Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämä teini-iästä lähtien yrittänyt saada tyttöystävää, ja nyt 34-vuotiaana on aika luovuttaa ja laittaa hanskat naulaan monellakin tavalla tämän asian takia

Vierailija
17.09.2020 |

Raja tuli vastaan minun kohdallani, ei vain jaksa enää...

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (275)

Vierailija
21/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaikkapa kolmesta viimeisimmästä ihastuksestasi eli tapauksesta, kun tutustuit kiinnostavaan naiseen ja yritit saada hänet kiinnostumaan itsestäsi; missä ja miten tutustuit, mitä sitten tapahtui, mikä (mielestäsi) meni pieleen?

Jos tähän tulee vastaus, varmaan putoan tuolilta silkasta järkytyksestä.

Vierailija
22/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Olen elänyt koko aikuiselämäni yksin. Kohta 35-vuotias. Insinöörimies. Tosin kohta voi olla myös lomautettu insinöörimies, mutta toisaalta vielä on pitämättömiä kesälomia ja saldovapaita, että eiköhän ne lomautukset sillä kuittaannu kun uusia projektejakin on tiedossa.

En ole koskaan käynyt treffeillä ja omat kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen ovat olleet melkolailla 0 koko elämäni ajan. 

Toivottavasti et naisille ole katkera. Aika mahdotonta olisi yhdenkään naisen sinusta kiinnostua, jos ei ole eläessään edes tullut tietoiseksi olemassaolostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sama jättää ne naiset sille 10 % miehistä joista naiset ovat kiinostuneita. Jakakoot tai tapelkoot naiset niistä keskenään. 

Mitä jos itse yrittäisitte niitä vaatimattomamman näköisiä naisia eikä aina sievimpiä ja vähän nuorempia?

Olen yrittänyt ja nyt olen luovuttanut. Haluaisin enää vain nukahtaa ilman että herää.

Minäkin haluan nukahtaa ilman että herää. Vaikka on perhe.

Nuorena kustut luottotiedot - 45 000e

Työttömänä since 2009.

N

Vierailija
24/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaikkapa kolmesta viimeisimmästä ihastuksestasi eli tapauksesta, kun tutustuit kiinnostavaan naiseen ja yritit saada hänet kiinnostumaan itsestäsi; missä ja miten tutustuit, mitä sitten tapahtui, mikä (mielestäsi) meni pieleen?

Niin minäkin. En ymmärrä, mitä nämä sällit odottavat enkä varsinkaan, että miksi pinnan alla on enemmän tai vähemmän katkeruutta naisia kohtaan. Jos olisin 30+ sinkkunainen, joka ei ole koskaan ap:ta missään edes tavannut saati tullut tietoiseksi, että tämä on sinkku ja mahdollisesti minusta kiinnostunut, niin en kerta kaikkiaan ymmärrä miten voisi olla minun "syyni", ettei hänellä ole naista.

Vierailija
25/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Olen elänyt koko aikuiselämäni yksin. Kohta 35-vuotias. Insinöörimies. Tosin kohta voi olla myös lomautettu insinöörimies, mutta toisaalta vielä on pitämättömiä kesälomia ja saldovapaita, että eiköhän ne lomautukset sillä kuittaannu kun uusia projektejakin on tiedossa.

En ole koskaan käynyt treffeillä ja omat kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen ovat olleet melkolailla 0 koko elämäni ajan. 

Toivottavasti et naisille ole katkera. Aika mahdotonta olisi yhdenkään naisen sinusta kiinnostua, jos ei ole eläessään edes tullut tietoiseksi olemassaolostasi.

No sehän ei kyllä ole kirjoittajan vika alkuunkaan.

Vierailija
26/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävintä on vanhusten utelut ja kyselyt. Eivätkö he vi**tu soikoon tajua ettei tämä ole enää samanlaista kuin 70-luvulla, kun naiset olivat pääosin köyhiä luusereita. Nykypäivänä on valtavat määrät uranaisia, jotka menestyvät taloudellisesti ja ammatillisesti todella hyvin. Eivät he tarvitse mitään elättäjää. Ja siinä samassa vaatimukset miestäkin kohtaan kasvaa. Ärsyttävintä on myös heidän olettamukset, että pitäisi joku hampaaton, pahalle haiseva alkoholistimummo kelpuuttaa. 

Vierailija
27/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeisin oli minua vuotta vanhempi 4:n lapsen äiti. Käytiin kahdesti ulkona syömässä, halattiin ja luvattiin pitää yhteyttä. Se yhteyden pito jäi sitten siihen, kun nainen vastasi että olisiko parempi, jos oltais vain kavereita. Minua hän kyllä aidosti kiinnosti.

Vierailija
28/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on jotain vikaa niin ettei naiset kiinnostu. 

Vierailija
29/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! Tee samoin tälle palstalle ja have a nice life.

Vierailija
30/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin johonkin naisvaltaiseen harrastukseen.

On kyllä harmi että ihmiset eivät kohtaa. Olin itsekin pitkään sinkku joskus parikymppisenä, olen vähän erakko mutta ei se silti kivaa ollut. Tuntui että kaikki muut löytävät jonkun tosta vaan.

Mutta ne yksineletyt vuodet opettivat tuntemaan itseni täysin, jos joku nyt ymmärrätte mitä tällä kliseisellä sanonnalla tarkoitan. Olen kivempi ihminen sille toiselle koska ymmärrän itseäni ja käytöstäni ja osaan korjata sitä.

Vierailija
31/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä se vika on? Mun naispuoleinen kaveri oli ehdottanut minua jollekin tuttavalleen. Ei ollut kiinnostunut sen takia, kun "siinä on varmaan joku vika, kun se ei ole seurustellut."   Niin, varmaan se vika onkin jossain, kun ei ketään kiinnosta.

