Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat/kummallisimmat/kamalimmat tietämäsi parisuhdekuviot - peukutusketju

Vierailija
16.09.2020 |

Onko suvussasi, ystäväpiirissäsi tai tuttaviesi joukossa joku outo/kummallinen/kamala parisuhdekuvio, jota ihmettelet? Paheksutko jotain parisuhdekuviota, jonka tiedät? Kerätään ketjuun näitä parisuhteita. Peukku ylös = ihmetyttäisi minuakin, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä parisuhteessa on?

A ja B ovat jo vuosia eläneet pariskuntana ja asuvat yhdessä. A ja B eivät kuitenkaan voi mennä naimisiin, koska B on yhä naimisissa C:n kanssa, joka on hänen ensimmäinen puolisonsa. B haluaa pysyä naimisissa pitkäaikaissairaan C:n kanssa, jotta hän voi toimia omaishoitajana, lain silmissä olla lähiomainen ja saada kaiken tiedon puolisonsa hoidosta. Itse ihmettelen tuota kuviota suuresti, eikö muka lähiomaisena/omaishoitajana voisi toimia joku muukin kuin virallinen puoliso.

Ap

Kommentit (323)

Vierailija
61/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkulta n. 30 v naiselta kysyttiin, toivooko hän parisuhdetta. Nainen sanoi joo, mutta sanoi haluavansa vain jo kertaalleen naimisissa olleen miehen, jotta "mies on hyväksi todettu".

Piti päänsä. Kun vuosia myöhemmin kuulin hänestä, oli löytänyt tuollaisen miehen ja mennyt naimisiin. Kriteerinsä kullakin.

Vierailija
62/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö piti avioeroa niin häpeällisenä, että mieluummin katsoi sormien läpi puolisonsa tapaa juosta vieraissa ja kohdella muutenkin rumasti. Oli pienessä yhteisössä mieluummin x:n vaimo kuin "se eronnut nainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

No näiden kaikkien rinnalla tää mun juttu on aika normi. Siis mulla oli yks aika sexu mies ja väliin vähän ihmettelin et se oli niin ku ei olis muistanu jotai juttui ja sil oli välill jotenki erillainen tyyli taik haju. No sit tuli kesä ja mä yhtäkkii tajuun et se oli sen broidi ollu. Nää miehet oli jakaneet mua väliin ja mä olin sit ihan sekasin et kumman kans mä sit niin kuin seukkasin kun ne oli ihan saman näkösii. Mä sit aloin sen jota sanon vanhemmaksi, kun se oli jonkui minuuttei vanhempi, oleen ja meillä meni ihan mukavaa oli ja sit breikit. No meni aikaa ja alkaa toinen kesä niin mä sit aloin sen nuoremman kans kun tavattiin leiril ja mä olin jotenki yksinäinen ja siit oli turvallinen olo. Mä jonkun aikaa oltiin, mut se meni sit poikki kait ja mä tos aloin funtsaan et oikeesti mä en yhtään tiedä kumman kaa mä olin milloinki. Mut ne silmät oli aivan yhtä tuliset kummallaki ja aivan ihanii hetkii meil oli. Ne oli niin huomaavaisii ja tosi miehiä kahdestaan ku olt.

Mene kouluun ja opettele kirjoittamaan, tuollaisesta mongerruksesta ei kukaan saa mitään selvää.

Vierailija
64/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä suvussa oli tällainen kuvio, jossa perheen isoveli (aikuisikään ehtinyt siis) oli pitkässä parisuhteessa ja siskonsa puolestaan naimisissa, lapset hankittu jne. Veljen puoliso alkoi sitten salaa vehtaamaan miehensä siskon miehen kanssa (vitsi miten kuulostaakin monimutkaiselta). Siinä hajosi yhdellä kertaa kaksi perhettä ja muutenkin oli ymmärrettävästi melkoinen suvun sisäinen skandaali.

Miten tämäkin halutaan sanoa, että se NAINEN alkoi vehtaamaan? Yksinkö alkoi? Ovatko miehet tahdottomia lieroja joista naisilla on vastuu?

Vierailija
65/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se, kun paritetaan kotona asuvia aikamiespoikia/tyttöjä tai ne laittavat vanhempansa kalastelemaan puolestaan? :D Nimimerkillä asuin pari vuotta töiden takia pikkupaikkakunnalla ja sain eläkeikäisiltä asiakkailta todella paljon tällaisia kommentteja:

"Kuule, sinä sopisit niin hyvin yhteen meidän Jarmon kanssa. Jarmo sanoo, että vaimon pitäisi olla juuri tuollainen kuin sinä, reipas ja ahkera. Jarmo on kunnon poika. 40 v, asuu kotona. Jarmo on työtön, ei juo paljon, rassaa välillä autoaan ja pelaa playstationillaan. Teillä on Jarmon kanssa niin paljon yhteistä ja teistä tulisi hyvä pari!"

Mitäs yhteistä meillä Jarmon kanssa on, postinumero? :D

Tällaisille parittajille riittää, että molemmat on (näennäisesti) sinkkuja. Siinä on se suurin yhteinen tekijä.

Itse muut8n joksikinmaikaa työn,perässä eräälle pikkupaikkakunnalle, olin tuolloin 32- vuotias, naimisissa ja kolmen lapsen isä. Eräs kollega kyseli, että olenko naimisissa, hänellä olisi vapaana 17- ja 25- vuotiaat vanhapiikatyttäret.

Aika outoa puhua 17- ja 25-vuotiaista vanhoista piioista. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?

Vierailija
66/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

No näiden kaikkien rinnalla tää mun juttu on aika normi. Siis mulla oli yks aika sexu mies ja väliin vähän ihmettelin et se oli niin ku ei olis muistanu jotai juttui ja sil oli välill jotenki erillainen tyyli taik haju. No sit tuli kesä ja mä yhtäkkii tajuun et se oli sen broidi ollu. Nää miehet oli jakaneet mua väliin ja mä olin sit ihan sekasin et kumman kans mä sit niin kuin seukkasin kun ne oli ihan saman näkösii. Mä sit aloin sen jota sanon vanhemmaksi, kun se oli jonkui minuuttei vanhempi, oleen ja meillä meni ihan mukavaa oli ja sit breikit. No meni aikaa ja alkaa toinen kesä niin mä sit aloin sen nuoremman kans kun tavattiin leiril ja mä olin jotenki yksinäinen ja siit oli turvallinen olo. Mä jonkun aikaa oltiin, mut se meni sit poikki kait ja mä tos aloin funtsaan et oikeesti mä en yhtään tiedä kumman kaa mä olin milloinki. Mut ne silmät oli aivan yhtä tuliset kummallaki ja aivan ihanii hetkii meil oli. Ne oli niin huomaavaisii ja tosi miehiä kahdestaan ku olt.

Nuoruudessani tunsin miehet, jotka olivat kaksosia. Tekivät juuri tätä. Jos toinen ei jaksanut niin toinen meni tilalle. Jakoivat baarissa aina juomansakin😅 Toinen niistä itse kertoi, oli vissiin kiinnostunut minusta, kun kertoi sen pienen yksityiskohdan kasvoissa, mistä heidät erotti. Kaksoset ja sisarukset noin yleensäkin varmasti omaavat samanlaisen maun. Ihastutaan samoihin tyyppeihin. Eräätkin naispuoliset kaksoset tappelivat/kilpailivat samoista miehistä.

Vierailija
67/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoin tämän jo toiseen ketjuun, mutta sopii tännekin.

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Itselle tulee mieleen, ettei vaan aiemmatkin lapset jo olleet tuon uuden miehen. Täysin kusipäistä toimintaa ilmankin.

Vierailija
68/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni1997 kirjoitti:

Nuoruudessani tunsin miehet, jotka olivat kaksosia. Tekivät juuri tätä. Jos toinen ei jaksanut niin toinen meni tilalle. Jakoivat baarissa aina juomansakin😅 Toinen niistä itse kertoi, oli vissiin kiinnostunut minusta, kun kertoi sen pienen yksityiskohdan kasvoissa, mistä heidät erotti. Kaksoset ja sisarukset noin yleensäkin varmasti omaavat samanlaisen maun. Ihastutaan samoihin tyyppeihin. Eräätkin naispuoliset kaksoset tappelivat/kilpailivat samoista miehistä.

