Huijattiinko minua Gigantissa vai miksi en saanut maksaa ostostani käteisellä?
Olin kai tyhmä kun suostuin mutta olisin siis voinut ja halunnut maksaa tietokoneen Gigantissa käteisellä, mutta se oli muka jotenkin pakko ottaa laskulla että lasku tulee jälkikäteen ja jotenkin tässä on nyt joku rahalaina Handelsbankenista tai Aktiivirahasta otettu. Mitä oikein tapahtui ja onko muilta vaadittu samaa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt ne laskuttaa korot ja muut kulut ja tilinavausmaksun
Olet tehnyt ns. rahoitussopimuksen, joka tulee maksamaan sulle rahaa. Saavat provikkaa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sut pakotettiin tai painostettiin ottamaan Aktiiviraha, niin kyllä reklamoisin myyjästä. Ne näkee ostamasi tuotteen perusteella, että kuka oli tuo myyjä. Se myyjähän kirjoitti sun tiedot sinne koneelle, kuten ne aina tekee, että kuitti jää talteen. Aktiiviraha on lisäpalvelu, ihan kuten se vakuutus mitä aina tarjotaan. Mutta ei niihin yhtään asiakasta saa pakottaa.
Kenelle reklamoisit? Pomolle, poliisille? ...
Kuluttaja-asiamiehelle.
Gigantissa palkka perustuu pitkälle provikkaan, siksi ne joutuu tyrkyttää kaikkea mahdollista. Kyllä siellä peruspalkkakin on, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Ois kyllä ahdistava työpaikka.
Ostin kuusi vuotta sitten kannettavan Gigantista ja jo silloin minutkin saatiin ilman erityisiä selontekoja maksamaan se luotolla, vaikka se ei ollut tarkoitukseni. Se oli viimeinen käynti siinä ketjussa. Olin asioinut kyseisessä Gigantissa aiemmin ilman, että asiakaspalveluun liittyi sumutusta maksutapahtumassa, joten en osannut olla varuillani maksaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole suuta ja ettekö saa sitä auki kun pitäisi? Ostin gigantista keskiviikkona astianpesukoneen ja mulle myös kaupattiin luotolla maksua. Minä suostuin koska voin itse päättää maksanko kerralla vai osissa. Mikä ihme pelko suomalaisilla on ostaa luotolla?
Ei se ole pelkoa, vaan sitä, että haluaa maksaa käteisellä kun sitä on. Mikä siinä on ongelma?
Palkkaan tulee pieni lisä jokaisesta huijatusta.