Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas itkin aamulla kun töitä ei vaan mulle löydy.

Vierailija
13.11.2013 |

Eikä opiskelu oppimisvaikeuksien takia onnistu ja alan olla ihan loppu tähän kotona oloon, en enää tiedä mitä tehdä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia töitä etsit? Oletko muuten miettinyt oppisopimusta, se voisi sopia sinulle?

Vierailija
2/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä löytyy AINA. kyse on vaan siitä, kelpaako ne ap:lle ja ap:n kaltaisille...

Vierailija
4/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 08:55"]

Millaisia töitä etsit? Oletko muuten miettinyt oppisopimusta, se voisi sopia sinulle?

[/quote]

Toimistotöitä tai jotain kevyttä myyntityötä koska sairauksien takia en pysty esim marketissa työskentelemään mutta kun en saa mitään ammattia hommattua vaikka olen yrittänyt niin eihän niitä töitä saa ja olen hakenut oppisopimus paikkoja mutta eipä kukaan halua ottaa oppilaaksi.

Vierailija
5/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään oppisopimuspaikkoja saa. Itsekin olen samassa tilanteessa, ikää vähän enemmän. Kaverit luulee että on ihanaa kun saa olla kotona. Just! Kannattaa yrittää pitää normaalia päivärytmiä, käydä lenkillä, välillä tuulettumassa, tehdä käsillä jotain, lukea yms. Mutta tiedän että kotona tylsistyy. Yksi toinen ärsyttävä asia on kun joka paikassa hoetaan että opiskele lähihoitajaksi. Kaikista ei ole hoitoalalle. Itselläni reuma estää sen.

Vierailija
6/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:02"]

Ei mistään oppisopimuspaikkoja saa. Itsekin olen samassa tilanteessa, ikää vähän enemmän. Kaverit luulee että on ihanaa kun saa olla kotona. Just! Kannattaa yrittää pitää normaalia päivärytmiä, käydä lenkillä, välillä tuulettumassa, tehdä käsillä jotain, lukea yms. Mutta tiedän että kotona tylsistyy. Yksi toinen ärsyttävä asia on kun joka paikassa hoetaan että opiskele lähihoitajaksi. Kaikista ei ole hoitoalalle. Itselläni reuma estää sen.

[/quote]

Mulla kanssa ikää jo yli 40v ja en tosiaan voi sairauksieni takia opiskella lähihoitajaksi ja kyllä yritän aina harrastaa kaikenlaista mutta vuosikaudet kotona olleenna tilanne masentaa.

Vierailija
7/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, yritä tsempata vielä ja mene todella reippaana kyselemään paikanpäältä töitä, niin niitä saa parhaiten! Kyllä sullekkin työ löytyy :) 

Vierailija
8/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:01"]

töitä löytyy AINA. kyse on vaan siitä, kelpaako ne ap:lle ja ap:n kaltaisille...

[/quote]

Kun hain itse töitä, mulle olisi kelvannut MIKÄ VAAN. En silti töitä saanut, joten mitä olisit ehdottanut?

Vierailija
9/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:06"]

Voih, yritä tsempata vielä ja mene todella reippaana kyselemään paikanpäältä töitä, niin niitä saa parhaiten! Kyllä sullekkin työ löytyy :) 

[/quote]

Olen käynyt kyselemässä töitä paikanpäällä sekä tällä paikkakunnalla että naapuripaikkakunnalla en vaan tosiaan usko että ikinä löydän töitä tai paikkaani tässä maailmassa.

Vierailija
10/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, et ole ainoa. En minäkään ole saanut töitä vaikka olen kuinka yrittänyt.

Vierailija
11/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:11"]

No kuule, et ole ainoa. En minäkään ole saanut töitä vaikka olen kuinka yrittänyt.

[/quote]

Mulla tämä tilanne vaan jatkunut jo 90-luvun alusta lähtien muutama pieni työllistämistukipätkä välissä ja muutama kerta epäonnistuneita opintoja.

Vierailija
12/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:07"]

[/quote]

Kun hain itse töitä, mulle olisi kelvannut MIKÄ VAAN. En silti töitä saanut, joten mitä olisit ehdottanut?

[/quote]

en usko.

avaa. mol.fi   siletä löytyy varmasti työpaikka jokaiselle, joka vaan haluaa tehdä töitä!  eri asia on, onko se juuri sitä unelmatyötä. on vaan nöyrryttävä ja tehtävä sitäkin, mitä ei haluaisi.

itsekkin, "alennuin" tekemään seksilinjalla puhelintyötä. arvaa, oliko se unelmatyö? ei. sainko palkkaa, jolla elätin itseni ja lapseni? sain. nykyisin teen sitten sitä unelmatyötäni, opiskelun kautta.

Vierailija
13/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä stressaa, ei se työ ole elämän tärkein asia. Töitä löytyy jos löytyy, jos ei löydy niin minkäs sille mahtaa? Harrasta, opiskele ruuanlaittoa, pianonsoittoa - mitä sitten haluatkin! Kuolinvuoteellasi tuskin kadut eniten sitä kun ei töitä tullut tehtyä :)

Vierailija
14/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:07"]

[/quote]

[/quote]

en usko.

avaa. mol.fi   siletä löytyy varmasti työpaikka jokaiselle, joka vaan haluaa tehdä töitä!  eri asia on, onko se juuri sitä unelmatyötä. on vaan nöyrryttävä ja tehtävä sitäkin, mitä ei haluaisi.

itsekkin, "alennuin" tekemään seksilinjalla puhelintyötä. arvaa, oliko se unelmatyö? ei. sainko palkkaa, jolla elätin itseni ja lapseni? sain. nykyisin teen sitten sitä unelmatyötäni, opiskelun kautta.

[/quote]

Kyllä mulle työ seksilinjalla kelpaisi jos siitä oikeasti palkkaa saisi. Olen mä lehtiä puhelimitse myynyt mutta sain potkut kun en tarpeeksi saanut myytyä ja se palkanmaksukin oli siinä firmassa hyvin epämääräistä.ap siis

Vierailija
15/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:18"]älä stressaa, ei se työ ole elämän tärkein asia. Töitä löytyy jos löytyy, jos ei löydy niin minkäs sille mahtaa? Harrasta, opiskele ruuanlaittoa, pianonsoittoa - mitä sitten haluatkin! Kuolinvuoteellasi tuskin kadut eniten sitä kun ei töitä tullut tehtyä :)[/quote] Millä harrastaa kun ei ole rahaa? ja varmasti kadun kuolinvuoteella sitä että epäonnistuin elämässä eikä töitä ollut.

Vierailija
16/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä voisin seksilinjalla töitä tehdä. Miltä osastolta nuo paikat löytyy? Olin valmis tekemään mitä töitä tahansa,muutamaan siivouspaikan haastatteluun pääsein,mutta siinä se.

Vierailija
17/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:11"]

[/quote]

Mulla tämä tilanne vaan jatkunut jo 90-luvun alusta lähtien muutama pieni työllistämistukipätkä välissä ja muutama kerta epäonnistuneita opintoja.

[/quote]No et ole edelleenkään ainoa. Minä sain kenkää kun tulin raskaaksi juurikin 90-luvun lamassa ja sen jälkeen en ole vakipaikkaa sitten saanutkaan. Mut kato, elämässä on muutakin kuin työ. Se pitää vaan tajuta ruveta elämään silleen. Mä nostan iloisesti työttömyyspäivärahaa ja elän hyvin kun mies kuitenkin käy töissä. Mitä sitä pilata elämänsä parkumalla asian perään mitä ei saa. Alkaa iloita niista asioista mitä on saanut. Sulla on lapsi eikös vaan ? Ja mies? Iloitse siitä mitä olet saanut. Tunnen töissään hyvin menestyneitä mutta jotka ovat eronneet tai eivät ole miestä ja lapsia edes saaneetkaan.

Vierailija
18/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on rankaa ja siihen kun lisätään se tosiasia että rahaa ei ole! Miehen ex kuittaili miehelle että pistä akkas töihin. Meinasin nyrkin pistää töihin, heh.

Vierailija
19/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsi ja mies mutta miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukea tästä on kelan kanssa kiistelty jo pari vuotta katsovat että teen muka  töitä miehen firmassa vaikka miehellä ei edes ole varaa palkata ketään töihin. Hyvin pienet tulot hänelläkin ja kun mulla tulot 0€ niin tiukkaa on sulla nro 18 ihan hyvä rahatilanne.ap siis

Vierailija
20/38 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 09:36"]

On lapsi ja mies mutta miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukea tästä on kelan kanssa kiistelty jo pari vuotta katsovat että teen muka  töitä miehen firmassa vaikka miehellä ei edes ole varaa palkata ketään töihin. Hyvin pienet tulot hänelläkin ja kun mulla tulot 0€ niin tiukkaa on sulla nro 18 ihan hyvä rahatilanne.ap siis

[/quote]Niin mulla on siedettävä rahatilanne nyt. Vasta tänä vuonna. Vuosikausia elettiin vain miehen palkalla. Mutta jos miehes kerran on yrittäjä niin ettekö voi kierrättää asioita yrityksen kautta? Monet tekevät niin, että ostavat autoja ja kaikkea yritykselle. Ja toisekseen oletko varma, ettet voi tehdä mitään työtä miehesi yrityksen hyväksi? Ettekö voi laajentaa toimialaa jotenkin? Luovuutta ja ideoita nyt kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi