Miehet, haisteletteko naistenne pikkuhousuja?
Minua kiihottaa haistella vaomoni käytettyjä, pillun tuoksuisia pikkuhousuja. Joko salaa tai sitten hänen katsellessaan
Kommentit (124)
Hyi! Haluttu ja rakastettu olo, kun mies haistelee!? HYI, sanon minä! Tän takia valtakuntaani ei tule ukkoa asumaankaan!
Ollaan appivanhempien mökillä ja täällä myös vaimon kaksi nuorempaa siskoa mukana. Toista olen aina salaa kuolannut, ihanan timmi sporttimimmi😄 24.v
Eilen lähtivät kaupassa käymään koko revohka ja minä jäin tekemään pikku huoltoa perämoottoriin. Täällä on ihan vesivessa ja pyykkikone yms. Vessassa käydessäni pisti silmään hänen vaatteita pyykkikorissa. Tilaisuus teki varkaan, kun silmiin pisti xs kokoiset hipsterit. Yleensä kalu nousee seisomaan nytkähdellen, mutta kun otin ne pikkarit ja nuuhkaisin kunnolla, niin sehän ponkasi laakista pystyyn!! En ole ennen tällaista kokeillut, mutta ei jää viimeiseksi kerraksi. Eipä montaa vetäsyä tarvinnut, kun jäätävä lasti lensi lavuaariin.
Joku jännitys efekti tai jotain tällasissa hommissa varmaan on.
Toivottavasti tulis vielä tilaisuus uusintaan.
Sisko sitä ja sisko tätä...huoh...miksi helevatussa ei sitten ota sitä siskoa vaan sen toisen johon joutuu tyytymään? Sit salaa fantasioidaan siitä kuumasta siskosta ja sen painamisesta. Yök? Itse jätin mieheni kun minulle valkeni että kuolaa siskoni perään ja fantasioi tästä jatkuvasti. Ihan sai mahdollisuuden yrittää saada itselleen ihanne naisensa. Harmi vain että ei tosipaikan tullen yrittänytkään ja eipä olisi edes rahkeet riittäneet. Nyt on ilman fantasia naistaan ja vaimoa. Ja minä en enää miestä ota. En enää ikonä halua jäädä kakkoseksi.
Kolikolla on kääntöpuoli. Ehkäpä sun siskos mies kuolaa sinua😉
Haistelen, runkkaan ja vaihdan lisäksi vaimon ja rakastajattareni likaisia stringejä keskenään. Kiihottaa erityisesti kun tietää heidän jakavan ukon, pikkarit ja bakteerit (paljaalla aina tottakai).
Vierailija kirjoitti:
Haistelen, runkkaan ja vaihdan lisäksi vaimon ja rakastajattareni likaisia stringejä keskenään. Kiihottaa erityisesti kun tietää heidän jakavan ukon, pikkarit ja bakteerit (paljaalla aina tottakai).
Naisena pidän aika mahdottomana ajatusta ettenkö tunnistaisi ettei jotkut pikkarit oo mun. Tunnistan ne ihan hyvin. Mulla on jopa useat tasan samat hipsterit ja nekin erotan toisistaan.
Mä kärähdin, kun nuuhkin vaimon pikkareita pyykkikorista. Vaimo vetäisi pikkarit jalasta ja istui naamalle ja sanoi, että nuuhki suoraan pillua siitä. Nuuhkin ja nuolin ja panemiseksi se sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä elukoita
Pakko oli silti tulla kommentteja lukemaan. Ehkä haistelijat on ällöttäviä, mutta sinä tyhmä.
Kyllä tommoseen on kommentoitava jotta tajuaisivat ettei käytös ole normaalia
Kuka täysjärkinen mies haistelee vaimon tai muun naisen pikkuhousuja? Sehän on kunnianloukkaus!
M36
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen mies haistelee vaimon tai muun naisen pikkuhousuja? Sehän on kunnianloukkaus!
M36
Et nyt oikein ymmärrä tämän hienoutta. Kunnianosoitus tuo on loukkauksen sijaan.
Ei tosiaan ole ihmisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Et nyt oikein ymmärrä tämän hienoutta. Kunnianosoitus tuo on loukkauksen sijaan.
Mitä kunniaa tuosta pitäisi muka tuntea? Se on ennemminkin ällöttävää ja säälittävää... Itsellä ei ainakaan tulisi kunnia mieleen, jos näkisin miehen haistelevan pikkuhousujani.
Onkohan ap:n vaimo jo jättänyt hänet? :D
Oman tyttöystävän pikkareita haistelin joskus, mutta kun tuoksu kävi nopeasti tutuksi ei ollut enää mieltä. Kerran avautui mahdollisuus nuuhkia hänen ystävänsä pikkuhousuja, mutta olivat niin vähän käytetyt, että tuoksuivat vielä pesuaineelle.
Vaimon sisko asui meillä kuukauden verran, hänen asuntonsa ollessa remontissa. Nuori tyttö vasta 24v, todella timmi pikku peppu. Aina iltaisin hänellä oli yöasuna todella läpikuultavat legginssit, joista pikkuhousut kuulsivat läpi. Lähes päivittäin otin hänen edellis päivän pikkuhousunsa pyykkikorista ja runkkasin niille. Parit jemmasin, kun sisko muutti takaisin kotiinsa.