Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti vetoaa espoolaisiin: Lakatkaa koskettelemasta 10-vuotiaan tyttäreni hiuksia

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mielensäpahoittajia nykyään, ei saa edes lapsen hiuksiin koskea, ilman että joku alkaa keuhkoomaan.

Vierailija
2/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työt loppu ja pitää saada hieman lisää mainosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme mielensäpahoittajia nykyään, ei saa edes lapsen hiuksiin koskea, ilman että joku alkaa keuhkoomaan.

Mä tuun koskettelemaan sun naamaa käsilläni, joilla oon ehkä kaivanut pyllyä, ehkä en. Ja oot sitten ihme mielesipahoittaja, jos et siitä tykkää.

Vierailija
4/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti tulisi perille pienemmällä huomionhakemisella ja jopa ilman lapsen kuvaa. Mutta kun espoomamman lapsi on malli, pitää juttu olla molemmissa Sanoman lehdissä. Asia toki tärkeä, käsittelytapa täysin väärä eikä yhtään vilpittömän oloinen.

Vierailija
5/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun koskettelemaan sun naamaa käsilläni, joilla oon ehkä kaivanut pyllyä, ehkä en. Ja oot sitten ihme mielesipahoittaja, jos et siitä tykkää.

Kaivatko usein pyllyäsi?

Vierailija
6/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tota.... Taitaa olla äitin ajatus vain saada ihmisen katse tähän tyttäreensä. Ja julkisuutta siten itselleen tyttärensä avulla. Miksi muuten olisi laittanut (ihan studiossa otetun) kuvan ja koko nimen kera lööppeihin jos asia oli vain se, ettei hiuksiin kosketa? Olisi laittanut nimettömänä iltasanomille että tehkään tällainen aihe, mutta ei. Täytyy saada olla itse esillä. Ja en usko hetkeäkään, että Suomessa kukaan tuntematon tulisi hiplailemaan Kenenkään hiuksia 😂 Ehkä joskus kerran joku mummeli tullut.

Uutisen myötä nyt vielä enemmän ihmiset kiinnittää huomionsa tuohon tyttöön. (Ai niin, mutta sehän se tarkoitus olikin 🤭🤭)

En usko pätkääkään että tämä äiti on huolissaan.

Vierailija
7/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo minullekin tuli heti mieleen. Tyttärelläni on myös pitkät hiukset ja ei kukaan vieras aikuinen ole tullut enää isoa tyttöä silittelemään.

Vierailija
8/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huomioiko lastani. Ja sitten kymmenen kuvaa lapsesta iltapäivälehdessä. Hieman ristiriitainen viesti.

Vierailija
9/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatko usein pyllyäsi?

Kaipailetko usein, että tuntemattomat tulevat lääppimään sua lupaa kysymättä?

Vierailija
10/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää huomioiko lastani. Ja sitten kymmenen kuvaa lapsesta iltapäivälehdessä. Hieman ristiriitainen viesti.

Jaa näköjään iltasanomien jutussa ei ole yhtä monta kuvaa kuin siinä toisessa jonka luin aikaisemmin.

Vierailija
11/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti tulisi perille pienemmällä huomionhakemisella ja jopa ilman lapsen kuvaa. Mutta kun espoomamman lapsi on malli, pitää juttu olla molemmissa Sanoman lehdissä. Asia toki tärkeä, käsittelytapa täysin väärä eikä yhtään vilpittömän oloinen.

Oli toi eilen Iltalehdessäkin... 

Vierailija
12/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää kyllä tuo lapsi.

Vierailija
13/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti avautui Facebookissa, ei mennyt suoraan iltapäivälehtiin.

Vierailija
14/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit nyt taas? Miten kenellekään ihmiselle edes tulee mieleen kosketella tuntemattoman hiuksia. Joko Espoossa asuu outoa porukkaa tai sitten äiti liioittelee ongelmaa saadaksaan 15 minuuttia julkisuutta itselleen ja tyttärelleen, jolla on "niin upeat hiukset, että kaikki haluaa kosketella". Epäilen vahvasti jälkimmäistä.

Vierailija
15/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tehty tarkoituksella kärpäsestä härkänen. Uskottavaa vielä on, että koulukaerit voi koskettaa, mutten usko vähääkään noihin juttuihin, että aikuiset ihan tuon tuosta hänen hiuksiaann hiplaisivat. Niin ei vain Suomessa tapahdu. 

Taas huomionhakuisuutta äidillä ja mainosta tyttärelle .

Vierailija
16/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan takia ei saisi edes tulla kosketusetäisyydelle, pahvi.

Takavuosina oltiin miehen työn vuoksi jonkin aikaa Etelä-Euroopassa. Puistossa ja jopa kadulla jotkut tulivat koskettelemaan taaperon vaaleita kiharoita. En tykännyt eikä tykännyt lapsi.

Vierailija
17/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka oli kymmenen kuvaa? Eikä hän sanonut että älkää huomioiko, vaan ÄLKÄÄ KOSKEKO ILMAN LUPAA.  

Vierailija
18/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo minullekin tuli heti mieleen. Tyttärelläni on myös pitkät hiukset ja ei kukaan vieras aikuinen ole tullut enää isoa tyttöä silittelemään.

Ko tyttö tottunut poseeraamaan ja vetämään huomion puoleensa. 

Kukahan suojelisi lasta tuolta koukuttavalta huomiolta?

Vierailija
19/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että kukaan olis koskaan ilman lupaa koskenu lapsena mun tukkaan. Ja mulla oli sentään oikeesti paksu ja pitkä tukka.

Tuntuu oudolta, että nyt yleisen ihmistenvälttelyn aikaan koskettelu olisi räsähdysmäisesti lisääntynyt 🤷🏼‍♀️

Vierailija
20/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällö tyyli pyrkiä julkisuuteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän