Oletko nähnyt ympärileikattua penistä ?
Nimittäin itse en ole nähnyt livenä ,onko miten yleistä ,missä olet nähnyt ?
Kommentit (44)
En todellakaan, enkä tule koskaan näkemäänkään. En nimittäin nussi silvottujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 21:54"]
En todellakaan, enkä tule koskaan näkemäänkään. En nimittäin nussi silvottujen kanssa.
[/quote]
Kysytkö treffeillä, onko muna ehjä?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 21:54"]
[/quote]
Kysytkö treffeillä, onko muna ehjä?
[/quote]
Kysyn. Ja jos on, niin sitten nussimaan.
Tahtoisinpa olla 23/25:n treffeillä todistamassa miesten ilmeitä :D
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:19"]
Tahtoisinpa olla 23/25:n treffeillä todistamassa miesten ilmeitä :D
[/quote]
No kyllä sen pystyy silleen vaivihkaa ujuttamaan sen aiheen. Ja kukapa nyt ei seksistä puhuisi muutenkin treffellä.
Olen nähnyt. Ympärileikattua on kivempi imeä, kun on puhtaampi, mutta kyllä hupullinen tuntuu paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:46"]
Olen nähnyt. Ympärileikattua on kivempi imeä, kun on puhtaampi, mutta kyllä hupullinen tuntuu paremmalta.
[/quote]
Miten se on puhtaampi? Mun miehen muna ei oo ikinä maistunut pahalta mutta hän osaakin käyttää suihkua.
Joo, ex oli muslimi ja hänellä oli.
Olen nähnyt. Joka päivä, kun käyn virtsaamassa.
Olen nähnyt. Itselläni on. Aikuisella iällä leikattu liian ahtauden takia. Hyvin toimii ja pysyy hyvin puhtaana eikä kukaan kumppani ole tähän mennessä asiasta valittanut.
T. m30
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:50"]
[/quote]
Miten se on puhtaampi? Mun miehen muna ei oo ikinä maistunut pahalta mutta hän osaakin käyttää suihkua.
[/quote]
Siten, että suuhun voi ottaa ihan spontaanisti virittelemättä kuumaa tunnelmaa pyytämällä pesemään se mulkku ensin ja aukaista vain vetskarin, eikä löydy päivän muhineita töhniä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:50"]
[/quote]
[/quote]
Siten, että suuhun voi ottaa ihan spontaanisti virittelemättä kuumaa tunnelmaa pyytämällä pesemään se mulkku ensin ja aukaista vain vetskarin, eikä löydy päivän muhineita töhniä.
[/quote]
Kyllä mä pystyn spontaanisti ottaan mun mieheltä suihin eikä löydy töhnää vaikka hänellä esinahka onkin. Mies peseytyy usein :)
Olen nähnyt. Työni puolesta olen nähnyt myös lapsilla.
en ole nähnyt. en livenä enkä kuvissa. En itseasiassa edes tiedä mikä osa leikataan pois... googletella en uskalla kun sieltä tulee usein tietyille hakusanoilla kaikkea inhottavaa :D mutta siis sen leikatunko sitten heti nähdessä tunnistaa leikatuksi?
t. Tynnyrissä kasvatettu
Mulla on luonnostaankin esinahka aina takana,lepotilassakin.
Olen. Entisellä supisuomalaisella avopuolisollani oli esinahka leikattu ahtauden takia. Toinen oli ulkomaalainen poikaystävä ulkomailla.
Jep, jo kauan sitten, ex-miehelläni. Ahtauden takia jo lapsena leikattu. Miksi pitäisi sen takia sanoa YÖK? En ymmärrä. Mielestäni siitä ei ollut mitään haittaa, jos ei hyötyäkään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:47"]
en ole nähnyt. en livenä enkä kuvissa. En itseasiassa edes tiedä mikä osa leikataan pois... googletella en uskalla kun sieltä tulee usein tietyille hakusanoilla kaikkea inhottavaa :D mutta siis sen leikatunko sitten heti nähdessä tunnistaa leikatuksi?
t. Tynnyrissä kasvatettu
[/quote]
kait nyt kuvissa kuitenkin näkyy
Exällä oli, oli se paljon siistimpi kuin esinahallinen.