Siis huijasivat naisia sänkyyn kanssaan. Kellään ei niinku leikannut, että hyväksikäytön kriteerit täyttyy...

Vierailija
69/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikana luokkakaverini (13 v) seurusteli ranskalaisen miehen (27 v) kanssa. En tajua, miten asia oli tytön perheelle ok. Perhe tiesi seurustelusta, kutsui miehen kyläänkin.

Joskus ysärillä oli vielä okei seurustella tosi paljon itseään vanhemman kanssa. Meidän yläasteella oli ihan normaalia, että 15-vuotiaalla oli 25-vuotias poikaystävä. Silloin tuota pidettiin jotenkin normaalimpana, enää ei.

Oli näitä tapauksia meidänkin yläasteella ysärillä, hyvin vähän tosin. Niitä 15v tyttö ja 18v poika pareja oli sitten enemmän. Hyvin harva niitä (ainakaan poika) piti normaalina silloinkaan. Yllättävän moni tytöistä tuntui pitävän hienona, että teinillä on täysi-ikäinen poikaystävä.

Vierailija
70/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen ovat naimisissa keskenään. Vaimo viikot töissä eri paikkakunnalla ja asuu siellä. Miehellä on ollut toinen nainen vähintään 10 vuotta ja ovat avoimesti yhdessä kun vaimo on pois. Toinen nainen asuukin tässä talossa kun vaimo on pois. Kun vaimo on kotona, toinen nainen on omassa kodissaan.

Vierailija
71/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalon isäntä. Oli ollut naimisissa Emäntänsä kanssa n. 20 vuotta. Yks päivä oli löytänyt netistä uuden emännän. Uusi emäntä muutti taloon vanhan vielä siellä asuessa. Vanha emäntä muutti kyllä sitten muutamien päivien päästä pois.  

Vierailija
72/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nää alapeukuttajat pitää ihan normina, että tunteiden vietävinä hajotetaan perheet ja heittäydytään uuteen suhteeseen.

Osa voi käsittää peukuttamisen niin, että jos ei tykkää siitä mitä tarinassa tapahtui, ei siis ns. kannata sitä, niin antaa alapeukun. Esim. tuossa Katri-tarinassa peukuttavat alas osoittaakseen että eivät tykkää siitä mitä Katri teki.

Vierailija
73/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Hyvä kun otit esiin tämän! 

Vierailija
74/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikana luokkakaverini (13 v) seurusteli ranskalaisen miehen (27 v) kanssa. En tajua, miten asia oli tytön perheelle ok. Perhe tiesi seurustelusta, kutsui miehen kyläänkin.

90-luvun alussa yläasteen seiskaluokalla luokkakaverini seurusteli kolmekymppisen miehen kanssa. He olivat vakavissaan ja suunnittelivat kihloihin menoa ja yhteen muuttamista. Tytön vanhemmilla ei tuntunut olevan mitään tätä vastaan, ja kaikki ajattelivat vaan että onpa tuo 13-vuotias tyttö kypsä ikäisekseen.

Pakko olla jostain perähikiältä pohjanmaalla. Etelässä ei olisi kukaan täyspäinen teini eikä teinin vanhempi tuota hyväksynyt.

Vierailija
75/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Okei. Et voi kuitenkaan tietää kaikkea toisen liitosta. Ja miksi Katri olisi tilivelvollinen sinulle eronsa syistä?

Ei voi aina tietää kaikkea, mutta tuo somessa uuden suhteen esittely on vaan ilkeää entistä puolisoa kohtaan, oli takana mitä tahansa. Ja lasten kannalta todella ikävää myös. Itse asiassa kuulostaa aika tutulle, tiedän yhden tämmöisen ”Katrin”, ettei olis sama tapaus.

