Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?
Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?
Kommentit (457)
Jos petipuuhissa käy ilmi että naisella on ajelematon epäsiisti karvoitus alhaalla, niin koitan hammasta purren suorittaa loppuun mutta 99% varmuudella uutta kertaa ei kyseisen naisen kanssa tule.
Olen niin tottunut posliiniin tai landing strip -tyyliin että semmonen puska on suoraan sanottuna oksettava.
Mä en edes kysy mielipidettä tälläisestä asiasta miehiltä??!!! Mun vartalo, mun päätös. En kuuntele miesten mielipiteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Itse en parisuhteeseen menisi karvaisen naisen kanssa. Tai sitten naisen ei tarvisi odottaa saavansa suuseksiä.
Onneksi on seksinuket niille jotka eivät kestä luonnollisia asioita toisissa ihmisissä. Oletko harkinnut suhdetta sellaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Itse en parisuhteeseen menisi karvaisen naisen kanssa. Tai sitten naisen ei tarvisi odottaa saavansa suuseksiä.
Itse en nuolis muutenkaan. Ei kiihota.ajatus et oma pää siellä missä ollut muiden miesten munat.
Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?
Eihän naisilta saa vaatia nykyään enää mitään. Ei karvojen ajeluakaan.
Toisille kelpaa ja toisille ei. Makuasioita.
Olen ollut posliini tosi, tosi kauan. Oikeastaan aina. En tykännyt karvoista silloin lapsena, enkä tykännyt aikuisena.
Tapasin nykyisen avomieheni kolme vuotta sitten. Kehui alapäätäni muttei puhuttu muuta.
Kaksi kuukautta sitten ihan päähänpistosta aloin kasvattaa alapään karvoitustani. Kyllästyin ajelemiseen ehkä, kunhan nyt selittääkseni jotenkin.
Mies on maansa myynyt. Ei nuole. Hierookin vastahakoisesti.
Tottuu jos tottuu, mulle ihan sama. Minun alapääni.
Joku sanoi että naurettava ajatus ettei oma alapää kelpaa. Niin minustakin!
Eli joo, ei kelpaa, mutta mulle ihan sama.
Ollaan koitettu vaimon kanssa sitä posliiniakin, mutta pidän kyllä karvaisesta enemmän. Muualla en niin karvoista välitä. Mutta en nyt rupea patistamaan vaimoa ajelemaan sääriä, tai kainaloita.
M42
Luopa kadulla yleissilmäys noihin suomalaisiin töpselinokka miehiin. Ehkä muutamalla prosentilla on oikeasti varaa valita naisensa, kuinka haluavat. Sori tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en nuolis muutenkaan. Ei kiihota.ajatus et oma pää siellä missä ollut muiden miesten munat.
Tämä on niin kaappihomo toteamus oikeasti. Myönnä itsellesi että et missään tilanteissa pysty olemaan ajattelematta muiden miesten munia, vaikka sulla olisi nainen edessä lettu levällään. Ymmärrän jos nuoleminen ei kiinnosta koska haju, maku tms, toiset on niille herkempiä kuin toiset. Mutta tuo selitys on homointa mitä olen ikinä kuullut. Myönnä itsellesi ettet halua naista vaan ajatella miesten munia sen sijaan. Käy kokeilemassa ensi viikonloppuna miltä tuntuisi käydä homobaarissa. Nykyään on ihan ok olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes kaipaa suuseksiä, mutta miehet haluavat sitä aina antaa. Karvoista huolimatta. Joskus toki minäkin ajelen häppärit, mutta useimmiten on vähintään sängellä.
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?
Ei hygienia- vaan ulkonäköjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Naisetko ei odota miehiltä mitään sellaista, mitä he eivät odottaisi itseltään tai muilta naisilta..?
Mikäs siinä, jos nainen aktin jälkeen poistaa häpykarvat mun hampaiden välistä.
Tuo epäterveellinen ja juntti tapa ajella suojelevat karvat pois on jo mennyttä aikaa. Nuoret naiset eivät enää sveivaa ainakaan Helsingissä. Vanhemmilla tädeillä näkee joskus vielä niitä näppyisiä kynittyjä kanoja alapäässä. Hyi!
Käyn uimahalleissa 4 kertaa viikossa, joten tulee tehtyä tästä aiheesta tutkimusta ihan vahingossa. 😀
Mistä moinen tunne että vain kasikymppisillä on karvat? 😂 eikö siinä iässä ala jo karvat lähtemään 😆
Tuo suuseksistä kieltäytyiminen koska karvat on niin epäkypsää ja seliseliselitystä. Itse olen aina saanut innokasta suuseksiä jokaiselta kumppaniltani karvoistani huolimatta. Mitä sellaista he osaavat joka on palstamiehille liian vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin kaappihomo toteamus oikeasti. Myönnä itsellesi että et missään tilanteissa pysty olemaan ajattelematta muiden miesten munia, vaikka sulla olisi nainen edessä lettu levällään. Ymmärrän jos nuoleminen ei kiinnosta koska haju, maku tms, toiset on niille herkempiä kuin toiset. Mutta tuo selitys on homointa mitä olen ikinä kuullut. Myönnä itsellesi ettet halua naista vaan ajatella miesten munia sen sijaan. Käy kokeilemassa ensi viikonloppuna miltä tuntuisi käydä homobaarissa. Nykyään on ihan ok olla homo.
Tuli ihan samat fiilikset että tuo ihminen on homo, mutta kun on kaapissa niin täytyy esittää heteroa.
Musta se on kiihottavaa nähdä pöheikkö. Ja tulla sinne. Ajeltu näyttää lapselta.