Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kehottaa kaikkia ottamaan influenssarokotteen, sillä koronan lisäksi tähän ei kaivata toista epidemiaa

Vierailija
15.09.2020 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000006631222.html

"Influenssaa ei Vännin mukaan vielä ole ollut liikkeellä, mutta kausi on kohta ovella. Se alkaa tyypillisimmin joulukuun tienoilla.

– On tärkeää, että epidemia estetään, jotta meillä ei tule kahta epidemiaa samaan aikaan. Ota rokote."

Niin!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön propagandaa.Yhtään rokotetta ei tähän taloom enää oteta.Bill Gates kaltaisineen EI päätä mun lasten ja mun rokottamisesta.Painukoot hevon pers....

Mita tekemista Bill Gatesilla on suomalaisten rokottamisen kanssa?

https://fullfact.org/online/coronavirus-vaccine-patents-bill-melinda-ga…

Bill Gatesilla on epäaktiivinen patentti Sarsin ehkäisemiseen. Ja Euroopassa on patentti lintujen koronavirukseen, joten ihan luontevaa, että tästä kun vedetään mutkat suoriksi saadaan se, että Bill Gates on pahis, joka on suunnitellut koronaviruksen tms.

Tosiasioilla ja yksityiskohdilla ei ole niin väliä kunhan pääsee öyhöttämään salaliittoteorioita eikä ole lammas.

Vierailija
42/58 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön propagandaa.Yhtään rokotetta ei tähän taloom enää oteta.Bill Gates kaltaisineen EI päätä mun lasten ja mun rokottamisesta.Painukoot hevon pers....

Mita tekemista Bill Gatesilla on suomalaisten rokottamisen kanssa?

https://fullfact.org/online/coronavirus-vaccine-patents-bill-melinda-ga…

Bill Gatesilla on epäaktiivinen patentti Sarsin ehkäisemiseen. Ja Euroopassa on patentti lintujen koronavirukseen, joten ihan luontevaa, että tästä kun vedetään mutkat suoriksi saadaan se, että Bill Gates on pahis, joka on suunnitellut koronaviruksen tms.

Tosiasioilla ja yksityiskohdilla ei ole niin väliä kunhan pääsee öyhöttämään salaliittoteorioita eikä ole lammas.

Kiitos selvityksesta! Eiko kukaan ole keksinyt vetaa tahan Sorosta mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut influenssan kerran (todistettavasti) ja kyllä, se oli huomattavan inhottava tauti. Korkea kuume, jäätävät lihaskivut ja välillä toivoin kuolevani.

Mutta en silti aio ottaa rokotetta. Liian heikko teho. Ja luultavasti olen koko talven etätöissä, joten altistumisen vaara on aika pieni.

Vierailija
44/58 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut influenssan kerran (todistettavasti) ja kyllä, se oli huomattavan inhottava tauti. Korkea kuume, jäätävät lihaskivut ja välillä toivoin kuolevani.

Mutta en silti aio ottaa rokotetta. Liian heikko teho. Ja luultavasti olen koko talven etätöissä, joten altistumisen vaara on aika pieni.

sun ei tarvi kun osua kaupassa lähekkäin jonku influenssaa kantavan kanssa ja päivän parin päästä: BANGS!!! influenssa kuume iskee ja oot ihan jäätävän kipeä! :( onneksi influenssa itää aika nopeasti ja vie sairastuneet kotiin vuoteen omaksi pariksi viikoksi niin eivät levitä tautia pidempään.

Vierailija
45/58 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sun ei tarvi kun osua kaupassa lähekkäin jonku influenssaa kantavan kanssa ja päivän parin päästä: BANGS!!! influenssa kuume iskee ja oot ihan jäätävän kipeä! :( onneksi influenssa itää aika nopeasti ja vie sairastuneet kotiin vuoteen omaksi pariksi viikoksi niin eivät levitä tautia pidempään.

No nyt on kovat visiot! BÄNG VAAN.

Vierailija
46/58 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hassua että rokotus ei kiinnosta, mutta sitten roikutaan sairaalassa pari viikkoa kun kwuhkot tulehtuvat.

Vierailija
47/58 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu. :) Turvassa ollaan.

Vierailija
48/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luon kaupassa paheksuvia katseita niitä kohtaan jotka kulkevat ilman influenssarokotusta.

Vierailija
49/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bangs = otsatukka. 

Vierailija
50/58 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu. monissa.vakuutusehdoissa vaaditaan influenssarokote.

Vierailija
51/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia yli 5 miljoonaa, rokotteita oli vain 2 miljoonaa. Loppuivst armotta kesken.

Vierailija
52/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet on loppu. :(

Vierailija
53/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampanja tuntuu uppoavan joillekin yhtä hyvin kuin veitsi voihin. Huomenna taas uusi kehoitus, että saadaan myyntiin vipinää.

Vierailija
54/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampanja tuntuu uppoavan joillekin yhtä hyvin kuin veitsi voihin. Huomenna taas uusi kehoitus, että saadaan myyntiin vipinää.

Joku laittoi tämän ketjun, koska rokote on loppu monissa kylissä. Ettei popula ala itkemään ja syyttämään sataatuhatta asiantuntijaa ja rokotteesta vastaavaa. Lampaita on helppo ohjailla.

Maski oli keväällä jopa vaaraksi ja nyt kyylätään kaikkia, kohta pamahtaa pakko, kun maskeja on tarpeeksi varastossa. Kiina on onnen maa!

Nythän verissäpäin taistellaan koronarokotteesta, kuka saa ja kuka jää ilman.

Sehän on vähän testattu, kukahan pääsee Suomessa ekana jonoon.

Vierailija
55/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luon kaupassa paheksuvia katseita niitä kohtaan jotka kulkevat ilman influenssarokotusta.

Kerroppa minullekkin mahtavasta keksinnöstäsi, joka kertoo, kuka on ottanut influenssarokotteen ja kuka ei.

Vierailija
56/58 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hysteeriseksi mennyt tämä flunssasta vouhottaminen.

Influenssa kiertää joka vuosi ja ei ole vaarallinen muille kuin vanhuksille. En ole rokotetta ennenkään tarvinnut, enkä tule tarvitsemaankaan ennen kuin olen eläkeiässä.

Vierailija
57/58 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriperhe on influenssassa jo neljättä viikkoa. Mies on sairaalassa. Yksi lapsista on toipunut (enää korvatulehdus) ja haluaisi leikkiä meidän lapsen kanssa sisällä. Onneksi lapsi kertoi niin ehdin kieltämään. :O

En todellakaan halua noin rajua tautia meille!!!!

Vierailija
58/58 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotusaika varattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi