Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako miehille nykyään ajelematon alapää?

Vierailija
14.09.2020 |

Tuntuu että ajelematon alapää on enää joillakin 80v. mummoilla. Onko miehillä nykyään ehdottomana vaatimuksena posliini?

Kommentit (457)

Vierailija
41/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Sheivaan kyllä. M32.

Vierailija
42/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suuseksistä kieltäytyiminen koska karvat on niin epäkypsää ja seliseliselitystä. Itse olen aina saanut innokasta suuseksiä jokaiselta kumppaniltani karvoistani huolimatta. Mitä sellaista he osaavat joka on palstamiehille liian vaikeaa?

Meillä on varaa valita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä mutta minulle naisena ei kelpaa.

Vierailija
44/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te miehet itsekkin sheivaatte alapäänne vai onko tämä taas niitä "hygieniajuttuja" mitkä koskee vain naisia?

Kyllä. Kyllä sheivaan. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä miksi kukaan valittaa ettei jaksa sheivata, on nimittäin aika pieni vaiva.

Vierailija
45/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo suuseksistä kieltäytyiminen koska karvat on niin epäkypsää ja seliseliselitystä. Itse olen aina saanut innokasta suuseksiä jokaiselta kumppaniltani karvoistani huolimatta. Mitä sellaista he osaavat joka on palstamiehille liian vaikeaa?

Kumppaneitasi yhdistää halu nussia naisia. Palstamiehiä yhdistää halu keksiä tekosyitä ettei ikinä tarttis tehdä niin.

Vierailija
46/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kyllä sheivaan. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä miksi kukaan valittaa ettei jaksa sheivata, on nimittäin aika pieni vaiva.

Miehen sheivaus ja naisen sheivaus on eri asia. Miehillä paljon suurpiirteisempää.

Vierailija
47/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkypsää? Mikä pakko minun tai kenenkään miehen on tykätä karvoista ja niiden nuolemisesta? Ja miksi siihen muka tarvitsisi antaa jokin selitys?

Vierailija
48/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä karvat on in. Siis aivan kaikki kasvattaa upeita puskia, kuten Kardashianit, J. Lo, Betty White jne. Trendien perässä pysyminen on lähes kaikille miehille tärkeää, poikkeuksena nämä vähemmistöedustajat, joiden ei tarvitse, koska parisuhteissaan on kaksi "äijää".

Mutta oi, mitä kevät tuokaan tullessaan, kenties rastat?

Vierailija
49/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on varaa valita. 

Aivan varmasti on.

Vierailija
50/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa, mutta ongelma ei ole karvoissa.

Se on se kokonaisuus joka ratkaisee... suohirviö... joo menee, karvainen suohirviö.... hyi hitto

Vierailija
51/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on varaa valita. 

Aivan varmasti on.

Miksi ei olisi?

Harva nainenkaan suostuu nussimaan kaikkea parin päivän sisällä liikkunutta.

Valinta on vielä harvinaisen helppo: kyllä tai ei.

Vierailija
52/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkypsää? Mikä pakko minun tai kenenkään miehen on tykätä karvoista ja niiden nuolemisesta? Ja miksi siihen muka tarvitsisi antaa jokin selitys?

Ei ole pakko, mutta miltä itsestäsi tuntuisi jos kumppanisi alkaisi sanella jotain randomeja ehtoja eri (suht normaaleille, ei puhuta nyt jostain piiskaamisesta tai hulluimmista fetisseistä tässä yhteydessä) suorituksille sängyssä koska hyi oot ällö! Laittaisitko kiertoon? Itse laitan miehen jolle karvat ovat mikään kynnys.

Vierailija
53/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on lesboilla.

Vierailija
54/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko, mutta miltä itsestäsi tuntuisi jos kumppanisi alkaisi sanella jotain randomeja ehtoja eri (suht normaaleille, ei puhuta nyt jostain piiskaamisesta tai hulluimmista fetisseistä tässä yhteydessä) suorituksille sängyssä koska hyi oot ällö! Laittaisitko kiertoon? Itse laitan miehen jolle karvat ovat mikään kynnys.

entä jos hän ei vain pidä suuseksin antamisesta?

Lopulta aika harva nainen siitä tykkää että ne ottaa nieluun paksua 25cm lihaa

Vierailija
55/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko, mutta kuitenkin on pakko, vai? Onko miehen pakko tykätä myös ylipainoisista naisista? Tai vanhemmista naisista?

Vierailija
56/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mulle semmonen rehevä puska on ehdoton no go, eli mun tapauksessa se että sä pistäisit mut kiertoon ainoastaan säästäisi minulta sen vaivan pistää homma itse poikki.

Mutta makuasioitahan nämä ovat.

T. Eri kuin mille vastasit s

Vierailija
57/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puska on 70-lukua. Kiitos ei.

Vierailija
58/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää ny semmone turnoffi mistä koko ajan puhutaan? vai turnonni?

Vierailija
59/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni sanoo, että ”karvat jäävät hampaiden väliin ja karvat haisevat pahalta”.

Olen itse posliini, mutta puhuimme karvoituksesta muuten vaan.

Ovatko nuo asiat totta? Osaako joku vastata?

Vierailija
60/457 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelleköhän miehelle ajematon alapää ollut showstopper petipuuhiin tai parisuhteeseen? 

Ei varmaan kenellekään, mutta jos ekalla kerralla vastaan tulee puska, seuraavaa kertaa ei ehkä tule, tai ainakaan ei niin innokkaasti. Karvat kun eivät varsinaisesti houkuttele näkemään ja koskemaan.

Minä kun olen syntynyt sillä aikakaudella, jolloin yleensä alastonkuvissakin oli aikuisia naisia karvoineen, niin olen luonnostaan oppinut, että karvoitus on merkki sukukypsyydestä ja karvattomuus merkki lapsesta. Joitakin poslareita on ollut matkan varrella ja vain harvoilla se on ollut oikeasti posliini, koska joillakin on ollut todella pistelevä sänki tai sitten tulehtuneita finnejä koko toosa täynnä. Lisäksi onhan siinä naurussa pitelemistä, jos pimpsa on muuten aivan karvaton, mutta kuitenkin ulommaisten häppäreiden reunoilla on karvoja samaan malliin, kuin jotku miehet jättävät oikein kapeat viikset aivan huule reunaan. Olen jopa muutamalle sanonut, että saat vasta sitten munaa, kun olet kasvattanut karvat takaisin. Jokainen on totellut ja eräskin ulkomailla paljon reissannut totesi, että vasta nyt hänkin tajusi, että enemmistöllä naisista ainakin uimahalleissa katsottuna onkin karvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi