Miksi käytte kesällä saunassa?.
Öö siis ei siellä kesällä ole tarkoitettu käydä.
Saunassa käydään vain talvisin?
Kommentit (17)
Äääää. Käyn joka ilta kun oikea sauna, talvella harvemmin kun käytössä vaan sähkökiukaalla varustettu hikimaja koppero.
Koska se on mökin ainoa peseytymispaikka?
Pesuvettäkään ei saa oikein lämpimäksi ellei lämmitä kiuasta, ehkä jos kaasuliedellä tai nuotiolla kuumentaisi veden. Mulla ei ainakaan shampoo putsaa hiusta kylmässä vedessä, joten pakko lämmittää vesi hiustenpesupäivinä siihen noin +30 asteeseen.
Joten joo, kyllä käyn saunassa kesälläkin. Ja kun tuvassa ei ole lämmitystä, niin kylminä päivinä siellä saunassa on ihan kiva lämmitelläkin.
Minä saunoisin talvisinkin jos vain olisi mahdollisuus käydä puulämmitteisessä rantasaunassa. No joo, pihasaunakin kävisi.
Yleisiin saunoihin en mene.
Vasemmistovänkyröillä on näemmä oikein turbovaihde päällä riidanhaastamisessa ja eripuran kylvämisessä tänään.
Aihe kuin aihe, kaikki käy.
Siksi koska tykkään saunomisesta. Tänään mökilläni olin saunassa jo ja huomenna lämmitän saunaa myös.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, käyn saunassa noin 350 kertaa vuodessa.
Mäkin kävisin joka päivä, mutta hoitojen jälkeen pitää olla pari päivää saunomatta. Lisäksi sitten lomamatkat, jolloin ei pääse saunaan.
Jos minulla olisi sauna, voisin käydä siellä useita kertoja päivässä vuodenajasta riippumatta. Saunomisesta en välitä yhtään!
Järvivesi on aika viileää, välissä on kiva pulahtaa. Erityisesti pitkän lenkin jälkeen.
Miksi aloitustani on alanuolitettu noin paljon?
Mikä ihme teitä vaivaa?
Tulin muuten just saunasta
Vierailija kirjoitti:
Minä saunoisin talvisinkin jos vain olisi mahdollisuus käydä puulämmitteisessä rantasaunassa. No joo, pihasaunakin kävisi.
Yleisiin saunoihin en mene.
Miksi et?
Jotta saisit kysyä