Lääkäri kehottaa kaikkia ottamaan influenssarokotteen, sillä koronan lisäksi tähän ei kaivata toista epidemiaa
https://www.is.fi/terveys/art-2000006631222.html
"Influenssaa ei Vännin mukaan vielä ole ollut liikkeellä, mutta kausi on kohta ovella. Se alkaa tyypillisimmin joulukuun tienoilla.
– On tärkeää, että epidemia estetään, jotta meillä ei tule kahta epidemiaa samaan aikaan. Ota rokote."
Niin!
Kommentit (58)
taidan jättää ottamatta, jo 37:n kerran
Ihmeellista kansaa, suomalaiset. Flunssapiikkia kammotaan ja vaitetaan kaikenlaista potaskaa siita.
Mutta
kun on kaukomaille tulossa matka niin ollaan jonossa ottamassa vaikka mita eksoottista piikkia hymysuin.
En ymmarra.
Vierailija kirjoitti:
On otettu rokotus jo koko suku. Saatiin viela ilmaiseksi ja paalle 10% alennus ruokaostoksista x2.
USAssa on kova kampanja rokotuksen puolesta ja ainakin minua on auttanut jo 10 vuotta, yhtaan flunssaa en ole sairastanut. Sen lisaksi otan keuhkokuumerokotuksen.
Flunssa ja influenssa ovat aivan eri sairauksia. Flunssaan ei edes ole olemassa rokotetta.
vierailija kirjoitti:
Flunssa ja influenssa ovat aivan eri sairauksia. Flunssaan ei edes ole olemassa rokotetta.
Todellakin. Kerran influenssan sairastaneena voin sanoa, että siitä ei selviä nenää niistämällä. Aivan hirveä tauti, todella kova ja kestää loputtoman kauan. Rehellisesti sanottuna luulin kuolevani.
Kuinkas Virossa kuollaan influenssaan? Löytyiskö tilastoa? Siellä ei käytetä influrokotetta.
Rokotevastustajat kehottavat kaikkia sairastumaan influenssaan.
Influenssakaudella Suomessa tilastoidaan 500 - 2 000 ylimääräistä kuolemaa.
Viime talvena influenssaan kuoli Suomessa vain 500 ihmistä.
Vähän ohis mut mua raivostuttaa kun ihmiset käyttää influenssaa ja flunssaa sekaisin. Ovat ihan eri tauti, sama kun sanoisi flunssaa koronaksi. Tämä olisi itseasiassa oikeampi koska jotkut korona virukset aiheuttavat flunssia, influenssa on rhinovirus.
No, jos ihmisellä on kerran kunnon influenssa niin oppii kyllä sen ja flunssan eron.
Influenssaa en muista yli kolmea kertaa sairastaneeni vaikka aina on unohtunut ottaa rokotus
Eikö jossain juuri sanottu, että influessarokote lisää riskiä saada koronatartunta!
"Vain noin neljänneksellä influenssaoireisista taudinaiheuttaja on juuri influenssavirus."
https://www.mehilainen.fi/laboratorio/influenssa-angiina-vai-tavallinen…
https://yle.fi/uutiset/3-11295424
"Ihmiset alkoivat torjua koronaa – kävikin niin, että influenssa hävisi lähes olemattomiin Suomessa"
Ei mut hei ottakaa silti rokote...
"Kolmannes hoitajista ei ottanut influenssapiikkiä – Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän rokotekattavuus jäi alle työnantajan toiveen
Lääkäreiden rokotekattavuus oli hieman korkeampi, mutta osa heistäkin jätti käyttämättä mahdollisuuden maksuttomaan rokotteeseen."
https://yle.fi/uutiset/3-11309815
Jännästi näissä keskusteluissa aina syytetään niitä hoitajia kuinka jättävät rokotteen ottamatta ja kuinka lääkärit on niin viisaita että AINA ottavat rokotteen. 86 prosenttia ei ole kaikki.
Höpön löpön propagandaa.Yhtään rokotetta ei tähän taloom enää oteta.Bill Gates kaltaisineen EI päätä mun lasten ja mun rokottamisesta.Painukoot hevon pers....
Alan opiskelijoiden, hoitajien ja lääkärien EI OLE pakko ottaa rokotusta, mutta rokottamaton henkilö ei ole kelvollinen työskentelemään riskiryhmien parissa. Eli jos muuta työtä ei löydy, henkilön voi irtisanoa.
"Tartuntataudit, joita vastaan riskiryhmiin kuuluvia hoitava ja heidän läheisyydessään työskentelevä henkilökunta tulee rokottaa ovat:
Tuhka- ja vesirokko
- MPR-rokote suojaa tuhkarokolta, sikotaudilta ja vihurirokolta, vesirokkorokote suojaa vesirokolta. Rokotuksia ei tarvitse ottaa, jos työntekijällä on jo sairastetun taudin antama suoja kyseisiä tauteja vastaan.
Hinkuyskä
- DTAP-rokote suojaa kurkkumädältä, jäykkäkouristukselta ja hinkuyskältä. Imeväisikäisten kanssa työskentelevillä oltava rokotus voimassa. Rokotuksen antama suoja hinkuyskää vastaan heikkenee noin 5 vuodessa.
Kausi-influenssarokote
- Rokote on otettava vuosittain."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu rokotus jo koko suku. Saatiin viela ilmaiseksi ja paalle 10% alennus ruokaostoksista x2.
USAssa on kova kampanja rokotuksen puolesta ja ainakin minua on auttanut jo 10 vuotta, yhtaan flunssaa en ole sairastanut. Sen lisaksi otan keuhkokuumerokotuksen.
Anteeksi nyt kommahdykseni. USAssa ei ole flunssaa ja influenssaa vaan influenssa (flu) johon on rokotus tai sitten upper respiratory infection johon ei ole.
Keltainen media ei pelottele influenssasta, siksi en ota influenssarokotetta. Mutta koska keltainen media saa klikkituloja pelottelemalla koronalla, olen hysteerikko ja vaadin rajoituksia ja maskeja!
t. keltaisen median viemä lammas
Olen viimeiset 10 v ottanut itselleni ja lapselleni ja otamme nytkin. Todellakin. Yksi sairastettu influenssa riitti. Mies ei ottanut toissavuonna ja sai influenssan, minä ja lspsi emme saaneet, kun oli rokotettu. Se oli sen verran kova tauti, että mieskin kääntyi rokotuksen ystäväksi samantien...
Vain hullut sairastavat vapaaehtoisesti tauteja, joita vastaan voi ottaa rokotuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön propagandaa.Yhtään rokotetta ei tähän taloom enää oteta.Bill Gates kaltaisineen EI päätä mun lasten ja mun rokottamisesta.Painukoot hevon pers....
Mita tekemista Bill Gatesilla on suomalaisten rokottamisen kanssa?
1997 olen viimeksi sairastanut. Ei sitä kauhean usein ihminen sairasta.