Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?
Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?
Kommentit (457)
Kuulostaa myös epävarmalta, kun yrität puolustaa omaa valintaasi: "Minä olen valinnut viisaasti". Ei kukaan ole vaatimassa sua eroamaan hänestä.
Karva kasvaa siinä missä se nkotia on, joten mitään "siistimistä" ei ole leikata mitään pois. Ronkelit runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi kuvitella että se oma alapää pitää ajella kaljuksi miehiä varten.
Mulla meni maku miesystävään koska hän aina toivoi posliinia. En itse halua posliinia, kokeillut olen. Tuntuu inhottavalta ja vähän pervon näköistä. Kuin lapsi. Siistin kyllä mutta ei kaikkea pois. No, se mies ei enää tule näkemään minua kuin vaatteet päällä.
Ettet vaan olis pedofiili, jos ajellusta alapäästä tulee lapsi mieleen. Tuleeko parran ajaneesta miehestäkin lapsi mieleen?
Minulle tulee posliinia haluavista pedofiilivibat. Posliini taas vie omat halut pois, koska näyttää lapsen sukupuolielimiltä. Mutta hei, en halua seksiä posliinifriikkien kanssa, eivätkä he minun, win win, olemme kaikki tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?
Koskee vain naisia. Miesten pissa ei lennä sieltä pusikon uumenista eikä miesten alapää vuoda kaiken maailman vittumätää alvariinsa.
Sä ihan selvästi vihaat pilluja.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista ihmisten tarve tässä keskustelussa hyökätä niitä muita ihmisiä vastaan, jotka eivät tykkää karvaisista naisista. Homotellaan, "tiedetään", että he eivät saa naista, vihjaillaan, että ovat pedofiileja...
Ymmärrän toki, että se koetaan uhkana, kun joku mies ei tykkää karvoista.
Minua taas ihmetyttää miehenä, että minkä tasoisia miehiä ne mahtaakaan olla, jotka ovat törmänneet tai ainakin kuvittelevat karvojen haisevan kuselle tai muuten yökkivät pelkälle ajatukselle häpykarvoista naisilla. Minä olen eräänkin naisen kanssa jo ehtinyt touhuta ja yhtään haisevaa alapäätä ei ole tullut vastaan. Ehkäpä minulla on ollut onni matkassa ja naiset ovat olleet jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Itse en ehkä homoksi lähtisi haukkumana, mutta kieltämättä antaa hieman neitimäisen kuvan jos ryhtyy nyrpistelemään ja pitää karvoitusta niin hyi hyi-asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo suuseksistä kieltäytyiminen koska karvat on niin epäkypsää ja seliseliselitystä. Itse olen aina saanut innokasta suuseksiä jokaiselta kumppaniltani karvoistani huolimatta. Mitä sellaista he osaavat joka on palstamiehille liian vaikeaa?
Epäkypsää? Mikä pakko minun tai kenenkään miehen on tykätä karvoista ja niiden nuolemisesta? Ja miksi siihen muka tarvitsisi antaa jokin selitys?
Silti vinkkinä: Niitä karvoja ei ole tarkoitus nuolla. Se The Kohde on karvattomalla limakalvoalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista ihmisten tarve tässä keskustelussa hyökätä niitä muita ihmisiä vastaan, jotka eivät tykkää karvaisista naisista. Homotellaan, "tiedetään", että he eivät saa naista, vihjaillaan, että ovat pedofiileja...
Minua taas ihmetyttää miehenä, että minkä tasoisia miehiä ne mahtaakaan olla, jotka ovat törmänneet tai ainakin kuvittelevat karvojen haisevan kuselle tai muuten yökkivät pelkälle ajatukselle häpykarvoista naisilla. Minä olen eräänkin naisen kanssa jo ehtinyt touhuta ja yhtään haisevaa alapäätä ei ole tullut vastaan. Ehkäpä minulla on ollut onni matkassa ja naiset ovat olleet jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Itse en ehkä homoksi lähtisi haukkumana, mutta kieltämättä antaa hieman neitimäisen kuvan jos ryhtyy nyrpistelemään ja pitää karvoitusta niin hyi hyi-asiana.
No oletpas sivistynyt sitten, kun et homoksi hauku, vaan pelkästään neitimäiseksi. Edelleen jännä juttu, kuinka miehillä ei saisi olla muita mieltymyksiä kuin karvaiset naiset. Säärikarvatkin varmaan täytyy olla naisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.
Olen itse posliini, mutta puhuimme karvoituksesta muuten vaan.
Ovatko nuo asiat totta? Osaako joku vastata?
Toki välillä jää karvoja suuhun, mutta eivät karva haise, mikäli nainen osaa pitää huolta hygieniastaan.
Riittääkö siihen hajunpoistoon se, että käy suihkussa kerran päivässä?
Vai pitääkö alapää pestä aina pissan jälkeen?
Harkitsen nimittäin antamista karvoituksen kasvaa, koska ihoni on alkanut herkistyä sheivaamiselle.
- sama
En ymmärrä kysymystä. Mikä ero siinä sinun mielestäsi on, onko se pissa karvoissa vai ajellulla "broilerinnahalla"? Puhtaaksi tulee vain peseytymällä, oli ajeltu tai ei.
Mies ei ilmeisesti ole Tosi Mies, jos kaikki naiset ei kelpaa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Minä kun olen syntynyt sillä aikakaudella, jolloin yleensä alastonkuvissakin oli aikuisia naisia karvoineen, niin olen luonnostaan oppinut, että karvoitus on merkki sukukypsyydestä ja karvattomuus merkki lapsesta. Joitakin poslareita on ollut matkan varrella ja vain harvoilla se on ollut oikeasti posliini, koska joillakin on ollut todella pistelevä sänki tai sitten tulehtuneita finnejä koko toosa täynnä. Lisäksi onhan siinä naurussa pitelemistä, jos pimpsa on muuten aivan karvaton, mutta kuitenkin ulommaisten häppäreiden reunoilla on karvoja samaan malliin, kuin jotku miehet jättävät oikein kapeat viikset aivan huule reunaan. Olen jopa muutamalle sanonut, että saat vasta sitten munaa, kun olet kasvattanut karvat takaisin. Jokainen on totellut ja eräskin ulkomailla paljon reissannut totesi, että vasta nyt hänkin tajusi, että enemmistöllä naisista ainakin uimahalleissa katsottuna onkin karvat.
Tosi hieno juttu. Eipä tule meille sitten kilpailua samoista naisista, saat pitää ne karvaiset yksilöt.
Minä olen valinnut viisaasti. Minulla on kaunis vaimo, jolla on todella kaunis aivan pikimustalla siistillä karvoituksella varustettu alapää. Mitäs sitten ajattelit tehdä, kun yhä useampi nainen kasvattaakin karvoituksen? Siirrytkö kenties lasten pariin?
Outo kysymys. Olisin tietenkin yksin, jos en löytäisi naista, josta en pidä tarpeeksi. Nyt seurustelen naisen kanssa, joka ajelee. Jännä kuinka sulle on ongelma se, että en tykkää karvaisesta alapäästä naisella.
Minä käsitin, että sinä koit minut uhkana, kunnes tajusit, etten harrasta poslareita ja huokaisit helpotuksesta, ettemme kilpailekaan samoista naisista. Toivon, ettet koe omia mieltymyksiäni ongelmallisina, koska kaikillahan meillä on oma makunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan tyypillinen tapa tällä palstalla.
Juurikin näin. Ne kaikkein säälittävimmät "vasta-argumentit" on tässä ketjussa hyvin näkyvillä. Jos sanot että et pidä karvaisista naisista, olet automaattisesti joko homo, pfiili tai "et vaan saa p illua".
Hämmästyttävää miten noloja tapauksia jotkut naiset ovat. Argumentointi on ysiluokkalaisen pojan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä ero on lapin kullalla ja pillulla?
Pillu maistuu kuselta vain hetken.
Mieti itse miltä kusessa liotetut karvat maistuu
Alapään voi pestä ennen seksiä.
Entä sun kultamuna? Ei sekään tuoksahda/maistu hyvälle jos sitä ei ole pesty moneen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ne kaikkein säälittävimmät "vasta-argumentit" on tässä ketjussa hyvin näkyvillä. Jos sanot että et pidä karvaisista naisista, olet automaattisesti joko homo, pfiili tai "et vaan saa p illua".
Hämmästyttävää miten noloja tapauksia jotkut naiset ovat. Argumentointi on ysiluokkalaisen pojan tasolla.
Ehkä niin, mutta millä tasolla ne miehet sitten ovat, jotka puhuvat "kusenpolttamien karvojen imemisestä"? Eivät ainakaan sukukypsällä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Minä kun olen syntynyt sillä aikakaudella, jolloin yleensä alastonkuvissakin oli aikuisia naisia karvoineen, niin olen luonnostaan oppinut, että karvoitus on merkki sukukypsyydestä ja karvattomuus merkki lapsesta. Joitakin poslareita on ollut matkan varrella ja vain harvoilla se on ollut oikeasti posliini, koska joillakin on ollut todella pistelevä sänki tai sitten tulehtuneita finnejä koko toosa täynnä. Lisäksi onhan siinä naurussa pitelemistä, jos pimpsa on muuten aivan karvaton, mutta kuitenkin ulommaisten häppäreiden reunoilla on karvoja samaan malliin, kuin jotku miehet jättävät oikein kapeat viikset aivan huule reunaan. Olen jopa muutamalle sanonut, että saat vasta sitten munaa, kun olet kasvattanut karvat takaisin. Jokainen on totellut ja eräskin ulkomailla paljon reissannut totesi, että vasta nyt hänkin tajusi, että enemmistöllä naisista ainakin uimahalleissa katsottuna onkin karvat.
Tosi hieno juttu. Eipä tule meille sitten kilpailua samoista naisista, saat pitää ne karvaiset yksilöt.
Minä olen valinnut viisaasti. Minulla on kaunis vaimo, jolla on todella kaunis aivan pikimustalla siistillä karvoituksella varustettu alapää. Mitäs sitten ajattelit tehdä, kun yhä useampi nainen kasvattaakin karvoituksen? Siirrytkö kenties lasten pariin?
Outo kysymys. Olisin tietenkin yksin, jos en löytäisi naista, josta en pidä tarpeeksi. Nyt seurustelen naisen kanssa, joka ajelee. Jännä kuinka sulle on ongelma se, että en tykkää karvaisesta alapäästä naisella.
Ja hän piti vaihtoehtona sitä, että "Siirrytkö kenties lasten pariin?", kun terveen psyykkeen omaavalla ei tuo vaihtoehto edes kävisi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niin, mutta millä tasolla ne miehet sitten ovat, jotka puhuvat "kusenpolttamien karvojen imemisestä"? Eivät ainakaan sukukypsällä tasolla.
Eli miehen huono argumentti oikeuttaa huonon tai huonomman argumentin ja vajoamisen samalle tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä että nämä pari karvattomuudesta kohkaavaa jonnea tuntuvat olevan itse niin ehdottomia ja hyökkääviä asian suhteen että väkisinkin tulee mieleen että joko ovat kokemattomia tai sitten lähinnä trollailevat.
Ja tämä antaa sinun mielestä luvan hyökätä henkilökohtaisiesti tuntemattoman ihmisen kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen huono argumentti oikeuttaa huonon tai huonomman argumentin ja vajoamisen samalle tasolle?
Niinhän mä en sanonut. Lähinnä tarkoitin, että ei voi syyttää yksinomaan naisia siitä, että keskustelun taso ei ole järin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin matalalla tasolla :)
En erikseen heistä maininnut mitään, kun ajattelin sen olevan itsestäänselvyys että nämä miehet on aika luokattomia tapauksia.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Karva kasvaa siinä missä se nkotia on, joten mitään "siistimistä" ei ole leikata mitään pois. Ronkelit runkkaa.
Sulla tukka kasvaa ihan luonnontilassa?
Ehkä se johtuu siitä että nämä pari karvattomuudesta kohkaavaa jonnea tuntuvat olevan itse niin ehdottomia ja hyökkääviä asian suhteen että väkisinkin tulee mieleen että joko ovat kokemattomia tai sitten lähinnä trollailevat.