Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?
Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?
Kommentit (457)
Tuo on varmaan maailman tärkein asia.
Siis tuo, että esittää tuollaisen kysymyksen.
Hohhoijaa!
Kelpaa mun miehelle. Vähän siistin sitä. En suostuisi olemaan ilman karvoja. Olen aikuinen nainen.
Kelpaa. Ehdottomasti. Suorastaan sen pitää olla poslari.
Tämä voi olla sinulle järkytys, mutta jokainen maailman 3,5 miljardista miehestä ei tykkää samoista asioista.
Miehillä on nykyään liikaa vaatimuksia. Annan olla.
Jos ei kelpaa, olkonn ilman. Naurettavaa ajatella kelpaako oma alapää.
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Uimahallissa kun käy, niin ajelemattomia alapäitä näkyy tosi harvoin. Ainakin niillä kerroilla mitä minä olen käynyt. Ja en ole kyylä, mutta ne pari kellä on ollut, niin ovat pompsahtaneet silmiin kyllä. Toki voi olla ettei kaikki kehtaa poslarina mennä sinne. Itse en enää jaksa olla poslari, pidän siistinä vain, se saa riittää!
Vierailija kirjoitti:
Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen?
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Vain nainen voi kuvitella että se oma alapää pitää ajella kaljuksi miehiä varten.
Karvat on siellä ihan syystä. En näe mitään tarvetta ajella niitä pois.
Ihanaa, kun on itseluottamus kohdillaan, niin ei tarvitse elää elämäänsä muita miellyttäen. Jos ei pöheikkö kelpaa, niin ei tarvii tännepäin katsella. Olen pitänyt tussuni myös posliinifanien kanssa, eikä suhde ole siihen päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.
Itse en parisuhteeseen menisi karvaisen naisen kanssa. Tai sitten naisen ei tarvisi odottaa saavansa suuseksiä.
Kelpaa ja vain sellainen, pikkupojille ei kun liian aikuismainen
M47