Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen havahduin kuinka ruokaan menee paljon vähemmin rahaa nykyään

Vierailija
04.04.2026 |

Kun ei tarvitse maksaa miehen syömisiä vaan ainoastaan omat.

Usein ruokaan meni n 700 tai jopa 800€/kk. Yksinäni syön 150 viiva 200€ kuukaudessa oikein loistavasti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät maksattaa ruokansa naisella.

Vierailija
2/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jos nainen maksaa perheen ruuat ja mies maksaa jonkun kerrostalokämpän sähkölaskun ja autonsa vakuutuksen, kuvittelee hän että maksaa perheen kaikki laskut, eikä nainen maksa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Rahaa jää muutenkin paljon enemmän säästöön ja kaikkeen muuhun kivaan. 

Vierailija
4/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännää. Ennen oli 2 syöjää nyt 1. Ihme juttu että menee vähemmän rahaa.

Vierailija
5/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse huomasin eron jälkeen että vesilasku puolittui kun ex-vaimo ei ole enää läträämässä tunnin suihkuja

Vierailija
6/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin, että asumiskulut tuplaantuivat, vaikka asukkaiden määrä väheni. Ihan kummallista, että kun ennen maksoin vain 400 e/kk, niin nyt pitää maksaa samasta asiasta 800 e/kk.

Vierailija
7/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ikinä ottaisi mitään loismiestä kun on päivänselvää, että mies syö 3x enemmän saa myös maksaa.

Vierailija
8/8 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ero ja pieniä lapsia on. Liitossamme makselin miehen ruokia ja lapsiperhekuluja sillä välin, kun mies hassasi rahoja rakastajaansa. Eron jälkeen häntä kiukuttaa, kun joutuukin maksamaan elareita. Rakastajakin jätti, kun kuuli totuuden...ihana ja vilpittömän rehti romantikko olikin toisessa suhteessaan pienten lasten isä. Lastenhoidon tämä tyyppi on aina tykännyt sysätä mulle. Miksiköhän en eronnut aiemmin? Miehet, pitäkää huolta vaimosta ja lapsistanne, jos oikeasti haluatte perheen pitää koossa. Ja naiset, ihan sama juttu!