Karma todellakin toimii!
Olen huomannut. Itse olen saanut kärsiä kaikki ne samat inhottavuudet, mitä olen muille tehnyt.
Kommentit (35)
Vuosikymmeniä olen toivonut että joku pysäyttäisi pahantekijät. Vaan ei, heillä on hienot urat, ovat erittäin työkykyisiä.
Minä en koskaan pystynyt edes aloittamaan mitään, vaan jouduin eläkkeelle. Trauma vei keskittymiskyvyn. Vanhenen yksin yksiössäni. En pysty ajamaan autoa tms. Olin aina vain kiltti ja hyvä. Rankka seksuaalirikos tapahtui kauan sitten.
Ei ole mitään oikeudenmukaisuutta.
Ei toimi. Ja ei ole helvettiäkään jos ei karmaakaan. Joskus vaan mu lkut porskuttaa. Valitettavaa mutta totta.
Jotkut voivat ruoskia narsistisesti itseään että nyt joku karma on kiinnostunut heistä ja näin pääsevät jostain moraalisesta pinteestä jos eivät löydä enkelin opastuksella vapaata aikaa kampaajalle samalla viikolla.
Moni röyhkimys kompastuu omaan ylimielisyytensä. Ex-mies löysi uuden naisen ja ero oli ruma. Hän lyttäsi minut todella pahasti erossa. Koska minulla oli paljon paremmat tulot kuin exällä olin maksanut vakuutukset, autot, koko perheen vaatteet jne. Nyt ex on aivan hirveissä talousongelmissa. Uusi nainen tienaa noin 1/5 minun tuloistani. Ex yritti viedä erossa minulta omaisuutta, mutta hyvän juristin ja myös oman hyvän taloudenhoitoni vuoksi ei saanut euroakaan. Elareita on koskaan viitsinyt edes pyytää, mutta pidin huolta siitä, että ex maksoi lapsille toisella asteella koulutustukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tekee! Naantalin NESTE ja sielä on paljon sellaisia assHOLE tyyppejä että nyt olin jo aamusta hymyä kun kuulin uutisen. Siitäs saitte! Osuu hiukan kakka omaan nilkkaan.
Sinut on siis joskus irtisanottu sieltä itseesi liittyvällä perusteella etkä ole työllistynyt.
Ei tämä mihinkään satujen karmaan liity mitenkään.
Ei todellakaan. En ole koskaan edes ollut nesteellä töissä. Muulla alalla. Sielä olevat tyypit tulee saamaan kenkää. Ovat jo sen ikäisiä, että työllistyminen on vaikeaa. Tämä on heille todella oikein!
Älä vedä omia päätöksiä.
Tää on aika uskomaton yhteensattuma: entinen luokkakaveri oli nähnyt Facebookissa kuvan, jonka olin ottanut lapsestani. Lapsellani oli vauvana jotenkin sellainen hassu ilme, jonka aikana piti toista silmää puoliksi kiinni. Tää luokkakaveri oli katsellut kuvaa ja puhunut kaikille, että olen saanut vammaisen lapsen ja ”varmaan dokaillut odotuksen aikana” (no en todellakaan). Tää nainen sai muutaman vuoden päästä esikoisensa ja lapsi on erityislapsi, jonka toinen silmä on melkein sokea ja epämuodostunut.
Kyllähän näitä esimerkkejä on. Mutta ajattelen että perustuu lähinnä siihen, että pahaa tahtovilla ja tekevillä ihmisillä on itsellään huono olla. Ja sen seurauksena päätyvät lopulta putoamaan sinne kuoppaansa.. Viha, kateus ja katkeruus ovat sellaisia tunteita jotka lopulta myrkyttävät koko ihmisen. Ja olen havainnut pahojen ihmisten olevan juuri tuollaisia.
Olen jo parikymmentä vuotta yrittänyt miettiä mitä pahaa olen tehnyt ja kenelle, kun ei tästä kurjuudesta ja käsrimyksestä tunnu tulevan loppua. Karma, kiitti vaan.
Kävelytyylin surkeudesta päätellen eräskin kiusaajani on jo elämäntaipaleensa lopussa.
ihmisille ja heidän läheisilleen sattuu hyviä ja pahoja asioita. Koko elämän ajan - eri ikäisenä helpommin eri asioita kuin toisen ikäisenä.
