Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?

Vierailija
14.09.2020 |

Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?

Kommentit (457)

Vierailija
61/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.

Olen itse posliini, mutta puhuimme karvoituksesta muuten vaan.

Ovatko nuo asiat totta? Osaako joku vastata?

Toki välillä jää karvoja suuhun, mutta eivät karva haise, mikäli nainen osaa pitää huolta hygieniastaan.

Vierailija
62/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen? 

Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.

Minä kun olen syntynyt sillä aikakaudella, jolloin yleensä alastonkuvissakin oli aikuisia naisia karvoineen, niin olen luonnostaan oppinut, että karvoitus on merkki sukukypsyydestä ja karvattomuus merkki lapsesta. Joitakin poslareita on ollut matkan varrella ja vain harvoilla se on ollut oikeasti posliini, koska joillakin on ollut todella pistelevä sänki tai sitten tulehtuneita finnejä koko toosa täynnä. Lisäksi onhan siinä naurussa pitelemistä, jos pimpsa on muuten aivan karvaton, mutta kuitenkin ulommaisten häppäreiden reunoilla on karvoja samaan malliin, kuin jotku miehet jättävät oikein kapeat viikset aivan huule reunaan. Olen jopa muutamalle sanonut, että saat vasta sitten munaa, kun olet kasvattanut karvat takaisin. Jokainen on totellut ja eräskin ulkomailla paljon reissannut totesi, että vasta nyt hänkin tajusi, että enemmistöllä naisista ainakin uimahalleissa katsottuna onkin karvat.

Tosi hieno juttu. Eipä tule meille sitten kilpailua samoista naisista, saat pitää ne karvaiset yksilöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.

Toki välillä jää karvoja suuhun, mutta eivät karva haise, mikäli nainen osaa pitää huolta hygieniastaan.

Riittääkö siihen hajunpoistoon se, että käy suihkussa kerran päivässä?

Vai pitääkö alapää pestä aina pissan jälkeen?

Harkitsen nimittäin antamista karvoituksen kasvaa, koska ihoni on alkanut herkistyä sheivaamiselle.

- sama

Vierailija
64/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että kaupungin lätkäjoukkue, jalkapallojoukkue ja pesisjoukkue pitää käydä läpi vai miksi kyselet kelpaako miehille? Monenko kanssa ajattelit touhuavasi?

Vierailija
65/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen nimittäin antamista karvoituksen kasvaa, koska ihoni on alkanut herkistyä sheivaamiselle.

- sama

Tiedätkö mikä ero on lapin kullalla ja pillulla?

Pillu maistuu kuselta vain hetken.

Mieti itse miltä kusessa liotetut karvat maistuu

Vierailija
66/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoissa on tärkeitä feromoneja, siksi seksin harrastaminen vähenee, kun tuijotetaan vaan paljaaksi ajeltuja vehkeitä, eikä tehdä mitään. Me ei miehen kanssa ajella ja seksiä on paljon. Viimeksi eilen ratsastin ihanat orkut. Olemme viisikymppisiä.

Vierailija
67/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöheikkö on kiihottava. Märkä pöheikkö on vastustamaton.

Vierailija
68/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilta saa vaatia nykyään enää mitään. Ei karvojen ajeluakaan.

Sheivaatko myös itseltäsi kaikki karvat ripsistä alaspäin?

Vierailija
69/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoineen! Tosin se ei ole minun päätettävissä, millainen pimpero naisella on. Se kelpaa sellaisena, kuin se tarjotaan.

Pitäkää naiset karvoituksenne sellaisina, mistä itse tykkäätte. Miehille se kelpaa!

Vierailija
70/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.

Vierailija
71/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Tottakai sheivataan.

Vierailija
72/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika kamala, mutta miehet ovat niin pillun perään, että se kelpaa vaikka siellä olisi hiekkaa ja muurahaisia

Vierailija
73/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sama

Tiedätkö mikä ero on lapin kullalla ja pillulla?

Pillu maistuu kuselta vain hetken.

Mieti itse miltä kusessa liotetut karvat maistuu

Älä niitä päähäsi tunge, niin säilyvät ilman kusiliotusta!

Vierailija
74/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoineen! Tosin se ei ole minun päätettävissä, millainen pimpero naisella on. Se kelpaa sellaisena, kuin se tarjotaan.

Pitäkää naiset karvoituksenne sellaisina, mistä itse tykkäätte. Miehille se kelpaa!

Ehkä niille joilla ei ole varaa valita.

Vierailija
75/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen? 

Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.

Minä kun olen syntynyt sillä aikakaudella, jolloin yleensä alastonkuvissakin oli aikuisia naisia karvoineen, niin olen luonnostaan oppinut, että karvoitus on merkki sukukypsyydestä ja karvattomuus merkki lapsesta. Joitakin poslareita on ollut matkan varrella ja vain harvoilla se on ollut oikeasti posliini, koska joillakin on ollut todella pistelevä sänki tai sitten tulehtuneita finnejä koko toosa täynnä. Lisäksi onhan siinä naurussa pitelemistä, jos pimpsa on muuten aivan karvaton, mutta kuitenkin ulommaisten häppäreiden reunoilla on karvoja samaan malliin, kuin jotku miehet jättävät oikein kapeat viikset aivan huule reunaan. Olen jopa muutamalle sanonut, että saat vasta sitten munaa, kun olet kasvattanut karvat takaisin. Jokainen on totellut ja eräskin ulkomailla paljon reissannut totesi, että vasta nyt hänkin tajusi, että enemmistöllä naisista ainakin uimahalleissa katsottuna onkin karvat.

Tosi hieno juttu. Eipä tule meille sitten kilpailua samoista naisista, saat pitää ne karvaiset yksilöt.

Hahaa, juurikin näin. Eipä tuu ton jäbän kanssa ainakaan tappelua samasta naisesta :)

Vierailija
76/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mitä vähemmän ajettu sen parempi.

Vierailija
77/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilta saa vaatia nykyään enää mitään. Ei karvojen ajeluakaan.

Sheivaatko myös itseltäsi kaikki karvat ripsistä alaspäin?

Miehiin kohdistuvat vaatimukset ovat muualla, ja niitä kyllä riittääkin. Paitsi miehiin kohdistuu myös karvavaatimus: Miehen karvatonta rintakehää tai genitaaleja saa vapaasti kauhistella.

Vierailija
78/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi kuvitella että se oma alapää pitää ajella kaljuksi miehiä varten.

Mulla meni maku miesystävään koska hän aina toivoi posliinia. En itse halua posliinia, kokeillut olen. Tuntuu inhottavalta ja vähän pervon näköistä. Kuin lapsi. Siistin kyllä mutta ei kaikkea pois. No, se mies ei enää tule näkemään minua kuin vaatteet päällä.

Vierailija
79/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa. Ei ole tullut vastaan sellaista jolle ei kelpaa.

N50

Vierailija
80/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan" Taidat olla jonkin sortin homp peli, heteromies ei puhu noin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan