Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varastelen kaupasta saadakseni itselleni ja lapselleni ruokaa

Vierailija
13.11.2013 |

Varastan pääosin kaljaa,koska siinä on hyvät katteet.Makkarat ja juustot pidän itse,mutta myymilläni kaljoilla saan maitoa ja leipää.Tilanne on väliaikainen(toivottavasti)mutta onko kysyttävää? Varastan myös jonkin verran vaatteita,lähinnä suoraan lapselleni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän istut pankin päällä. Voisit tienata huikeita summia viikossa

Vierailija
22/27 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, tyhmä provo. Ilman tuota kaljan varastelua olisi mennyt jopa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ap juoksukaljat? Vai tunkee pieneen käsilaukkuun aina pari kaljapulloa kerrallaan. Mahtaa tienata hyvin.

Vierailija
24/27 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah! Olipa hyvä juttu! Että laukku on liian pieni! Onneksi olkoon provoilusta joka onnistui näinkin hyvin. 

Vierailija
25/27 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat aivan typerän suuren riskin, pikkuhilujen vuoksi!

Sulla on auto, alapa kiertää markettien roskiksia. Pääset autolla isoihin kauppoihin vähän kauempana. Noin itse selvisin 3kk ilman mitään tuloja. Leipää, vihanneksi ja hedelmiä löytää ainakin melkein aina. Välillä kaikkea tosi kallistakin. Nyt on ihan optimisää dyykkaukselle, ulkona jääkaappilämpötila! En itse koskaan sairastunut roskisruoasta, vaikka kesähelteilläkin dyykkasin. Kaikista tuotteista ei edes olleet päiväyksen menneet.

Vierailija
26/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Ei ole provo,kuten joku epäili,mutta puolen litran kaljatölkillä tienaan 2 maitopurkkia,alkaako avautumaan? Ja kassini on kyllä iso,mutta se kulmikas maitopurkki on hankala.Saan asumistukea,mutta vuokran maksun jälkeen rahaa jää n.150e jolla pitäisi aina porskuttaa yli viikon.Bensaan menee viikossa 40-50e ja lapsikin pitäisi sinne hoitoon kuljettaa jotain kautta.En asu lähelläkään pk-seutua,joten palvelut on täällä vähän niin ja näin.

Olen joskus käynyt diakonilla,ja itkukurkussa lähdin vaunujen kanssa pois.Nopeammin saan rahaa varastamalla,enkä oikeasti välitä vaikka jäisinkin kiinni.Olen joululahjoja ostanut kirpparilta,mutta muutaman uuden lelun aion vielä ostaa:) Joo,olen paska äiti,mutta onneksi lapsi on vielä niin pieni ettei tätä hommaa tajua.

Vierailija
27/27 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän