Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma todellakin toimii!

Vierailija
14.09.2020 |

Olen huomannut. Itse olen saanut kärsiä kaikki ne samat inhottavuudet, mitä olen muille tehnyt.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen kaveri aina haukkui tytärtäni pullukalsi, naureskeli ja vähätteli häntä ja moralisoi. Itsellään oli laihoja lapsia. Tyttäreni kasvoi ja hoikistui normaalipainoon mutta hänen tytär lihoi ja on paljon lihavampi kuin minun tyttöni koskaan oli.

Nyt ei puhu enää lihavuudesta mitään.

Vierailija
2/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyin vanhemmistani enkä halunnut ottaa omasta elämästäni vastuuta vaan odotin että vanhemmat pelastavat rahallisesti aina.

Sain autistisen lapsen joka ei ikinä itsenäisty normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varastin rahaa nuorena, 20 vuotta sitten, lähisukulaiselta satoja euroja, odotan milloin karma potkii minua päähän tällä. Olen ansainnut kaiken mikä on tulossa.

Vierailija
4/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylvämisen ja niittämisen laki se on.

Vierailija
5/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen putoaa. Olen tämän nähnyt monta kertaa.

Vierailija
6/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein erään pk-seutua tuntemattoman ystäväni pintaliitobaariin, jonne hän ei ollenkaan sopinut, eikä siellä koko iltana viihtynyt. Olin erittäin itsekäs tuossa valinnassani illanviettopaikaksi. Muutama viikko tuosta ja samaisessa paikassa jouduin tietyllä tavalla todella pahasti nöyryytetyksi.

Vierailija
7/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varastin rahaa nuorena, 20 vuotta sitten, lähisukulaiselta satoja euroja, odotan milloin karma potkii minua päähän tällä. Olen ansainnut kaiken mikä on tulossa.

Palauta rahat korkojen kera, jos vain pystyt.

Vierailija
8/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko että paha häviää aina?

Miksi sitten työpaikkakiusaajat jäävät ja kiusatut lähtevät?

Vierailija
9/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihminen on kuollut, mutta näyttää siltä että ”perintö” menee aikanaan ulosottoon.

Vierailija
10/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee! Naantalin NESTE ja sielä on paljon sellaisia assHOLE tyyppejä että nyt olin jo aamusta hymyä kun kuulin uutisen. Siitäs saitte! Osuu hiukan kakka omaan nilkkaan.

Vierailija
11/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..

Ex tartutti mulle klamydian, jonka takia oon nyt lapseton. Löytyi muhun ja mun edeltäviin henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja itse kävin terapiassa pitkään.

Mä olen lapseton ja yksin, masentunut ja ahdistunut. Exällä viides lapsi ja porskuttaa iloisesti eteenpäin.

Mitäköhän pahaa mä sit tein? 🤔

Vierailija
12/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tekee! Naantalin NESTE ja sielä on paljon sellaisia assHOLE tyyppejä että nyt olin jo aamusta hymyä kun kuulin uutisen. Siitäs saitte! Osuu hiukan kakka omaan nilkkaan.

Sinut on siis joskus irtisanottu sieltä itseesi liittyvällä perusteella etkä ole työllistynyt.

Ei tämä mihinkään satujen karmaan liity mitenkään.

Vierailija
13/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki on hömppää. Mutta auttanee monia kestämään kovaa elämää ja rankkoja kohtaloita. Jospa se pahakin joskus saisi ansaitsemansa palkan...

Vierailija
14/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä en ole koskaan tehnyt mitään pahaa kenellekään, mutta minua on kiusattu paljon. Ei karma minun kohdallani ainakaan toimi. Se johtuu siitä että en osaa vaatia mitään, mutta kiusaajat pärjäävät elämässä, koska he ovat röyhkeitä.

Vierailija
15/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla voi korjata pahaa karmaa paljon, jos vielä ehtii.

Vierailija
16/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin toimii.

Vierailija
17/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kostautuu kiusaajille aikanaan. Kiusatun on mahdollisuus muuttaa elämänsä suunta paremmaksi ennestään. Hän saa myös kallisarvoisen opin ihmisen luonteesta.

Vierailija
18/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyödyin vanhemmistani enkä halunnut ottaa omasta elämästäni vastuuta vaan odotin että vanhemmat pelastavat rahallisesti aina.

Sain autistisen lapsen joka ei ikinä itsenäisty normaalisti.

Eipä ole autismi rahankäytöstäsi johtuvaa.

Tuolla perusteella pankinjohtajat ja rahastonhoitajat olisivat kaikki jälkikasvuineen vaikeuksissa.

Eivätkä ne ole.

Vierailija
19/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat jumittuvat, eivätkä etene. Kiusatut toivon mukaan pääsevät parempiin paikkoihin.

Vierailija
20/35 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikainem "kaveri" oli kanssani vain koska tunsin tiettyjä porukoita, ja puhui paskaa selän takana. Kuulin tästä vasta myöhemmin. Jätti myös maksamatta velkojaan kun ystävänä häntä autoin. Nyt on rappiolla oleva hampaaton luuseri joka istunut kahteen kertaan linnassa. Hän oli rikkaasta perheestä, mimä yh-lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi