Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mammojen komeat miehet. Missä piileksii?

Vierailija
25.11.2013 |

Tätä palstaa lukiessa saa sellaisen kuvan, että joka toisella mammalla on komea mies. Jos näin todella on, miksi en koskaan näe näitä ihanuuksia missään. Liikun kyllä paljon ja tapaan työnikin puolesta paljon ihmisiä,  mutta av-mamman komea mies pysyy visusti piilossa. Missä nää kaikki komistukset piileksii?

Oma mieheni on ihan tavallinen, mutta mukava. Olisi siis kiva päästä joskus ihailemaan niitä teidän uroita. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet ymmärtänyt väärin. Ovat korkeintaan hyvännäköisiä, mutta onneksi tienaavat vähintään 6000 euroa kuussa. Se jos mikä komeuttaa.

Vierailija
2/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sen visusti lukkojen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä onko muidenkin silmissä komea, olen varmaan puolueellinen arvioimaan. Hyvännäköinen ainakin minusta, näen hänet yhä samanlaisena kuin tavatessamme... Viettää aikansa työpaikalla, kotona, jonkun verran urheilemassa, välillä hänet näkee myös Prismassa tai Lidlissä.

Vierailija
4/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne meille, saat ihailla mut koskea et ;)

Vierailija
5/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun komistus nukuttaa tuolla vauvaa ja päivisin se on duunissa, mies on siis mun mielestä ihan superkomea mutta sun mielestä ehkä ei, makuasioita.

Vierailija
6/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 8-16 kun minä koulussa ja illat ja viikonloput mun kaa.<3

Ollaan jo niin vanhoja että baarit ei innosta. Tylsiä ollaan! Nyt se on nukkumassa jo!:)

Vierailija
7/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee paljon töitä ja siitä liikenevän ylimääräisen ajan viettää perheensä, eli meidän kanssa. Ja on muuten oikeasti komea! :) 

Vierailija
8/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen AV-mamma pitää sitä kellarissa lukittuna pelätessään nuorien alle 25-vuotiaiden kypsymättömien(!) naisten vievän sen. Siksi näitä AV-mammojen komistuksia ei näe missään.

Vierailija
9/11 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein ihmetellyt tätä samaa naisten kohdalla. Täällä naiset on ilmeisesti todella hirviöitä,  kun esimerkiksi Harri Syrjäsen nainen arvioitiin ketjussa tavikseksi, täällä päin noin kauniita naisia on harvassa.

Vierailija
10/11 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt tuolla vessassa pesemässä hampaita. Odota, kohta se kurkkaa ovesta.

Vierailija
11/11 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on nyt tuolla vessassa pesemässä hampaita. Odota, kohta se kurkkaa ovesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi