Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?

Vierailija
05.11.2013 |

Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä vaimon koska voi haistella sitä ehtaakin. Mutta muijan siskon pimpan tuoksuisia kyllä kun tilaisuus sallii.

Vierailija
42/124 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuuhkin ja vaimoni sen tietää ja hyväksyy..esim pitkällä lennolla hän käy ne veskissä riisumassa ja antaa minulle ,menen veskiin ja nuuhkin naiseni pikkareita ja laukeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän mutsilla on ihanat pilluntuoksut. Oman mutsin ja siskon pikkuhousut on parhaita.

Vierailija
44/124 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuuhkin.

Luvan kanssa ja on hyvät aromit.

Vierailija
45/124 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen silloin tällöin vaimoni alushousuja ja pari-kolme kertaa olen tullut jopa tyydyttäneeksi itseni niiden avulla. Vaimon siskon pikkuhousut kun uskaltaisi joskus nyysiä pyykkikorissa niin voi jestas sitä runkkaamisen määrää..

Vierailija
46/124 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin. Yleensä ne eivät haise tai tuoksu juuri miltään. Lieneekö vika hajuaistissani vai siinä, että vaimoni vaihtaa ne tältä kannalta liian usein?

Vierailija
47/124 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole haistellut pikkuhousujani. Minun parfyymiä mieheni nuuhkuttaa iholtani :)

On täällä pervoa pikkuhousujen nuuhkijaporukkaa, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
48/124 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskojen pikkarit selkeesti vie voiton :D onko teillä käynyt se klassinen että vaimon sisko näyttää paremmalta kuin se oma valittu :D? Veikkaan et moni moni niistä jotka ei myönnä haistelee myös

Vierailija
49/124 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piksuja ,mutta sukkahousuja . Niitä olen haistellut ja pöllinyt tutuilta. Jos sukkikset on tarpeeksi isot , laitan jalkaani koko päiväksi . Sekös vasta kiihottaakin , kun ajattelee kuka niitä on pitänyt...

Vierailija
50/124 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelin aamulla spermasta yön yli muhineen vaimon pillun ja laskin uudet liemet sisään.kyllä tuoksuu pikkarit illalla hyvältä.

Vierailija
51/124 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti.

Vierailija
52/124 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilla pikkuhousuilla runkkaaminen on parasta. Toisella runkkaan kullia ja toisia haistelen. AAHHH

Vierailija
53/124 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä. Aika harvoin tosin.

54/124 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kaula tuoksuu hyvälle, puhdas häpy samoin. Niitä on kiva nuuhkuttaa mutta pikkarit... No ei

Vierailija
55/124 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuota oli kokeilla, kun sitä täälläkin hehkutetaan. Kyllähän niistä joku sävähdys irtosi, mutta ei mitään sellaista että pakko olisi päästä toistamaan. Paljon paremman kiksin saan, kun haaveilen jostakin esim. töissä tapaamastani kauniista naisesta, jonka kanssa on ehkä ollut jotain flirtin poikastakin. Tai ei siinä tarvi olla edes sitä flirttiä...

Vierailija
56/124 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iliman muuta haistelen,,,, anopin vaimon naapurin rouvien,,,,,

Vierailija
57/124 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä tee mieli haistella. Sen verran ronskeja jarrujälkiä noissa on pyykkejä pyörimään laittaessa näkynyt.

En tiedä eikö puolisoni osaa pyyhkiä peräpäätään, vai falskaako hänellä jo vanhuuttaan joku tiiviste ja piereskelee kosteita pieruja pikkarinsa täyteen.

Jonkun nuoren ja raikkaan naisen pöksyjä voisin kyllä nuuhkiakin.

Vierailija
58/124 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tota aina iltaisin, kun otan alkkarit pois. Nukun siis aina vain paita päällä.

Vierailija
59/124 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miesten on pidettävä yhtä. Mä uskon että joka jätkä haistaa pikkuhousua kun on mahdollisuus.

Elokuvasta siivoton juttu.

Vierailija
60/124 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon siskon pikkareissa on uskomaton kiimaisen pillun tuoksu.

Vilaukselta nähnyt kun naisväki oli saunassa, omalla on hieman karvoitusta mutta siskollansa aivan hurmaava posliinipillu.