Oletko nähnyt ympärileikattua penistä ?
Nimittäin itse en ole nähnyt livenä ,onko miten yleistä ,missä olet nähnyt ?
Kommentit (44)
Olen, kolmella eri tyypillä. Kahdella ensimmäisellä en edes tajunnut olevan leikattu, ajattelin se vain olevan sellainen. Tai en edes ajatellut mitään. Kolmannen tunnistin jo leikatuksi.
Minusta leikattu on ruma "ei-seisokissa", täysin luonnottoman näköinen, kun terska paistaa. Seisokissa ei ole sen erikoisemman näköinen, esinahallisillakin näkyy seisokissa terska.
Yhden olen nähnyt ja sen terska näytti jotenkin tosi kuivalta ja kovalta. En juuri välittänyt...
Olen nähnyt. Ekalla poikaystävälläni leikattiin ahtauden takia. Muistan vieläkin, kuinka kipeä se oli sen leikkauksen jälkeen, oli kävely sinä päivänä ihan älyttömän hankalaa kun hinkkasi housuihin. Yhden amerikkalaisen miehen kanssa olen myös seurustellut, se oli myös leikattu.
Tykkään enemmän leikkaamattomasta, mutta eipä tuo ympärileikkaus ole ikinä tuntunut mitenkään kynnyskysymykseltä. Levossa se näyttää omaan silmään vähän hassulta, ottaa aikaa tottua että terska näkyy. Erektiossa ei ole merkittävästi eroa useimpiin leikkaamattomiin.
Tunto oli ainakin amerikkalaisella heikentynyt. Se on nyt pari vuotta venyttänyt esinahkaansa ennalleen, ei ole omia poikiaan ympärileikkauttanut.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 14:32"]
Nimittäin itse en ole nähnyt livenä ,onko miten yleistä ,missä olet nähnyt ?
[/quote] Parilla rakastajala, aviomiehellä, parhaalla ystävällä - heillä nyt ainakin.