Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistava olo. En keksi enää keinoa mikä tähän auttaisi.

Vierailija
30.12.2024 |

Olen estänyt joka paikasta yhden vanhemman mies henkilön. Tänä aamuna taas jälleen kerran huomasin tämän taas tehneen uuden profiilin. Tekee useita eri  feikkiprofiileita naisen sekä miehen nimillä. Jokaisen näistä huomaan selkeästi feikkikuvista ja sukunimesta joka viittaa hänen sukunimeensä. Olen vaihtanut jopa puhelinnumeron kyseisen tyypin takia. Olen myös käynyt poliisilla juttelemassa tästä ja saanut nää ohjeet jota olen noudattanut. Tämä kyseinen mies siitä huolimatta jatkaa pommitusta feikkiprofiileilla, ajelee perässä jos olen lenkillä, liikkuu meidän talon läheisyydessä, tekee perättömiä eläinsuojelu/lastensuojelu/rikosilmoituksia... kirjoittelee eri palstoille erilaisia rakkaus kuvitelmia vaikka olen hänelle SELKEIN SANOIN SANONUT ETTEN OLE HÄNESTÄ MILLÄÄN TAVALLA KIINNOSTUNUT. Ja milloin mitäkin sekavaa settiä , maksa velkas h jne. Kaikki noi on sen omaa pelkkää oman päänsä keksimää tarinaa. 

Oma mieskin alkanut kiinnittää huomiota kyseiseen heppuun ja huomannut myöskin että tämä heppu kävelee meidän talon pihan läheisyydessä. Otin eilen oman miehenkin lenkille turvaksi mukaan kun ahdisti suoraan sanottuna mennä lenkillä yksin kun tämä vanha pappa ajelee perässä. 

Ahdistaa aivan sikana. Jotenkin todella semmone lamaatunut ja ahdistunut olo kun tämä ei jätä rauhaan millään. Mielessä on käynyt jopa isku ryhmä kun poliisikaan ei tee asialle mitään. Muuta kuin antaa vaan neuvoja. Olen tuhansia kertoja sanonut että olen ollut poliisiin yhteydessä mut eipä sekään auta. Tämä mies edelleen kuvittelee harhapäissää kaikkea sairasta vaikka totuus on aivan toine.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut mieleen jo kaikenlaisia ajatuksia että seuraa puhelintani koska miten voi olla mahdollista että on just siellä missä minä olen... jne.. Eikä aina kaikki voi ollaa pelkkää sattumaa. 

Vierailija
2/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut mieleen jo kaikenlaisia ajatuksia että seuraa puhelintani koska miten voi olla mahdollista että on just siellä missä minä olen... jne.. Eikä aina kaikki voi ollaa pelkkää sattumaa. 

Tee näin. Sammuta bluetooth ja wifi siitä puhelimesta. Tai sitten sammuta koko puhelin tai jätä se kotiin ja hommaat R-kioskilta jonkun prepaidin kokonaain toiseen puhelimeen. Sitten tarkkailet pystyykö seuraamaan sinua. 

Vierailija
4/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee näin. Sammuta bluetooth ja wifi siitä puhelimesta. Tai sitten sammuta koko puhelin tai jätä se kotiin ja hommaat R-kioskilta jonkun prepaidin kokonaain toiseen puhelimeen. Sitten tarkkailet pystyykö seuraamaan sinua. 

Ok. 

Vierailija
5/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksi auttaa aina! Rohkeasta vaan kokeilemaan sitä!

Vierailija
6/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään tapauksia missä kehitysalueella oli asennettu metsään riistakamera kuvaamaan talon liittymää. Näin sai stalkkaaja reaaliaikaista kuvaa talon liikenteestä. 

Vierailija
7/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin eilen huomasi lenkillä kun joku auto ajoi koko ajan todella hitaasti ja seurasi melkein koko matkan hitaasti. 

Vierailija
8/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että homma ratkeaa, kun miehesi käy kerran tirvaisemassa sitä turpaan. Nää on sitä porukkaa, jotka ymmärtää vain luuvitosta. Mutta voin luvata, että loppuu siihen välittömästi. 

Vierailija
9/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en oo enää yksin tämän asian kanssa. Nytkin mies alkanut huomaan asioita. Ahdistaa olla yksin kotonakin nykyisin.

Vierailija
10/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että homma ratkeaa, kun miehesi käy kerran tirvaisemassa sitä turpaan. Nää on sitä porukkaa, jotka ymmärtää vain luuvitosta. Mutta voin luvata, että loppuu siihen välittömästi. 

Mun mies ei oo mikää väkivaltainen tyyppi. Lähinnä semmone kiltti kotihiiri joka ei uskalla sanoa vastaa mitää.  Poliisista aina sanonu mut mitäpä se auttaa. Yhtä turhan kans mennä selittämään sinne mitään.

Vierailija
11/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pilleri ahdistukseen niin kuin kaikki muutkin.

Vierailija
12/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat neuvot tulee koko ajan. Tee näin ja noin sitten pääset eroon. Eipä auta kun tekee koko ajan uusia feikkiprofiileita.

Vierailija
13/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persereikä ei ole sukupuolielin. Sille on ihan muu käyttötarkoitus.

Vierailija
14/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat neuvot tulee koko ajan. Tee näin ja noin sitten pääset eroon. Eipä auta kun tekee koko ajan uusia feikkiprofiileita.

Ota pilleri jos et edelleenkään voi vaikuttaa toisen käyttäytymiseen. Turhaan alapeukutat. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
15/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks en oo enää yksin tämän asian kanssa. Nytkin mies alkanut huomaan asioita. Ahdistaa olla yksin kotonakin nykyisin.

Ymmärrän, toi on tukalaa, ihan liian tukalaa. Ootko kysynyt poliisia tekemään selvää tolle ukolle, että sen pitää lopettaa hulluus tai tosta voi tulla syytteitä ja ikävyyksiä, kustannuksia/korvauksia sen maksuun häirinnästä ja vainoamisesta tms? Siis onko poliisi EDES käynyt juttelemassa sille ukolle? 

Toiseksi, onko seudulta muuttaminen ihan poissuljettu asia? Koska toi on vanhempi ukko ja liikkuu ilmeisesti pyörällä, niin ei se tuu seuraamaan teitä jonnekin toiselle puolen maata. Sitten laitatte kaikki tiedot salaisiksi.

Vierailija
16/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta somessa roikku.inen niin saa tehdä vaikka sata profiilia eikä sua haittaa yhtään.

Vierailija
17/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, toi on tukalaa, ihan liian tukalaa. Ootko kysynyt poliisia tekemään selvää tolle ukolle, että sen pitää lopettaa hulluus tai tosta voi tulla syytteitä ja ikävyyksiä, kustannuksia/korvauksia sen maksuun häirinnästä ja vainoamisesta tms? Siis onko poliisi EDES käynyt juttelemassa sille ukolle? 

Toiseksi, onko seudulta muuttaminen ihan poissuljettu asia? Koska toi on vanhempi ukko ja liikkuu ilmeisesti pyörällä, niin ei se tuu seuraamaan teitä jonnekin toiselle puolen maata. Sitten laitatte kaikki tiedot salaisiksi.

Tämä on täysipäisen ihmisen toimintamalli silloin kun kohtaa tällaisen ongelman. Aloittaja kuitenkin tuntuu vinkuvan turhasta ja keksineensä koko asian, joten parempi kun ei anna huomiota.

Vierailija
18/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on😞 ei oo käyny tai ainaki näin luulen. Se ei mahollista helposti kun meillä on omistus asunto. Niin tämä pitäis saada eka myytyä ja sit ku tää tilanne muutenki ettei kukaan osta omistus asuntoon niin se pitäis myydä todella pienellä hinnalla. Sitte ku tästä on velkaakin vielä. Autolla ajelee/seuraa. Ei pyörällä.

Vierailija
19/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persereikä ei ole sukupuolielin. Sille on ihan muu käyttötarkoitus.

Älä yhtään arastele. Tabut kuuluvat tehdä rikottaviksi.

Mene muualle troillee. Ei kiinnosta sun perä reikä trollis. T ap

Vierailija
20/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysipäisen ihmisen toimintamalli silloin kun kohtaa tällaisen ongelman. Aloittaja kuitenkin tuntuu vinkuvan turhasta ja keksineensä koko as

Kuule eipä ole keksitty juttu. Mulla on kyllä todisteet olemassa. Ihan poliisilaitokselta asti. Laittaisin kyllä mielelläni tänne mutta en voi sitä kuitenkaan tehdä koska se olisi liian tunnistevaa.