Vierailija
76/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli yli 20 vuotta miesystävä ja aviomies. Lapset on tehty avimiehelle. Miehet tietävät toisistaan ja hyväksyvät toisensa. Pääosin nainen vietti aikansa aviomiehen kanssa, mutta kävi n. kerran viikossa "yökylässä" miesystävän luona ja välillä lomailivat yhdessä esim. viikonlopun ajan. Välillä olivat koko porukalla mökillä (lapset mukaanlukien), silloin nukkui miehensä kanssa. Lisäksi naisella irtosuhteita esim. työmatkoilla, jotka mies hyväksyi. Kysyi korkeintaan "oliko kivaa".

Reilun kahdenkymmenen vuoden jälkeen jätti molemmat miehet, ja lähti kolmannen mukaan. Lasten isä jäi lähihuoltavaksi, mutta nainen (lähes aikuisia) tapaa lapsiaan säännöllisesti. Tarkemmin en uuden suhteen kuvioita tiedä, kun oma yhteys naiseen katkesi eron myötä. 

Nainen kertoi ihan avoimesti kuviosta kaikille tutuille, joten en nyt paljasta mitään suurta salaisuutta. 

Vierailija
77/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Et voi kuitenkaan tietää kaikkea toisen liitosta. Ja miksi Katri olisi tilivelvollinen sinulle eronsa syistä?

Ei voi aina tietää kaikkea, mutta tuo somessa uuden suhteen esittely on vaan ilkeää entistä puolisoa kohtaan, oli takana mitä tahansa. Ja lasten kannalta todella ikävää myös. Itse asiassa kuulostaa aika tutulle, tiedän yhden tämmöisen ”Katrin”, ettei olis sama tapaus.

Läheiset ystävät saattavat tuntea suhteiden aikajanan tarkemmin, mutta eivät muut. Itse erosin 10 vuoden avioliitosta ihan somehiljaisuudessa. Erosta ei siis tiedä kuin ne ihmiset, jotka tuntevat minut oikeasti. Olen vuosi eron jälkeen "esitellyt" somessa uutta puolisoani, eli siis julkaissut muutaman yhteiskuvan. Alkoi nyt mietityttämään, että paheksuuko jengi selkäni takana tätä "nopeaa" lennostavaihtoa ja "somehehkutusta". Ex-puoliso ei ole somessa ollenkaan ja erokin oli vuosia yhdessä (mutta hiljaisuudessa) taputeltu sovintoero...

Vierailija
78/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden panosuhde varatun työkaverin kanssa. Olin vielä hänen puolisonsa kaveri. Paneskeltiin kun hänen mies oli reissussa. Kerran tuli leffareissun jälkeen luokseni panemaan. Moraalisesti tosi väärin ja luulen että tämä mies on kaappihomo. Panokertoja taisi kertyä 20. Paneskelin myös itseäni vanhemman naisen kanssa joka kertoi pettäneensä miestään työkaverin kanssa neukkarissa.

Vierailija
79/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheiset ystävät saattavat tuntea suhteiden aikajanan tarkemmin, mutta eivät muut. Itse erosin 10 vuoden avioliitosta ihan somehiljaisuudessa. Erosta ei siis tiedä kuin ne ihmiset, jotka tuntevat minut oikeasti. Olen vuosi eron jälkeen "esitellyt" somessa uutta puolisoani, eli siis julkaissut muutaman yhteiskuvan. Alkoi nyt mietityttämään, että paheksuuko jengi selkäni takana tätä "nopeaa" lennostavaihtoa ja "somehehkutusta". Ex-puoliso ei ole somessa ollenkaan ja erokin oli vuosia yhdessä (mutta hiljaisuudessa) taputeltu sovintoero...

No sulla nyt on ollut aika paljon maltillisempi tahti kuin tuossa edellisessä esimerkissä.

Vierailija
80/323 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä ällöttävintä on se, kun yksi kaveri seurustelee ex-vaimonsa siskon kanssa. Yhteisiä lapsia on ex-vaimon kanssa.

Ei ole laitonta, mutta tuntuu väärältä ja perverssiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme