Minkälaista oli nuorten elämä joskus 99-01 aikoihin
Kommentit (25)
Lepakon jäähyväisbileet olivat kevättalvella -99.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 11:31"]
Lepakon jäähyväisbileet olivat kevättalvella -99.
[/quote]
Niin oli joo. Ehdin omalla kaveriporukalla käydä siellä monta kertaa syksyllä 98 ja pari kertaa alkuvuonna 99 :-) t. vastaaja 21
Mä olin silloin jo vähän alle 30v, mutta minusta ei asiat ole kamalasti muuttuneet noista ajoista. Oli jo kännykät ja netti. Mutta tuosta vielä 10 vuotta taaksepäin... Se oli kuin eri maailma!
Aloitin yläasteen syksyllä 2000. Aika moni sai ekan oman kännykän seiskaluokalla eikä sitä nuoremmilla kellään ollut omia puhelimia. Kännykällä pelattiin matopelejä ja siihen tilattiin soittoääniä ja logoja lehdissä olevista mainoksista esim. Buumista.
Salkkarit alko näkyä telkusta ja kaikki katto niitä. Daruden Sandstorm oli iso hitti. Violetit strech-housut, skeittikengät ja printtipaita oli muotia.
Itse oon älyttömän onnellinen siitä, että on viimeisten joukossa saanut elää varhaisnuoruutensa aikana, jolloin ei ole ollut netti vielä niin yleinen kuin nykyään. Pärjättiin aivan hyvin ilman, että 12-vuotiaana oli facebookissa tai irc-galleriassa. On säästynyt monelta harmilta ja häpeältä. Hyvin sinne someen on ehtinyt täysi-ikäisenäkin.
Kyllä vuonna 2000 halkokännykät olivat historiaa. Silloin oli jo Nokia 3310, joka oli aika pieni entisiin verrattuina.