Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?
Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan
Kommentit (124)
Kun ottaa naisten vessan vessanpöntöstä vettä ja juo sen, saa mahtavat kiksit. Eritteiden makuisesta vedestä tehokkaimmin.
Heel_lover kirjoitti:
Mutsin pikkuhousuihin runkkaus ja spermat niihin kiihottaa eniten.
Isoäidin vielä paremmin.
Herkullista seksijuomaa saa, kun liuottaa käytetyistä pikkareista ihanat aromit viinaan.
Voi tehdä kavereilleen myös hauskat kaikkia naurattavat källit liuottamalla omista kalsareistaan mehut.
Oon nuuhkinu ja runkannu kalua naisystävien pikkareita vasten. Oon myös ostanu tuntemattomilta naisilta pikkareita. Sovittu tapaaminen ja ojennettu mulle käteen. Oon kiittäny nöyrästi ja menny innolla kotiin runkkaan.
Naisten vessan roskiksia voi työpaikalla kaivella ja löytää kuukautissiteitä, virtsaamissuojia jne., joita voi haistella ja maistella kotosalla.
Odottelen naistani töistä kotiin. Tänä iltana on sovittu panoa. Itseäni kiihottaakseni haistelen hänen eilisiä pikkareitaan. Kun hän tulee kotiin, niin riisun häneltä hitaasti nuuhkien pikkuhousut. Sitten haistelen kosteaa pillua ja ryhdyn nuolemaan. Nuoltuani tarpeeksi ryhdymme panotoimiin eri asennoissa. Toivottavasti en himoissani laukea liian aikaisin.
Vieraan naisen pikkuhousuja oon haistellut, kun olen ottanut pois.
Oon huomannut että se vaikuttaa naisen kiimaan.
Jotkut ihan villiintyvät kun tutkii pillua ennen kun kunnolla edes koskee.
Vieraan naisen pikkuhousuja oon haistellut, kun olen ottanut pois.
Oon huomannut että se vaikuttaa naisen kiimaan.
Jotkut ihan villiintyvät kun tutkii pillua ennen kun kunnolla edes koskee.
Minä nuuhkin aina anopin. Parasta on kun löytää pyykkikorista "lämpimäiset". *nami*
Ukm38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Kiimasta päästä tutun naisen pyykkikorille vessa käynnin yhteydessä, upeaa vetää pöksyt päähän peilin edessä ja haaraosaa niille laueta lavuaariin. Niin kiihottunut olen että koko toimitus kestää Max 30 s.
Tuttu tunne. Miten voikaan kulli nousta pystyyn niin nopeasti yhdellä nuuhkaisulla. Viimeksi pääsin nuuhkimaan 22v timmipeppuisen tytön hipstereitä. Olisko joku 10 hidasta liikettä ehtinyt vetään, kun lensi järkkyttävä lasti lavuaariin.
Näkee, että on alitajuista. Ja tietty tuoksuu hyvälle
Oksensin suuhuni lukiessani tätä ketjua. Todella ällöttävää touhua. Miksi te alistutte tuollaiseen? Juoskaa karkuun ja heti. En taida ottaa miestä koskaan, kun ovat tuollaisia elukoita.
Pikkarit, joissa on runsaasti kaikkia alapään eritteitä, on paras. Sitä voi haistella, maistella ja kiehauttaa lopuksi lopuksi vedessä teetä tai kahvia varten.
Ihan hyvät rahat teen kuukausittain myymällä käytettyjä pikkareita :) Eli kyllä niitä jotkut (monetkin) haistelee.
Ostetaanko miesten kusen- ja paskanpolttamia boxereita ja kalsareita missään?
Sitä kiiman ja jännityksen määrää jos sattuu osumaan pikkarit silmään pyykkikorista kylässä käydessä. Onhan ne aivan ihania.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joka kerta kun pesuohjelma on känyt läpi jos haisee sen jälkeen eiku uus pesukerta että haju lähtee.M 59
Alusvaatteet ja sukat tulee pestä 60C tai ei lähde tuoksut ja mehut kunnolla irti. Vaikka vaimolle sanon, niin usein on pitsiset pesty 40C ja kuivina haisee vielä ihanasti pillulle.
Itse kun pesen, niin sinne menee pitsisetkin 60C ja kyllä lähtee hajut.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaanko miesten kusen- ja paskanpolttamia boxereita ja kalsareita missään?
Ainakin homomiehet kyselee näitä cruisingmap netissä. Naiset eivät välttämättä haistele miesten housuja?!
Pari kertaa koitin ja siihen jäi. Haju oli jotain paskan ja jogurtin väliltä. Keltaisenruskehtavaa vuotoa valkoisissa pöksyissä viiruina. Mitään vienoa pilluntuoksua ei kyllä löytynyt - pahalta haisivat, kuten likaiset vaatteet usein.
Tarkentava kysymys ajankohdasta viittaisi siihen että sinulla omakohtaista kokemusta. Ehkä vaimosi on ammatiltaan parturi?
Kysymykseesi vastaan että niin on jos siltä näyttää. Et ehkä ole mikään Hercule Poirot koska vaimosi on
parturi.