Mikään ylivoimainen kosminen voima ei ole kiinnostunut muuttamaan maailmankaikkeuden luonnonlakeja juuri minun tai sinun onnellisuuden tai vastoinkäymisten takia. Niin imartelevaa kuin sellainen huomio olisikin.
Maailmassa on rikkaina ja terveinä vanhaksi eläneitä massamurhaajia ja sosiopaatteja.
He voivat syyttää uhrejaan pahasta karmasta ja nukkua yönsä hyvin.
Voi kun karman laki toimisikin aina, mutta kun ei.
Maailma on täynnä viattomia jotka kärsivät, ja sosiopaatteja jotka eivät koskaan jää kiinni teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä esimerkkejä on. Mutta ajattelen että perustuu lähinnä siihen, että pahaa tahtovilla ja tekevillä ihmisillä on itsellään huono olla. Ja sen seurauksena päätyvät lopulta putoamaan sinne kuoppaansa.. Viha, kateus ja katkeruus ovat sellaisia tunteita jotka lopulta myrkyttävät koko ihmisen. Ja olen havainnut pahojen ihmisten olevan juuri tuollaisia.
Juuri näin. Pelaaminen, valehtelu, juonittelu ja epärehellisyys kostautuvat ennen pitkää, koska homma menee niin sekavaksi vyyhdiksi, että tekijä jää kiinni.
Oikeudenmukaisuus ei aina toimi aineellisesti, mutta henkisesti kyllä. Paljon kärsimystä kokeneista tulee yleensä empaattisempia jotka ovat tyytyväisiä pienestä. Usein ne joilla on aina mennyt kaikki putkeen eivät nauti mistään ja kuvittelevat elämän muodostuvan aineellisesta hyvästä.
Usein nämä eivät myöskään osaa asettua toisen asemaan. Sitten kun he kokevat menetyksiä he eivät niihin osaa myöskään asennoitua, koska resilienssi puuttuu. Tästä syystä koulukiusatut esimerkiksi menestyvät myöhemmin, koska vähäinenkin onni riittää mielihyvään jos henkilö vain pääsee ikävistä kokemuksista riittävästi yli.
Ajattelen karman olevan muutakin kuin yksinkertainen syy- ja seuraussuhde. Karma on psykologinen läksy niille joilla on lukutaitoa. Typerykset nyt eivät tietenkään tajua mitään ja heidän hyvästä tuuristaan ei kannata olla edes kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenmukaisuus ei aina toimi aineellisesti, mutta henkisesti kyllä. Paljon kärsimystä kokeneista tulee yleensä empaattisempia jotka ovat tyytyväisiä pienestä. Usein ne joilla on aina mennyt kaikki putkeen eivät nauti mistään ja kuvittelevat elämän muodostuvan aineellisesta hyvästä.
Usein nämä eivät myöskään osaa asettua toisen asemaan. Sitten kun he kokevat menetyksiä he eivät niihin osaa myöskään asennoitua, koska resilienssi puuttuu. Tästä syystä koulukiusatut esimerkiksi menestyvät myöhemmin, koska vähäinenkin onni riittää mielihyvään jos henkilö vain pääsee ikävistä kokemuksista riittävästi yli.
Ajattelen karman olevan muutakin kuin yksinkertainen syy- ja seuraussuhde. Karma on psykologinen läksy niille joilla on lukutaitoa. Typerykset nyt eivät tietenkään tajua mitään ja heidän hyvästä tuuristaan ei kannata olla edes kateellinen.
Hyvin sanottu.
Karman laki on keino syyllistää ja syyllistyä -samalla ei tarvitse osoittaa empatiaa kärsiville. On helpompaa olla välinpitämätön sosiopaatti kun voi aina kuitata toisen ongelmat huonolla karmalla. Tällaisten ihmisten helppo ja rento elämä on todiste siitä että karmaa ei ole. Toki aina lopussa käy huonosti. Siis ihan siellä viime sekunneilla viimestään.
Usein uudet huru-uskonnot jauhavat tätä kun on omaperäisyys hakusessa.