Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-v:n isä kuukauden Thaimaassa. Mitä mieltä?

Vierailija
12.11.2013 |

Erottu on, yhteishuoltajuus. Lapsi on 4-v.. Isänsä oli uuden (tai tämänhetkisen) naisensa kanssa Thaimaassa kuukauden sukeltelemassa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vaan miettiä että miten sallittua tällainen olisi äidille!!!

Maiju

Vierailija
22/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äiti-ihmiselle sopisi vai miten moni palstalainen vastaisi asian olevan ok jos kysymyksessä olisi lapsen äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta tai eksästä en ole kateellinen, mutta kieltämättä Thaimaan-loma maistuisi minullekin tähän vuodenaikan!

Vierailija
24/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lähivanhempi, pitää olla valmis hoitamaan aina, vaikka kuinka olisi olemassa tapaamissopimukset ja yhteihuoltajuus.

Jokainen aikuinen ihminen tekee ratkaisunsa itse, en menisi arvostelemaan etäisän lomailua. Tuskinpa lähiäiti antaisi lasta etän matkaan neljäksi viikoksi.

Vierailija
25/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin läheinen suhde lapsen jos täytyy kuukaudeksi lähteä toiselle puolelle maapalloa mutta kukin tekee valintansa itse. Minä en pidä moista miestä kovinkaan kummoisena isukkina...loma tekee kaikille hyvää mutta että kuukaudeksi toiselle puolelle palloa sukeltamaan, eikö vähempi riittäisi?

Vierailija
26/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse mennä lapsen ehdoilla. Jos ymmärtäisit, että elämässä pitää olla muutakin sisältöä, olisitte varmaan vieläkin yhdessä. Lapsi ei kuitenkaan isäänsä ala kuukaudessa vierastaa.

Vierailija
27/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole sopivaa isälle eikä äidille. Ei ydinperheessä eilä eroperheessä. Tässä tapauksessa isä ei ilmeisdsti tosin ole luonut normaalia suhdetta lapseensa, ja äiti on lapselle ensisjainen kiintymyksen kohde, joten isän poissaolosta ei ole yhtä paljon haittaa lapselle kuin äidin poissaolosta olisi. Mutta periaatteen tasolla väärin molemmilta.

Vierailija
28/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi nainen pitää etsiä jo vanhan aikana, sehän on aivan normaali tilanne."

Näinhän se on. Jos miehelle on pillua tarjolla 24/7 ei uutta tarvitse etsiä, eikä vieraissa tarvitse käydä.

Vierailija
29/29 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä käytti koko vuoden lomansa, eikä aio lomailla lapsensa kanssa ollenkaan, olisin surullinen lapsen puolesta. Jos isä otti palkatonta, täyttää pitkäaikaisen unelman ja korvaa menetetyn ajan lapselle viettämällä yhteisen kivan loman, niin ajattelisin vaan, että itse en pystyisi samaan.