Melkoinen paradoksi.

Vierailija
32/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeisin oli minua vuotta vanhempi 4:n lapsen äiti. Käytiin kahdesti ulkona syömässä, halattiin ja luvattiin pitää yhteyttä. Se yhteyden pito jäi sitten siihen, kun nainen vastasi että olisiko parempi, jos oltais vain kavereita. Minua hän kyllä aidosti kiinnosti.

Mikä juuri hänestä teki sinulle erityislaatuisen eli herätti kiinnostuksesi (jos ihastus on liian voimakas sana)? Mikä teitä yhdisti? Minusta olitte yllättävä kombo; täysin parisuhdekokematon mies ja neljän lapsen äiti. Oliko nimenomaan hänen äitiytensä se, mikä sinua viehätti?

Vierailija
33/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tunnista hyviä naisia. Aina mun kaveriporukasta ne kieroimmat ja itsekkäimmät on omannut eniten vientiä. Varatut myös. Sen sijaan sinkusta jotka elää normaalia elämää,Ei tunnu kukaan kiinnostuvan.

N24

Vierailija
34/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juuri hänestä teki sinulle erityislaatuisen eli herätti kiinnostuksesi (jos ihastus on liian voimakas sana)? Mikä teitä yhdisti? Minusta olitte yllättävä kombo; täysin parisuhdekokematon mies ja neljän lapsen äiti. Oliko nimenomaan hänen äitiytensä se, mikä sinua viehätti?

No kun hän oli ainoa ihminen, kuka lähti edes ulos...  Mukava hän oli ja pidin hänen seurastaan. Ei tässä enää voi kovin suuria kriteerejä laittaa, vaikka olisi minkälainen suurperhe takana naisella. Ei myöskään ulkonäölle.

Vierailija
35/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta opiskelijakaupunkiin. Täältä hyvät miehet viedään käsistä!

t. vasten tahtoaan sinkku 31 v

Ei viedä Tampereella ainakaan. Tai ehkä silloin viedään, jos on itsekin opiskelija ja käy ahkerasti opiskelijatapahtumissa.

M31

Vierailija
36/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon ylipainoisia alkoholisoituneita yksinäisiä naisia ja jos ei niistä kukaan kelpaa niin elä sitten yksin. 

Jos on yli- ikäiseksi päässyt ja ronkeli niin ei auta valittaa vaan on otettava sen kenetkä saa. Ymmärrä se ettei sinulla ole enää valinnan varaa mistään misseistä. Urheilijoilla, entisillä ja mainetta saavuttaneilla julkisuuden henkilöillä voi olla valinnan varaa mutta ei millään taviksella. 

Jos et halua yksin jäädä niin turhat luulot pois ja hae realistisesti sellaista jota saisit eikä sellaista jota et saisi iki maailmassa niin et tuhlaisi aikaa ihan turhaan. 

Vierailija
37/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen tavallinen työssäkäyvä 30 v nainen, mutta etsimisestä huolimatta en ole löytänyt kumppania. Vastaan tulee vain munanheiluttajia tai panomiehiä mihin sitten livenä tai virtuaalimaailmassa menenkin. Ei kiinnosta sellainen, haluan ihan tavallisen puolison jonka kanssa synkkaa edes jollain tasolla.

Että ei se oo pelkästään miehillä vaikeeta. Eikä se oo yleistetysti naisten tai miesten vika jos ei puolisoa löydy.

N30

Vierailija
38/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun hän oli ainoa ihminen, kuka lähti edes ulos...  Mukava hän oli ja pidin hänen seurastaan. Ei tässä enää voi kovin suuria kriteerejä laittaa, vaikka olisi minkälainen suurperhe takana naisella. Ei myöskään ulkonäölle.

Kuvitteletko tosiaan, ettei nainen sitä huomaa, että hän kelpaisi sinulle vain koska melkein mikä tahansa käy? Kyllä sen kuule huomaa. Sen näkee miehen katseesta, nonverbaalisesta viestinnästä, olemuksesta, kaikesta. Jos ei hehku minkäänlaista innostusta ja hyvää fiilistä siitä, että juuri tämä nainen on kanssani treffeillä, niin sen huomaa.

Vierailija
39/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voin uskoa että vikoja löytyy. Varmaan luetteloksi asti. Menee se elämä yksinkin. Toivon vaan että loppuisi lyhyeen. Vaikka liian pitkään tätä on jo jatkunut, yli 40 vuotta.

Vierailija
40/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon ylipainoisia alkoholisoituneita yksinäisiä naisia ja jos ei niistä kukaan kelpaa niin elä sitten yksin. 

Jos on yli- ikäiseksi päässyt ja ronkeli niin ei auta valittaa vaan on otettava sen kenetkä saa. Ymmärrä se ettei sinulla ole enää valinnan varaa mistään misseistä. Urheilijoilla, entisillä ja mainetta saavuttaneilla julkisuuden henkilöillä voi olla valinnan varaa mutta ei millään taviksella. 

Jos et halua yksin jäädä niin turhat luulot pois ja hae realistisesti sellaista jota saisit eikä sellaista jota et saisi iki maailmassa niin et tuhlaisi aikaa ihan turhaan. 

Sitä kannattaa mieluummin ostaa seksinukke tai seksirobotti. Ehdottamasi henkilöt tuskin saa kehenkään viriilin miehen vehjettä syttymään. Noh toivottavasti seksirobotit tulevat aikanaan markkinoille ja hinta laskee. Voisi melkein sanoa, että ne tulevat olevaan ykköshitti myyntiluvuiltaan ja tod.näk. maailman vanhimmalle ammatille ei ole enää tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi