Asia on pikkuisen eri, jos on yhteinen suuri projekti menossa. Ei sitä halua pahinta ajatella siitä jonka kanssa on tiiviisti tehnyt yhteistyötä, vaan halusi selvästi jutella asioita läpi. (Joita ei muistanut itse?) Sen sijaan Roope jatkaa seksiläpän heittämistä vaikka toinen torjuu viesteissä jatkuvasti.

Itselläni oli hyväksikäyttäjänä koulukaveri. Sellainen jonka kanssa näin joka koulupäivä. Kaikki vieläpä pitivät tuosta miehestä ja hän oli suosittu. En uskaltanut kenellekään kertoa mitä tapahtui ja syytin itseäni. Vasta jälkikäteen olen ymmärtänyt että olisi pitänyt mennä poliisille. Ja kyllä, todisteita olisi lääkärin tutkimuksessa löytynyt, sen verran pitkälle meni... On tosi vaikeaa nousta vastaan ihmistä joka on suosittu, itseäsi vanhempi ja itsesi paremmassa asemassa. 

Pyysit kai häntä hyväksikäytön jälkeisenä päivänä kotiisi laittamaan kaksistaan ruokaa? Kuten uhri pyysi Roopea...