Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat/kummallisimmat/kamalimmat tietämäsi parisuhdekuviot - peukutusketju

Vierailija
16.09.2020 |

Onko suvussasi, ystäväpiirissäsi tai tuttaviesi joukossa joku outo/kummallinen/kamala parisuhdekuvio, jota ihmettelet? Paheksutko jotain parisuhdekuviota, jonka tiedät? Kerätään ketjuun näitä parisuhteita. Peukku ylös = ihmetyttäisi minuakin, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä parisuhteessa on?

A ja B ovat jo vuosia eläneet pariskuntana ja asuvat yhdessä. A ja B eivät kuitenkaan voi mennä naimisiin, koska B on yhä naimisissa C:n kanssa, joka on hänen ensimmäinen puolisonsa. B haluaa pysyä naimisissa pitkäaikaissairaan C:n kanssa, jotta hän voi toimia omaishoitajana, lain silmissä olla lähiomainen ja saada kaiken tiedon puolisonsa hoidosta. Itse ihmettelen tuota kuviota suuresti, eikö muka lähiomaisena/omaishoitajana voisi toimia joku muukin kuin virallinen puoliso.

Ap

Kommentit (323)

Vierailija
41/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä suvussa oli tällainen kuvio, jossa perheen isoveli (aikuisikään ehtinyt siis) oli pitkässä parisuhteessa ja siskonsa puolestaan naimisissa, lapset hankittu jne. Veljen puoliso alkoi sitten salaa vehtaamaan miehensä siskon miehen kanssa (vitsi miten kuulostaakin monimutkaiselta). Siinä hajosi yhdellä kertaa kaksi perhettä ja muutenkin oli ymmärrettävästi melkoinen suvun sisäinen skandaali.

Vierailija
42/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoi, ettei aidosti haluaisi olla parisuhteessa miehensä kanssa. Anoppi on kuitenkin niin mukava, ettei halua luopua anopista ja sen takia pysyy suhteessa.😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se, kun paritetaan kotona asuvia aikamiespoikia/tyttöjä tai ne laittavat vanhempansa kalastelemaan puolestaan? :D Nimimerkillä asuin pari vuotta töiden takia pikkupaikkakunnalla ja sain eläkeikäisiltä asiakkailta todella paljon tällaisia kommentteja:

"Kuule, sinä sopisit niin hyvin yhteen meidän Jarmon kanssa. Jarmo sanoo, että vaimon pitäisi olla juuri tuollainen kuin sinä, reipas ja ahkera. Jarmo on kunnon poika. 40 v, asuu kotona. Jarmo on työtön, ei juo paljon, rassaa välillä autoaan ja pelaa playstationillaan. Teillä on Jarmon kanssa niin paljon yhteistä ja teistä tulisi hyvä pari!"

Mitäs yhteistä meillä Jarmon kanssa on, postinumero? :D

Tällaisille parittajille riittää, että molemmat on (näennäisesti) sinkkuja. Siinä on se suurin yhteinen tekijä.

Itse muut8n joksikinmaikaa työn,perässä eräälle pikkupaikkakunnalle, olin tuolloin 32- vuotias, naimisissa ja kolmen lapsen isä. Eräs kollega kyseli, että olenko naimisissa, hänellä olisi vapaana 17- ja 25- vuotiaat vanhapiikatyttäret.

Vierailija
44/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärinuori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikana luokkakaverini (13 v) seurusteli ranskalaisen miehen (27 v) kanssa. En tajua, miten asia oli tytön perheelle ok. Perhe tiesi seurustelusta, kutsui miehen kyläänkin.

Joskus ysärillä oli vielä okei seurustella tosi paljon itseään vanhemman kanssa. Meidän yläasteella oli ihan normaalia, että 15-vuotiaalla oli 25-vuotias poikaystävä. Silloin tuota pidettiin jotenkin normaalimpana, enää ei.

No ei kyllä ollut meillä päin ainakaan (Suomen suurimpia kaupunkeja). Todella olisi ihmetelty suuresti yläkoulujassa ja lukiossa aikuisen kanssa seurustelevaa, ja ihmeteltiinkin. Itse muistan pitäneeni hyvin outona laulaja-Janitan muuttoa alaikäisenä USAan yhdessä 3-kymppisen tuottajansa kanssa.

Minulla on omilta nuoruusvuosiltani jäänyt sellainen mielikuva, että pikkukaupungeissa ja maaseudulla tällaiset ikäerosuhteet olivat ihan suhteellisen tavallisia ja hyväksyttyjä, kun taas isommissa kaupungeissa sellaisia ei katsottu läheskään niin hyvällä. Molemmissa ympäristöissä olisi kyllä ollut kamala shokki ja skandaali, jos vanhempi osapuoli olisi ollut kolmekymppinen nainen ja nuorempi vaikka 15-vuotias teinipoika.

Juuri yläkouluikäisiä tyttöjä kävivät aikuiset poikaystävät hakemassa autoilla koulusta eikä kukaan erityisemmin ihmetellyt. Kyseessä Jari Tervonkin kirjoista tuttu arktinen pikkukaupunki.

Vierailija
45/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluaikana luokkakaverini (13 v) seurusteli ranskalaisen miehen (27 v) kanssa. En tajua, miten asia oli tytön perheelle ok. Perhe tiesi seurustelusta, kutsui miehen kyläänkin.

90-luvun alussa yläasteen seiskaluokalla luokkakaverini seurusteli kolmekymppisen miehen kanssa. He olivat vakavissaan ja suunnittelivat kihloihin menoa ja yhteen muuttamista. Tytön vanhemmilla ei tuntunut olevan mitään tätä vastaan, ja kaikki ajattelivat vaan että onpa tuo 13-vuotias tyttö kypsä ikäisekseen.

Eikös eduskunnassakin istu tällainen kansanedustaja.

Vierailija
46/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoin tämän jo toiseen ketjuun, mutta sopii tännekin.

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Höh! Luin kokonaan ja odotin mullistavaa käännettä kuinka Katrille karma kostaisi ja menettäisi kaiken. Odotin että olisi pettänyt Juhaa ja lapsi olisikin ex-Petterin tai jonkun muun! Tai että Juhalla olisikin ollut monta matamia kierroksessa ja olisi jäänyt niistä kiinni. Mutta tarina loppuikin. Harmi :(

Vierailija
47/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestä tätä tilannetta, kaikki osapuolet ovat minulle tuttuja ja pidän k*sipäisenä kertomuksen Katria (kaikkien nimet muutettu):

Katri ja Petteri ovat olleet naimisissa yli 10 vuotta, heillä on kaksi lasta. Liitto on tasainen, ei mitään suurempia ongelmia. Katri aloitti intohimoa kaivatessaan sivusuhteen nuoruudentuttunsa Juhan (lapseton) kanssa Petterin selän takana. Katri ilmoitti kesän lopulla eronneensa Petterin kanssa, Juhasta hän ei maininnut julkisesti tässä yhteydessä mitään. Katri ei ollut juuri tapahtuneesta erosta moksiskaan ja vaan hymyili, kun tapasin Katrin 2 päivää eroilmoituksen jälkeen. Mukana olleet perheen lapset olivat todella surullisia ja Petteri surun murtama. Katri antoi somessa kaikkien ymmärtää, että he ovat eronneet Petterin kanssa yhteisymmärryksessä, eikä tähän liity kolmatta osapuolta.

Kaksi kuukautta myöhemmin Juha ilmoitti seurustelevansa Katrin kanssa ja kertoi heidän viettäneen yhdessä koko kesän. Eli silloin, kun Katri oli naimisissa ja Katrin mukaan hän eli tuolloin vielä Petterin kanssa. Katri oli tutustuttanut lapsensa Juhaan jo kesällä. Juha leuhki kasvotusten, kuinka on saanut Katrin kammettua avioliitosta itselleen (Juhalla on narsistisia piirteitä). Katri ja Juha kuvailevat, kuinka hieno heidän suhteensa on, mutta eivät maininneet sen alkaneen sivusuhteena ja rikkoneen Katrin perheen. Pari kuukautta myöhemmin Juha muutti Katrin ja hänen lastensa kanssa saman katon alle muutaman kuukauden "virallisen" seurustelun jälkeen ja pari otti yhteisen asuntolainan. Katri ja Juha ovat näyttäneet, kuinka heidän uuden makuuhuoneensa ovessa on vakituisesti kyltti "ei saa tulla herättämään ennen klo 10" eli haluavat lapsilta panorauhaa.

Juha hehkuttaa somessa, kuinka hänellä on nyt kaksi lasta eli puhuu Katrin lapsista kuin ominaan. Puolen vuoden seurustelun jälkeen pariskunta halusi hankkia lapsen ja raskaus alkoi nelikymppisellä pariskunnalla nopeasti. Nyt hehkuttavat lähestyvää synnytystä ja perheen kasvamista viisihenkiseksi. Someen oli jaettu videot äidistä ultraäänessä vatsa paljaana. Pariskunta kuvailee, kuinka tämä raskaus on sujunut niin paljon paremmin kuin Katrin kaksi edellistä raskautta. Tuntuu kurjalta seurata tuota kuittailua somessa, kun joka asiassa korostetaan, kuinka uusi suhde on niin paljon parempi kuin edellinen. Lähestyvän synnytyksen lisäksi Petterin ja sometuttujen naamaan on hierottu näyttävää kosintaa ja lähestyviä häitä. Kosinta ja häät ovat tietysti niin paljon paremmat kuin Katrin edellisessä liitossa...

Sympatiseeraan Petteriä todella paljon ja pidän k*sipäisenä Katrin ja Juhan toimintaa. Tekee pahaa katsoa tuota Katrin ja Juhan hehkutusta, kun suhde on rikkonut yhden perheen ja hirveällä kiireellä ollaan perustamassa uutta. Inhottaa nähdä somessa onnittelevia kommentteja, kun tietää millainen sotku tuon onnellisen parisuhteen taustalla on.

Tämä ei ole mitenkään harvinaista.

Vierailija
48/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nää alapeukuttajat pitää ihan normina, että tunteiden vietävinä hajotetaan perheet ja heittäydytään uuteen suhteeseen.

Vierailija
49/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni tuli juttelemaan somessa:

+Tapasit töissäsi tänään miehen x, muistatko?

-Joo, en ole aiemmin tavannut ko. miestä.

+Hänen mukanaan oli nainen, nainen on vaimoni ja hänellä on suhde tuon miehen kanssa. Mies on tahoillaan naimisissa. Mä en oikein tiennyt mitä tekisin, niin mä menin sitten sänkyyn tuon miehen vaimon kanssa."🤦‍♀️

Mitäpä tuohon oikein sanoisi? Good for you?

Vierailija
50/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta muutti naapureiksi. Erosivat vuoden jälkeen . Mies jäi asuntoon ja parin kuukauden jälkeen tilalla oli noin viisitoista vuotta nuorempi nainen ja vuosi tästä lapsikin näytti olevan.

Vierailija
51/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eronnutta, Heikki ja Maija löysi toisensa noin 4-kymppisinä, molemmilla lapsia ensimmäisestä liitosta.

Heikillä lapset Hanna, Heidi ja Harri. Maijalla Mikko ja Minna.

Hanna alkoi seurustella Mikon kanssa, Harri Minnan kanssa. Molemmilla pareilla on nykyään lapsiakin. Tosin Harri ja Minna on eronneet ja Minna seurustelee nykyään Heikin veljen pojan Sulon kanssa ja heille on lapsi tulossa.

Miettikää sitä sukujoulua kun kokoontuvat.

Vierailija
52/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh! Luin kokonaan ja odotin mullistavaa käännettä kuinka Katrille karma kostaisi ja menettäisi kaiken. Odotin että olisi pettänyt Juhaa ja lapsi olisikin ex-Petterin tai jonkun muun! Tai että Juhalla olisikin ollut monta matamia kierroksessa ja olisi jäänyt niistä kiinni. Mutta tarina loppuikin. Harmi :(

Eiköhän karma vielä kosta ja Juhan todellinen luonne selviä Katrille...

Vierailija
53/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näiden kaikkien rinnalla tää mun juttu on aika normi. Siis mulla oli yks aika sexu mies ja väliin vähän ihmettelin et se oli niin ku ei olis muistanu jotai juttui ja sil oli välill jotenki erillainen tyyli taik haju. No sit tuli kesä ja mä yhtäkkii tajuun et se oli sen broidi ollu. Nää miehet oli jakaneet mua väliin ja mä olin sit ihan sekasin et kumman kans mä sit niin kuin seukkasin kun ne oli ihan saman näkösii. Mä sit aloin sen jota sanon vanhemmaksi, kun se oli jonkui minuuttei vanhempi, oleen ja meillä meni ihan mukavaa oli ja sit breikit. No meni aikaa ja alkaa toinen kesä niin mä sit aloin sen nuoremman kans kun tavattiin leiril ja mä olin jotenki yksinäinen ja siit oli turvallinen olo. Mä jonkun aikaa oltiin, mut se meni sit poikki kait ja mä tos aloin funtsaan et oikeesti mä en yhtään tiedä kumman kaa mä olin milloinki. Mut ne silmät oli aivan yhtä tuliset kummallaki ja aivan ihanii hetkii meil oli. Ne oli niin huomaavaisii ja tosi miehiä kahdestaan ku olt.

Vierailija
54/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljil

Vierailija
55/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko se, kun paritetaan kotona asuvia aikamiespoikia/tyttöjä tai ne laittavat vanhempansa kalastelemaan puolestaan? :D Nimimerkillä asuin pari vuotta töiden takia pikkupaikkakunnalla ja sain eläkeikäisiltä asiakkailta todella paljon tällaisia kommentteja:

"Kuule, sinä sopisit niin hyvin yhteen meidän Jarmon kanssa. Jarmo sanoo, että vaimon pitäisi olla juuri tuollainen kuin sinä, reipas ja ahkera. Jarmo on kunnon poika. 40 v, asuu kotona. Jarmo on työtön, ei juo paljon, rassaa välillä autoaan ja pelaa playstationillaan. Teillä on Jarmon kanssa niin paljon yhteistä ja teistä tulisi hyvä pari!"

Mitäs yhteistä meillä Jarmon kanssa on, postinumero? :D

Onkohan mulle paritettu samaa miestä?😅 Tää kyseinen tapaus oli iäkkään työkaverini poika. Poika tuijotti mua suu auki, kun kävin vanhempiensa luona kylässä. Ei saanut sanaa suustaan, mutta äitinsä muisti aina kuvailla, kuinka kovasti poika minusta piti.

Vierailija
56/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

No näiden kaikkien rinnalla tää mun juttu on aika normi. Siis mulla oli yks aika sexu mies ja väliin vähän ihmettelin et se oli niin ku ei olis muistanu jotai juttui ja sil oli välill jotenki erillainen tyyli taik haju. No sit tuli kesä ja mä yhtäkkii tajuun et se oli sen broidi ollu. Nää miehet oli jakaneet mua väliin ja mä olin sit ihan sekasin et kumman kans mä sit niin kuin seukkasin kun ne oli ihan saman näkösii. Mä sit aloin sen jota sanon vanhemmaksi, kun se oli jonkui minuuttei vanhempi, oleen ja meillä meni ihan mukavaa oli ja sit breikit. No meni aikaa ja alkaa toinen kesä niin mä sit aloin sen nuoremman kans kun tavattiin leiril ja mä olin jotenki yksinäinen ja siit oli turvallinen olo. Mä jonkun aikaa oltiin, mut se meni sit poikki kait ja mä tos aloin funtsaan et oikeesti mä en yhtään tiedä kumman kaa mä olin milloinki. Mut ne silmät oli aivan yhtä tuliset kummallaki ja aivan ihanii hetkii meil oli. Ne oli niin huomaavaisii ja tosi miehiä kahdestaan ku olt.

Älä fantasoi P. senkin kuiva käpy

Vierailija
57/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pari oli ulkoisesti ihan eri maailmoista. Nainen oli hymyilevä pyhäkoulutyttömäinen pappi ja mies näytti s**tananpalvojalta ja kulki naama nurinpäin joka paikkaan. Eivät olleet muutenkaan mikään match made in heaven, kun erosivat. Jotkut ei vaan sovi ollenkaan toisilleen.

Vierailija
58/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva a ja Herra b ovat naimisissa. Heidän kanssaan asuu samassa omakoti talossa a:n naispuolinen kaveri (kodinhoitajana) sekä a:n ex-mies. Ja kaikki tietää että a hässii b:n selän takana tätä exäänsä, sekä erästä toista miestä, joka ei asu heillä. Herra b on autuaan tietämätön, tai liian kiltti.

Vierailija
59/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva a ja Herra b ovat naimisissa. Heidän kanssaan asuu samassa omakoti talossa a:n naispuolinen kaveri (kodinhoitajana) sekä a:n ex-mies. Ja kaikki tietää että a hässii b:n selän takana tätä exäänsä, sekä erästä toista miestä, joka ei asu heillä. Herra b on autuaan tietämätön, tai liian kiltti.

Oikeesti miksi nämä kaikki asuu saman katon alla.

Vierailija
60/323 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti miksi nämä kaikki asuu saman katon alla.

Ei mitään tietoa 🤣 epäilys on että rouva a haluaa omistaa nämä kaikki ja hyötyä heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän