Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti vetoaa espoolaisiin: Lakatkaa koskettelemasta 10-vuotiaan tyttäreni hiuksia

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota tota.... Taitaa olla äitin ajatus vain saada ihmisen katse tähän tyttäreensä. Ja julkisuutta siten itselleen tyttärensä avulla. Miksi muuten olisi laittanut (ihan studiossa otetun) kuvan ja koko nimen kera lööppeihin jos asia oli vain se, ettei hiuksiin kosketa? Olisi laittanut nimettömänä iltasanomille että tehkään tällainen aihe, mutta ei. Täytyy saada olla itse esillä. Ja en usko hetkeäkään, että Suomessa kukaan tuntematon tulisi hiplailemaan Kenenkään hiuksia 😂 Ehkä joskus kerran joku mummeli tullut.

Uutisen myötä nyt vielä enemmän ihmiset kiinnittää huomionsa tuohon tyttöön. (Ai niin, mutta sehän se tarkoitus olikin 🤭🤭)

En usko pätkääkään että tämä äiti on huolissaan.

Muuhun en ota kantaa, mutta sen sanon, että kylläpä vaan ventovieraat hiplailee. Olen ihan itse todistanut monta kertaa (!) kuinka aikuisen siskoni persuksiin ulottuvaa tukkaa täysin vieraat ihmiset koskettelee esim. ratikka, metrossa jne. Käpälöijät on olleet sekä lapsia että aikuisia ja molempaa sukupuolta. En aikoinaan uskonut, kun sisko tästä alkoi valittelemaan, mutta pöyristyneenä olen itsekin tällaisia todistanut. Olen kerran myös nähnyt kuinka aikuinen, siistin näköinen mies veti siskon lettiä metrossa, tsiisus. Systeri on siis viisikymppinen ihan aikuinen tavallisen näköinen nainen muuten kuin hiustensa osalta.

Vierailija
62/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kaunis lapsi.

Ja näyttää harrastavan jääkiekkoa.

No se selittää tuon rahantarpeen.. Länsiväylän jutun perusteella ainakin äiti taitaa olla työelämän ulkopuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen koskeminen luvatta on alistusele. Valitettavasti rajattomia ihmisiä on.

Esim seksuaalinen ahdistelu ei aina tarkoita välitöntä kiihotusta, vaan on vallankäyttöä, tarvetta alistaa toinen, kun on itse niin mitätön.

Kenelläkään ei ole oikeutta koskea ilman lupaa.

Nyt tietysti joku maailmannapa hirnahtaa: ei koske minua, saan tehdä mitä minua huvittaa! Minäminäminä!!!

Vierailija
64/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää mainosta... Keksitty vain tällainen peitenyyhkytarina tähän.

Vierailija
65/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noh entäs ne lähi idän puskaraiskaajat! Siinä on sitä todellista koskettamista. Mutta eipä saa lehtien palstoilla vedota että lopettaisivat. Hysshyss koska rasismi.

Vierailija
66/66 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä on...  en koske enää... hiuksiin

Pera Pervo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi