Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojana työskennelleet: ällöttävintä, mitä olette työssänne kohdanneet?

Vierailija
07.11.2013 |

?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 12

Juu toki saatiin Extrapalkka tuosta "paskapervon" sotkusta ja en olisi kyllä muuten sitä siivonnutkaan...olisi saanut pomo vaikka itse kuurata ;)

Vierailija
22/63 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneen vessassa niin iso pökäle ettei vessa vetänyt. Itkien ja oksennusta pidätellen henkarilla tökkisin sitä pienemmäksi että saisin  vessan vedettyä ja siivottua loppuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneen vessassa niin iso pökäle ettei vessa vetänyt. Itkien ja oksennusta pidätellen henkarilla tökkisin sitä pienemmäksi että saisin  vessan vedettyä ja siivottua loppuun. 

Vierailija
24/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siivoomassa nuorella miehellä.

Ei muuten mitään,  mutta  se ääliö oli

tukkinut pytyn sanomalehdillä!

Vierailija
25/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa sovituskopissa. Siis CM:ssä, jossa kokolattiamatto sovituskopissa. 

Huoh.

Vierailija
26/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli kyllä nähtyä kaikenlaista. Siivosin mm. putkia jossain vaiheessa. Ihanaa.

Hyi hitto. Ei koskaan enää!

Vierailija
27/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan keittiössä oli hiirenloukkuja. Ja oli vieläpä maineeltaan ja hinnoiltaan aika tasokas ravintola.

Vierailija
28/63 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:25"]

Junan alle jääneen ihmisen jämät junavaunun pohjarakenteissa. Siihen ei totu koskaan. Mutta jonkun on ne sieltä putsattava.

[/quote] kauheeta!

[/quote]

Niinpä. Vaikka eikös poliisi kerää talteen kaiken lihasilppua myöten? Uskoakseni puhdistettavaksi jää vain veri- yms. nestetahrat, niitä kun ei saa mitenkään otettua talteen viranomaisten toimesta.

Tuskinpa siis siivoojan tarvitsee alkaa lihaa, aivoja ja luita sieltä junan alta puhdistelemaan. Itse olen leikkaussaleja puhdistellut ja onhan siellä verta ja muuta eritteitä ollut, mutta eipä ole minua haitanneet. Ihan normaalina asiana olen pitänyt.

[/quote]

Kuule kun ei ne poliisit todellakaan saa niitä kaikkia kimpaleita sieltä junan rakenteista tapahtumapaikalla kerättyä. Vaitiolovelvollisuus kyllä nyt tulee vastaan, joten en voi tässä alkaa sen tarkemmin asiaa avaamaan. Sen vaan sanon, että kyllä sieltä palojakin tipahtelee. Haju on aivan kamala.

[/quote]

Minä olen kuvitellut että junan pestään itsemurhan tekijän verestä painepesurilla.

Vierailija
29/63 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis karseeta! Onko ihmiset tosiaan noin oksettavia?! Joka joutuu työkseen tollasia siivota ansaitsis kyllä semmoset bonukset kuin joku Nokian johtaja!!!

Vierailija
30/63 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siivousfirmat eivät todellakaan kalmasiivouksia tee (eli kuolleiden jäänteitä).  Ne yritykset jotka tekevät kyllä keskustelevat siivoojiensa kanssa onko siihen valmis. Ja halutessaan saa kyllä sanoa että kiitos ei. Kalmasiivouksesta maksetaan reilusti enemmän kuin tavan toimistojen putsaamisesta.

Myös hotelleissa joissa olen työskennellyt on koulutettu myös tilanteisiin joissa huoneesta voi tulla vastaan vaikka se itsarin tehnyt nainen kylpyammeessa, mutta nuo tapaukset ovat TODELLA harvinaisia.

Minulla ei ole kokoemusta junien siivoamisesta, mutta tuskin se ulkopuolen pesu millekkään siivousfirmalle kuuluu...

Vierailija
31/63 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 00:22"]

Minulla ei ole kokoemusta junien siivoamisesta, mutta tuskin se ulkopuolen pesu millekkään siivousfirmalle kuuluu...

[/quote]

Ai miksei kuuluis, kaikkihan nykyään on ulkoistettu. Ihan hyvin voisi kuvitella, että saman firman työntekijät siivois sieltä ulkopuolelta ku sisäpuoleltakin.

Vierailija
32/63 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siivousfirmat eivät todellakaan kalmasiivouksia tee (eli kuolleiden jäänteitä).  Ne yritykset jotka tekevät kyllä keskustelevat siivoojiensa kanssa onko siihen valmis. Ja halutessaan saa kyllä sanoa että kiitos ei. 

[/quote]

Isäni joutui työpaikallaan tilanteeseen, jossa löysi henkilön joka oli ruhjoutunut ja kuollut. Verta oli joka paikassa. Ruumis vietiin pois ja tällaisiin tilanteisiin erikoistunut siivooja tuli paikalle. Eipä tuo nuori tyttö kuitenkaan ollut pystynyt työtään hoitamaan, vaan isäni siivosi paikan. Isälleni siivoaminen ei mitenkään kuulunut, mutta shokissa ollessaan hänellä oli vain ajatus että veri on saatava pois. Isä joutui käymään tilanteen jälkeen työterveyspsykologilla.

Vierailija
33/63 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siivousfirmat eivät todellakaan kalmasiivouksia tee (eli kuolleiden jäänteitä).  Ne yritykset jotka tekevät kyllä keskustelevat siivoojiensa kanssa onko siihen valmis. Ja halutessaan saa kyllä sanoa että kiitos ei. Kalmasiivouksesta maksetaan reilusti enemmän kuin tavan toimistojen putsaamisesta.

Myös hotelleissa joissa olen työskennellyt on koulutettu myös tilanteisiin joissa huoneesta voi tulla vastaan vaikka se itsarin tehnyt nainen kylpyammeessa, mutta nuo tapaukset ovat TODELLA harvinaisia.

[/quote]

Ei noi niin harvinaisia ole. Tiedän erään hotellin, jossa oli vuoden aikana kolmekin kertaa vastaavanlaista tapahtunut, että joku oli hirttäytynyt tms... Meitä ei ainakaan perehdytetty tähän hotellisiivouksessa. Teillä on ehkä vähän ammattitaitoisempi esimies sitten.

Vierailija
34/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan alle jääneen ihmisen jämät junavaunun pohjarakenteissa. Siihen ei totu koskaan. Mutta jonkun on ne sieltä putsattava.

Vierailija
35/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin vessassa juomalasi pöntössä ja pönttö piripintaan täynnä kusta/paskaa/oksennusta. Sitä lasia ei saa pois muuten kuin upottamalla käsi siihen moskaan.

Vierailija
36/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:25"]

[/quote] kauheeta!

Vierailija
37/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 21:27"]

Baarin vessassa juomalasi pöntössä ja pönttö piripintaan täynnä kusta/paskaa/oksennusta. Sitä lasia ei saa pois muuten kuin upottamalla käsi siihen moskaan.

[/quote]

Kylläpä saa. Ota ämpäri ja kauha, äyskäröi moskaa sen verran pois, että saat lasin otettua pois. Sitten kun pytty taas vetää, kaada moska takaisin pyttyyn ja jatka siivoamista normaalisti.

Vierailija
38/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä on myös veriset siteet, jotka on jätetty roskiin avonaisena. Kerran oli moinen liimattu vessan ovenkahvaan. Hyi...

Vierailija
39/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana sitä todella oppii, kuinka sairaita ihmiset keskimäärin ovat.

Vierailija
40/63 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vessan lattia oli jonkin keltaisen peitossa, kun menin sinne. Siivottuani lattian minulla oli täysin keltainen pyyhe ja lattia vaihtanut väriään violetiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi