Mikä teillä on tällä hetkellä sähkön hinta kWh?
Minulla 6.89c ensi vuoden joulukuuhun saakka elleivät keksi sanoa sopimusta irti.
Kommentit (18)
Aika tarkkaan 7 snt / kwh (tyyliin 6,94, mutta tarkkoja desimaaleja en muista).
Vielä vuosi sopparia.
Kotimaan Energia liittyi Fortumiin.
Luvattiin, että mitään ei muutu. Saa nähdä. Kaikki on mahdollista.
4,5 ha 5,5 ct/Kw eli yö ja päiväsähkö
Pörssisähkö nyt 1,9c/kWh ja 7 vrk keskihinta 15,0c/kWh
20.6 snt/kwh. Määräaikainen sopimus tehty elokuussa. Asun kaukolämpörivitalossa.
5.7c/kwh kesäkuun 2023 loppuun saakka.
4,9c/kWh ja on melkein tuplat edelliseen sopimukseen nähden. Nykyään muuten sähkö maksaa tuottajalle alle 2c/kWh.
Juuri napsautin mökin lämpenemään etänä pörssisähköllä koko päivän tänään alle 4senttiä + 4,9senttiä marginaali. Koivut odottaa jo takan vieressä sytyttäjää. Lattialämmitystä ajelen hinnan mukaan öisin apilla ohjelmoituna
5,17/kWh, helmikuulle 2023 pääsen tällä hinnalla.
4,94 snt/kWh helmikuulle asti. Ahdistaa, kun jään tammikuussa hoitovapaalle, että millä peruselämisen maksaa, vaikka muuttais halvempaan kämppään. Kynttilöitä ei voi mielinmäärin polttaa kun talossa vauva ja utelias taapero. Sentään on kaasugrilli.
Joulukuun loppuun asti reilu 6c, sitten pomppaa 29c/kWh 😔
33 senttiä. Toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka hintaa nostettu muutaman kerran tänä vuonna. Kerrostaloasunto kaukolämmöllä kyseessä, onneksi.
Olen sitä ihmistyyppiä, joka ei jaksa kilpailuttaa sähköjä, vakuutuksia, pankkeja sun muita jatkuvasti tai olla perumassa lehtitilauksia saadaakseen taas tarjouksia. En halua säätää tällaisten asioiden kanssa vaan arvostan jatkuvuutta. Olen siis niitä yritysten halveksumia ja hyväksikäyttämiä uskollisia kanta-asiakkaita :D
Sähköjen osalta tilanne toki ketuttaa tällä hetkellä. Mutta tulevina vuosina hintojen ennustettavuus saattaa olla sen verti huono, että stressaisin ja laskisin sitten koko ajan onko tekemäni määräaikainen sopimus nyt sittenkin huono.
Määräaikaisensopimuksen irtisanominen hankalaa jopa sähkön myyjälle ellei mene konkurssiin.