Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien TOP laukkulista

Vierailija
09.11.2013 |

Minun mielestäni parhaat laukut ovat

Karlan ilmaiseksi saama Lumi-laukku kauniin kanervan värin takia (malli tosin liian miesmäinen)

Mikon Hermes-laukku ( ihan vain merkin takia, sillä tämäkin maskuliininen  Mulle)

Mussun uusi ihana Celine, josta olen superkade

Xenian ihku Prada tote mielettörmän purppuran värin takia

Malenamin vintage Mulberry vaippakassi mustan värisenä (tämäkin liian miesmäinen mulle, mutta ihana hänellä)

Lindsays diaries Ralf Lauren laukku USAsta, koska hintansa puolesta ( vain peri sataa euroa) ei tarvitse välittää vaikka hajoaisi kättelyssä

Tässä siis mun lista, osasta olen superkade ja osa on ihania vain kantajallaan, kun oma tyyli erilainen. Haluaisin lisätä listaan jonkin Burberry-laukun, mutta jostain syystä kukaan blogin pitäjä ei näitä osta. Pitävätkö he merkkiä junttimaisena? Ihmettelen, jos näin on.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryllä on ihania laukkuja, jossa ruutukuosia ei ole, mutta ei ole mikään blogilaukku. Huivit blogin pitäjille kelpaa.

mun listaan kuuluu yllä olevista vain Mussun Celine ja lisäksi Mussun ihana musta Chanel medium kokoisena. Myös Linda Juholan Saint Laurent, mutta sitäkään en ostaisi, kun laukku maksaa yli pari tonnia, siihen ei kuulu hihnaa ja painaa yli 2kg kassi. Siihen kun vielä tavarat sisään, niin ainakin 5 kiloa saisi koko ajan kantaa mukanaan.

Vierailija
2/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä 2viestiin, että tuo Juholan SL on laukkujen laukku ja Mikolla on siitä miesmäisempi ihana malli Yves ajalta. Aivan upeita molemmat, mutta killereitä painon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo Jouni exclusivet ovat aika hienoja!

Vierailija
4/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:19"]

Minusta nuo Jouni exclusivet ovat aika hienoja!

[/quote]

on, mutta kuka bloggaaja niitä käyttää? Ehkä Windy:)

Vierailija
5/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Ralph Lurenin laukut ovat olleet yli viidensadan euron laukkuja, ovatko ne noin edullisia jenkeissä? Omani olen ostanut Euroopasta.  On minulla muitakin, kalliimpia laukkuja ja mua hieman hymyilyttää miten alentuvasti täällä puhutaan halvemmista laukuista

Rumia olivat kaikki tässä jo esille tulleet laukut. Ettekö pysty parempaan?

Vierailija
6/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Mussu?

Vierailija
7/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Mungo-Annan mustaa Burberryä, jossa on paljon kultaisia solkia! Harmi vaan että sitä näkyy asukuvissa hyvin harvoin :/

Vierailija
8/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylialkemistin ja Niina Kurkisen Celine Flap bag. Upea!

Mussun ja Tyylialkemistin Celine Trapeze on myös ihana, mutta onko kukaan kyllästynyt jo Celinen Luggage laukkuihin? Niitä alkaa olla jo joka blogissa: Kotirouva Lontoossa, Mrs V, Preppy casual, Businesswoman, Bags Boots & Beyond (unohdin varmasti vielä jonkun). Laukku on vähän tönkön näköinen keikkuessaan Kotirouvan ja Mrs V:n ranteessa rannalla ja uima-altailla:)

Vierailija
9/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas näitä laukkuketjuja tänne rustaa? Mulle tuli mieleen että Luksusta arjessa-Riina oli kova arvostelemaan, halveksien puhui halvemmista laukkumerkeistä. Ei tainnut blogi onnata yhtä hyvin kuin Mussulla. Riinako näiden Mussu ja laukku-ketjujen takana on? Kun ei oma blogi oo enää auki niin pitää kirjoitella aaveelle:D

Vierailija
10/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:42"]

Mä rakastan Mungo-Annan mustaa Burberryä, jossa on paljon kultaisia solkia! Harmi vaan että sitä näkyy asukuvissa hyvin harvoin :/

[/quote]

Ei taida olla lempilaukku. Itse rakastan Marimekon kanvaskasseja. Eikö näitä ole blogin pitäjillä? 

Niin ja Lauren Ralf Lauren on tosiaan halvempi merkki kuin RL, mm Zalandosta saa muutamalla satasella ja Lindsays maksoi noin pari sataa omastaan Jenkeissä. 

Vierailija
11/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Mikon YSL-laukut on kyllä ihania, samoin ne Bottega Venetat, ihanaa punottua nahkaa, eikä huuda merkkiä

Vierailija
12/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylialjemistilla saakin olla monen tonnin laukku jotta huomio kiinnittyy pois kasvoista.

Vierailija
13/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Merenhelmen LV Alma mustana epi nahkaisena on hienoin laukku. Haaveilen siitä itselleni pienemmässä koossa.

Vierailija
14/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen Mulberryn baysista. Lindsays osti juuri sellainen. Se ei ainakaan ole liian kulunu blogilaukku, kun bloggaajat yrittävät ostaa vain näitä erikoisempia nykyään siinä haaveessa että saavat joskus omaisuuden takaisin laukusta Hermes-tyyliin.

Vierailija
15/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri ois laukun enkä vois olla tyytyväisempi. Ihanan ylellistä nahkaa ilman logoa sopuhintaan.

Vierailija
16/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun blgin nimi todella malenami? Herää mielikuva naisesta, joka kutsuu itseään miesten karkiksi, tai sitten miehestä, joka on siis male (miespuolinen) ja nami. Nolo nimi, ei sitä pelasta merkkilaukkukaan :D

Vierailija
17/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 21:05"]

Onko jonkun blgin nimi todella malenami? Herää mielikuva naisesta, joka kutsuu itseään miesten karkiksi, tai sitten miehestä, joka on siis male (miespuolinen) ja nami. Nolo nimi, ei sitä pelasta merkkilaukkukaan :D

[/quote]

blogin nimi on kehitelty hänen oikeasta nimestaan. oisko malena

Vierailija
18/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt hurjan paljon rouva V:n vaaleasta miumiusta. Tästä:

http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2013/07/IMG_9262lighroom.jpg

Harmi, ettei kyseinen laukku ole tainnut olla enää vuosiin myynnissä.

Vierailija
19/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian miu miu ja viininpunainen Prada miellyttävät silmää. Milberryn lily vaalean (konjakin)ruskeana on ihana ja löytyy useammalta bloggarilta.

Vierailija
20/115 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolme viimeisintä käsilaukkua on ollut Desigualeja. Aivan ihania kaikinpuolin!473

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi